خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 23:25:56

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ با چک


گوشی m52 سامسونگ 

گوشی موبایل پرکاربردترین و ضروری‌ترین کالای دیجیتال به شمار می‌رود. در حال حاضر انواع گوشی موبایل توسط شرکت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. شرکت سامسونگ از معروف‌ترین تولیدکنندگان گوشی موبایل و دیگر انواع کالای دیجیتال است که محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

اما بهترین گوشی سامسونگ در رده متوسط کدام است؟ آیا امکان خرید اقساطی گوشی‌های سامسونگ وجود دارد؟ در ادامه این متن قصد داریم یکی از گوشی‌های موبایل سامسونگ را به شما معرفی کنیم که با توجه به قیمت پایین خود، از امکانات و قابلیت‌های مناسبی برخوردار است. گوشی سامسونگ m52 در تاریخ 24 سپتامبر سال 2021 معرفی و در 3 اکتبر همان سال به قیمت حدودی 380 یورو عرضه شد. این موبایل دارای سیستم عامل اندروید 11 (قابل ارتقا به اندروید 12) و 173 گرم وزن بوده و در 3 رنگ مشکی، آبی و سفید تولید شده است. جنس پشت این گوشی موبایل، پلاستیک و جنس جلوی آن، شیشه گوریلا گلس 5 می‌باشد. 

قابلیت‌ها و امکانات گوشی m52 سامسونگ 

فروش قسطی گوشی m52 سامسونگ به دلیل امکانات قابل قبول و قیمت مناسب این کالای دیجیتال، با استقبال خوبی مواجه شده است. این کالای دیجیتال در بین دیگر گوشی‌های میان رده سامسونگ، قوی‌ترین صفحه نمایش را به خود اختصاص داده است. همچنین به دلیل برخورداری از پردازنده اسنپدراگون 778G عملکرد مناسبی در هنگام اجرای بازی داشته و از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های ظاهری و طراحی جذاب گوشی موبایل M52 سامسونگ، دلیل دیگری برای فروش قسطی فوق العاده این کالای دیجیتال به شمار می‌رود. سنسورهای دوربین در یک فضای مستطیل شکل در قسمت پشت گوشی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و در فریم کناری موبایل قرار گرفته اند. علاوه بر تمامی این موارد، صفحه نمایش گوشی m52 هم کیفیت بالایی داشته و امکان تماشای فیلم، ویدیو و بازی را با کیفیتی فوق العاده برای کاربران فراهم کرده است. با خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

وزن سبک و مناسب و همچنین پاسخگویی سریع حسگر اثر انگشت، از دیگر ویژگی‌های این کالای دیجیتال به شمار می‌روند. به طور کلی می‌توان گوشی m52 را بهترین گوشی سامسونگ در رده متوسط نامید. دوربین گوشی موبایل m52 سامسونگ این قابلیت را دارد که تصاویر پر جزئیات، طبیعی و دقیقی را با کنتراست بی نظیر و در نور کم به ثبت برساند. در واقع این گوشی موبایل دارای قابلیت night mode است که امکان تصویر برداری در شب را فراهم می‌کند. 

مشخصات فنی و ظاهری گوشی m52 سامسونگ 

اگر قصد خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ را دارید، در اولین قدم باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این کالای دیجیتال آشنا شوید:

- اندازه‌ها: 164.2 در 76.4 در 7.4 میلی متر.
- اندازه نمایشگر: 6.7 اینچ.
- نوع نمایشگر: Super AMOLED Plus.
- حداکثر Refresh Rate (نرخ نوسازی): 120 هرتز.
- رزولوشن: 2400 در 1080 پیکسل.
- تراکم پیکسلی: 393 در هر یک اینچ.
- نسبت تصویر: 20.9.
- نسبت نمایشگر به بدنه: 86.4.
- مدل تراشه: Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G.
- روند ساخت تراشه: 6 نانومتر.
- تعداد هسته‌های پردازنده: 8 هسته.
- نوع پردازنده گرافیکی: Adreno 642L.
- نوع حافظه داخلی: Emmc 5.1.
- دارای درگاه کارت حافظه (محل قرارگیری: جایگاه سیمکارت دوم).
- پیکربندی دوربین پشت: واید/ استاندارد – اولترا واید – ماکرو.
- حداکثر کارت حافظه قابل پشتیبانی: 1 ترابایت.
- رزولوشن دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل.
- رزولوشن دوربین اولترا واید: 12 مگاپیکسل.
- رزولوشن دوربین ماکرو: 5 مگاپیکسل.
- نوع باتری: لیتیوم یونی (فاقد قابلیت تعویض).
- ظرفیت باتری: 5 هزار میلی آمپر ساعت.
- حداکثر توان قابل پشتیبانی شارژ: 25 وات.
- دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع.
- فاقد پشتیبانی از شارژ بی سیم.
- نوع درگاه اتصال: USB Type-C 2.0.
- دارای قابلیت پشتیبانی از OTG.
- دارای اسپیکر مونو.
- دارای حسگرهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، حسگر مجاورت و حسگر اثر انگشت.
- دارای قابلیت پشتیبانی از سیم کارت 5G.
- دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان.
- فناوری ارتباطی: GSM/ HSPA/ LTE/5G. 

خرید اقساطی گوشی m52 سامسونگ 

قسطی کلاب به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، شرایطی را مهیا کرده است که کلیه افراد با هر سطح درآمد بتوانند برای خرید بهترین گوشی سامسونگ و هر کالای دیجیتال دیگر اقدام کنند. پس اگر تمایل به خرید قسطی گوشی m52 سامسونگ را دارید، قسطی کلاب بهترین گزینه موجود است. برای اطلاع از شرایط فروش قسطی و یا نقدی گوشی موبایل m52، می‌توانید از بخش‌های مختلف سایت بازدید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی اپل واچ سری7

فروش اقساطی اپل واچ سری7
یکی از گجت‌های پوشیدنی اپل، اپل واچ سری 7 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی POCO M3

خرید اقساطی گوشی POCO M3
شرکت شیائومی جز برترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی POCO M3 به بخش موبایل در...