خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 16:47:20

اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو با شرایط ویژه دارید به بخش هدفون سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی


مقدمه

در بازار کالای دیجیتال در سال‌های اخیر شاهد رونمایی از هندزفری‌های دیجیتال می‌باشیم. مواردی مانند خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو که یکی از بهترین‌ها در این زمینه است برای علاقمندان به این نوع گجت‌ها بسیار می‌تواند جذاب باشد. تکنولوژی‌هایی که در این هندزفری استفاده شده بسیار منحصر‌بفرد هستند. 

بررسی فنی و تخصصی گلکسی بادز 2 پرو و جایگاه آن در بازار کالای دیجیتال

در این بخش به بررسی فنی و تخصصی این کالای دیجیتال خواهیم پرداخت. این نوع از هندزفری بی‌سیم از نوع In-Ear یا داخل گوشی می‌باشد. این نوع از هندزفری‌ها به دلیل وزن سبک و کوچک بودن بسیار محبوب هستند. آکوستیک این مدل از هندزفری شرکت سامسونگ در دسته Closed-Back یا پشت بسته طبقه بندی شده است. این هندزفری از فناوری True Wireless یعنی مستقل بودن ارتباط وایرلس دو گوشی و منبع آن استفاده می‌کند. با خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو از یک گجت با قطر درایور 10MM می‌توانید استفاده کنید.

این محصول از تکنولوژی بسیار کاربردی ANC یا نویز کنسلینگ بهره‌مند است. از لحاظ فنی بادز 2 پرو از یک توییتر 5.3 میلی‌متری برای تحویل صدایی واضح به کاربر استفاده می‌کند. با با خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو از یک گوشی دارای  میکروفون استفاده خواهید کرد  و این میکروفون دارای قابلیت حذف نویز و صدای اضافی برای انتقال بهتر صدا است.

سیم رابط شارژر این محصول شرکت سامسونگ از نوع USB نوع C می‌باشد. ظرفیت باتری گوشی‌های این گجت 61 میلی آمپر ساعت است. این باتری برای منبع تغذیه این گجت 515 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده‌ است. شارژدهی گوشی‌ها در محدوده 5 الی 8 ساعت است. این تفاوت با روشن یا خاموش بودن نویز کنسلینگ تعیین می‌شود. همچنین شارژدهی منبع تغذیه این گوشی‌ها در محدوده 14 الی 29 ساعت است. 

طراحی زیبا 

خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو باعث خواهد شد که از فناوری‌های کنترل کننده صدا و مکالمه مانند: کنترل لمسی، استفاده از حالت ضربه‌ای برای اتصال تماس و یا قطع تماس  و همچنین تغییر فایل در حال پخش استفاده کنید. ورژن بلوتوثی که بادز 2 پرو از آن استفاده می‌کند 5.3 است. این ورژن از بلوتوث دارای برد 10 متری می‌باشد. پروفایل‌های پشتیبانی شده توسط این مدل از  کالای دیجیتال SBC, AAC می‌باشد. منبع تغذیه  و هر دو گوشی این محصول  دارای چراغ نشانگر شارژ هستند. 

از دیگر ویژگی‌های بادز 2 پرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

با خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو  از فناوری‌هایی مانند:  صدای Hi-Fi با قدرت 24 بیت، قابلیت ایجاد صدای 360 درجه، قابلیت تنظیم برای پشتیبانی از فرمان‌های صوتی، قابلیت ایجاد صدا با کیفیت HD برای مکالمه، قابلیت استفاده 55 دقیقه‌ای  از گوشی بعد از  5 دقیقه شارژ می توان بهره‌مند شد.
یکی از مهمترین ویژگی‌های یک هندزفری بلوتوثی وزن آن می‌باشد. وزن این گجت بسیار مناسب و برابر 5.5 گرم برای هر گوشی و 43.4 برای منبع تغذیه می‌باشد.

طراحی این  گجت به گونه‌ای است که ابعاد آن برابر 18.7 × 19.9 × 21.6 میلی‌متر در ایرپاد و 27.7 × 50.1 × 50.2 میلی‌متر در محفظه شارژ می‌باشد. این کالای دیجیتال در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش تولید و به بازار عرضه شده است. با خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو در جعبه گشایی اقلامی مانند: محفظه شارژ، کابل شارژر USB تایپ C، دو عدد ایرپاد و دفترچه راهنما را باید مشاهده نمایید.

خرید قسطی گلکسی Buds 2 pro را از کدام مجموعه انجام دهیم؟

خرید اقساطی محصولات زمانی رونق می‌یابد که مردم قدرت خرید نقدی خود را از دست بدهند. این دقیقا همان شرایطی می‌باشد که برای کشور ما اتفاق افتاده است. خرید این‌گونه محصولات برای خانواده‌ها در درجه دوم قرار گرفته است.

در صورتی‌که شرایط فروش قسطی مناسب برای انواع محصولات برای همه فراهم شود بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. این مورد را افراد سود‌جو نیز می‌دانند و از این موقعیت سو‌استفاده می‌کنند. به همین دلیل باید در هنگام خرید اقساطی بسیار محتاط باشید. پیشنهاد ما به شما در زمینه خرید قسطي گلکسی بادز 2 پرو و طیف وسیعی از محصولات دیگر فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می‌باشد. در این مجموعه علاوه بر کالای دیجیتال انواع کالا در دسته‌بندی‌های: لوازم خانگی، لوازم جانبی، لوازم بهداشتی و آرایشی و حتی خودرو با شرایط مذکور به‌فروش می‌رسد.

شرایط قرار داده شده در این مجموعه برای انواع کالای دیجیتال کاملا شفاف، آسان و در دسترس برای تمامی خانواده‌ها  می‌باشد. همچنین این شرایط با شرایط همه خانواده‌ها سازگار  می‌باشد. علاوه بر آن این فروشگاه یکی از با‌سابقه‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع کالا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6
تبلت‌های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی که دارند دیگر نیازی به تبلغ ندارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با قیمتی ...

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ
همانطور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با ظاهری زیبا و کیفیتی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ...