خرید اقساطی گوشی A33

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:17:47

یکی از گوشی‌های خوش قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ مدل a33 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A33


توضیحاتی در مورد خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال خرید یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ هستید، خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ پیشنهاد مناسبی برای شما می‌باشد. گوشی A33 سامسونگ یکی از گوشی‌هایی به شمار می‌رود که مدت زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد. 17 مارس 2022 برای اولین بار این گوشی به بازار عرضه شده و می‌توان آن را یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ دانست.

قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری گوشی A33 سامسونگ باعث شده تا در این مدت زمان اندک که از عرضه آن گذشته، افراد زیادی برای خرید آن اقدام نمایند. این گوشی با قیمت اولیه حدود 390 یورو به بازار عرضه شده که البته عوامل مختلفی باعث کم و زیاد شدن این قیمت می‌شوند. گوشی سامسونگ A33 در چهار رنگ پرطرفدار از جمله سفید، مشکی، گلبهی و آبی به بازار عرضه شده است. این تنوع رنگ باعث شده تا انتخاب این گوشی برای افراد بیشتری امکان پذیر باشد. برای خرید قسطی گوشی A33 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ A33

آشنایی با مشخصات فنی گوشی a33 سامسونگ به عنوان یک کالای دیجیتال برای افرادی که قصد خرید گوشی هوشمند را دارند، ضروری به نظر می‌رسد. گوشی سامسونگ a33 مجهز به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است که از نوع سوپر AMOLED می‌باشد. رزولوشن این صفحه نمایش بسیار مناسب بوده و معادل 1080 در 2400 پیکسل است. وزن این گوشی بسیار مناسب بوده و زیاد سنگین نیست. 

وزنی که شرکت سامسونگ برای این گوشی بیان کرده معادل 186 گرم می‌باشد. فریم و پشت این گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده اما قسمت جلویی آن از جنس شیشه گوریلا گلس 5 است. برای خرید اقساطی گوشی A33 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سیستم عاملی که بر روی گوشی A33 سامسونگ نصب شده نیز اندروید 12 می‌باشد. این سیستم عامل جدیدترین نسخه ارائه شده بر روی گوشی‌های سامسونگ بوده و به استفاده بهینه از گوشی هوشمند کمک می‌کند. تراشه استفاده شده برای این گوشی از نوع اکسینوس 1280 و 8 هسته‌ای می‌باشد. این گوشی مانند اغلب مدل‌های جدید سامسونگ با حافظه 128 و رام 6 و حافظه 256 مجهز به RAM 8 تولید و عرضه شده است. 4 دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده که 48، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی هستند.

دوربین جلو یا سلفی این گوشی نیز 13 مگاپیکسلی می‌باشد. باتری گوشی A33 سامسونگ از نوع باتری‌های غیر قابل تعویض می‌باشد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر و از نوع لیتیوم پلیمری است. این باتری می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران مختلف باشد. معمولا افرادی که استفاده‌ای بیش از حد نرمال داشته باشند نیز می‌توانند 24 ساعت از این نوع گوشی بدون شارژ کردن استفاده نمایند. گوشی سامسونگ مدل A33 قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G را نیز دارد. 

مزایای استفاده از گوشی سامسونگ مدل A33

استفاده از گوشی A33 سامسونگ دارای مزیت‌های بسیار زیادی است. یکی از این مزایا مقاومت کافی در برابر آب و همچنین گرد و خاک می‌باشد. پشتیبانی از گواهی IP67 باعث شده تا این گوشی بتواند برای مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام بیاورد و با مشکل خاصی مواجه نشود. 

این موضوع باعث شده تا افرادی که در شرایط نامتعارف از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند نیز بتوانند با اطمینان خاطر از این محصول شرکت سامسونگ استفاده نمایند. امکان شارژ سریع یکی دیگر از مزایای این گوشی به شمار می‌رود. شارژ سریع باعث می‌شود تا در طول روز برای مدت زمان کمتری این گوشی به برق متصل باشد. این موضوع برای افرادی که استفاده زیادی از گوشی می‌کنند بسیار مهم است.

آشنایی با نحوه خرید قسطی گوشی A33 سامسونگ

برای خرید اقساطی گوشی A33 سامسونگ مراجعه به سایت قسطی کلاب بهترین و راحت ترین گزینه به شمار می‌رود. فروش اقساطی گوشی سامسونگ و انواع لوازم خانگی توسط قسطی کلاب باعث شده تا همه اقشار جامعه بتوانند از گوشی هوشمند استاندارد بهره مند شوند. خرید اقساطی موبایل برای همه اقشار نسبت به خرید نقدی مقرون به صرفه تر می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x4 با چک

خرید قسطی گوشی poco x4 با چک
یکی از گوشی‌های جدید و به روز شیائومی با نام پوکو ایکس 4 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو
برای خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو با قیمتی استثنایی و شرایطی آسان به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...