خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 05:06:06

برای خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ با قیمتی بی نظیر به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.



مشخصات گوشی A42 سامسونگ 

گوشی‌های هوشمند به یکی از پرکاربردترین ابزارهای زندگی تبدیل شده‌اند. روازنه ساعت‌ها وقت صرف وبگردی می‌کنیم. در شبکه‌های اجتماعی فعال هستیم یا با دوستان‌مان ارتباط تصویری برقرار می‌نماییم. تمام این موارد به لطف گوشی میسر شده است. گوشی‌هایی که اگر نباشند، بسیاری از امور روزانه دچار اختلال می‌شود. 

اما سوال مهم این است که کدام گوشی برای ما مناسب است؟ با وجود برندهایی نظیر شیائومی، اپل یا هوآوی، محصولات سامسونگ همیشه حرف اول را می‌زنند. خبر خوشحال کننده این که می‌توانید جدیدترین گوشی‌های این شرکت را به صورت قسطی تهیه کنید. با خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ با کمترین میزان پیش پرداخت صاحب این گجت شگفت انگیز شوید و بدون دردسر هزینه آن را در ماه‌های بعدی بپردازید. 

A42 یکی از جدیدترین محصولات سری A سامسونگ است که باز هم توانسته قدرت این شرکت را به رخ بکشد. این کالای دیجیتال اگر چه به عنوان یک میان رده به بازار عرضه شده، اما می‌تواند کارایی یک محصول بالارده را برای کاربران داشته باشد. Galaxy A42 با ظرفیت 128 گیگابایت تولید می‌شود. این گوشی را می‌توانید با رم‌های 4 و 6 گیگابایتی تهیه کنید.

سامسونگ برای ساخت صفحه نمایش 6.6 اینچی این مدل از فناوری سوپر آمولد بهره برده است. صفحه‌ای که با ترکیب قاب پشتی که از جنس پلاستیک است، نمای زیبایی به گوشی داده است. با روشن کردن این دستگاه پخش تصاویر با کیفیت بالا اولین چیزی است که شما را جذب خواهد کرد. جالب است بدانید این تصاویر با رزولوشن 720 در 1600 پیکسل ارائه می‌شوند.

اگر طرفدار عکاسی به صورت آماتور باشید، باز هم این کالای دیجیتال گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. a42 با برخورداری از 4 ماژول در پشت گوشی و ثبت تصاویر با کیفیت 48 مگاپیکسل خاطرات شما را با کیفیت بالا ضبط می‌کند. در مجموع می‌توان گفت این محصول گوشی مناسبی برای عکاسی است. برای خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پشتیبانی از شبکه 5G، همگام سازی با اندروید 10 در زمان شروع به کار، سیستم اثر انگشت، برخورداری از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر و توانایی پشتیبانی همزمان از 2 سیمکارت از دیگر ویژگی‌های بارز این گوشی سامسونگ می‌باشد. با خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قیمت گلکسی A42

با افزایش قیمت انواع کالا، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند محصولاتی باکیفیت پایین‌تر را خریداری کنند. این موضوع می‌تواند باعث عدم رضایت در ثبت سفارش شود. به عبارتی قدرت خرید مشتریان کاهش پیدا کرده و بسیاری از افراد به جای تهیه کالاهای باکیفیت سراغ کالاهای ارزان‌تر رفته‌اند. با این حال یک فرصت ایده آل برای شما وجود دارد تا بتوانید محصولات دلخواه خود را به راحتی تهیه کنید. برای خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اگر انتخاب شما گوشی A42 است، این فرصت برای شما فراهم شده تا کالای خود را در طرح‌های فروش قسطی تهیه کنید. در ادامه توجه شما را به مرجع فروش نقدی و قسطی محصولات دیجیتال به صورت آنلاین دعوت می‌کنیم.

خرید قسطی گوشی A42 سامسونگ از قسطی کلاب

همانطور که گفته شد در شرایط حاضر بسیاری از مشتریان خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز را در اولویت قرار داده‌اند. با این حال یافتن مرکزی معتبر برای دسترسی به انواع کالای خانگی و دیجیتال کمی تا حدودی سخت است. قسطی کلاب با آگاهی از این چالش‌ها سعی کرده تا ضمن فروش اقساطی محصولات، تنوع کالاهای فروشگاه خود را نیز گسترش دهد. به این ترتیب هم دست شما برای خرید باز است و هم می‌توانید خرید راحتی را تجربه کنید.

جهت خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ می‌توانید در یکی از طرح‌های چهارگانه ما شرکت کنید و با دریافت شارژ این گوشی بی‌نظیر را خریداری نمایید. لازم به ذکر است برای آسایش شما مشتریان روش‌های مختلفی برای خرید قسطی در نظر گرفته شده است. چک، جواز کسب و حتی فیش حقوقی می‌تواند ضامن شما برای دریافت شارژ باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی از digikala

خرید قسطی از digikala
با امکان خرید قسطی از digikala و همچنین سایر فروشگاه های اینترنتی مانند قسطی کلاب کاربران می توانند هم از رفتن به فروشگاه های حضوری راحت باشند...

خرید گوشی ایفون se

خرید گوشی ایفون se
یکی از دلایل خرید نقدی یا اقساطی گوشی ایفون se را می‌توان بهره‌مندی از بایونیک a13 دانست. این پردازنده در گوشی های گران قیمت ایفون هم به....