خرید اقساطی A22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 12:16:26

برای داشتن یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه ما برای شما  یک پیشنهاد ویژه داریم. خرید اقساطی A22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی A22 سامسونگ

گوشی A22 سامسونگ

برند سامسونگ مدل‌های بسیار متنوعی از گوشی‌های موبایل تاکنون تولید کرده است. سری مدل‌های A جزو جدیدترین مدل‌های برند سامسونگ محسوب می‌شوند که عموما شامل گوشی‌های میان رده می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های سری A، گوشی A22 سامسونگ است که در توضیحات زیر به مشخصات فنی و سخت افزاری آن اشاره کرده‌ایم. برای خرید قسطی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی و سخت افزاری گوشی SAMSUNG A22

گوشی A22 سامسونگ یکی از جدیدترین مدل‌های سری A می‌باشد که در تاریخ 24 جولای 2021 به بازار جهانی عرضه شد. این گوشی از نظر سیستم سخت افزاری و کیفیت فنی وضعیت مناسبی دارد و برای افرادی که به دنبال یک گوشی سطح متوسط با امکانات و عملکرد مناسب هستند، گزینه خرید خوبی محسوب می‌شود. قیمت گوشی A22 سامسونگ در مقایسه با سایر گوشی‌های هم رده کاملا معقول است و قیمت جهانی آن حدود 270 یورو می‌باشد.

وزن کلی گوشی A22 سامسونگ حدود 203 گرم است و جنس بدنه پشت آن از نوع پلاستیک می‌باشد. ابعاد بدنه گوشی 167*76*9 میلی متر است و در حالت کلی سایز ایده آلی دارد. برای خرید اقساطی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایشگر صفحه

صفحه نمایشگری که بر روی گوشی A22 سامسونگ تعبیه شده است دارای رزولوشن 1080*2400 پیکسل می‌باشد. این گوشی نمایش 6.6 اینچی داشته و در هر اینچ آن حدود 399 پیکسل تعبیه شده است. نوع نمایشگر از نوع TFT LED است و در حالت کلی کیفیت نمایش بسیار خوبی دارد.

پردازنده مرکزی گوشی A22 سامسونگ

پردازنده از جمله قطعاتی است که در عملکرد کلی گوشی تاثیرات زیادی دارد. هر چه توان پردازنده بالاتر باشد، گوشی سرعت خوبی در اجرا برنامه‌ها خواهد داشت و کمتر دچار مشکلاتی مانند هنگ کردن خواهد شد. پردازنده به کار رفته در سیستم سخت افزاری گوشی A22 سامسونگ از نوع MediaTek MT6833 Dimensity 700 است.

این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی قوی جهت پردازش اطلاعات است. دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته آن با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می‌کنند. در حالت کلی این پردازشگر وضعیت بسیار خوبی از نظر پردازش دارد. برای خرید قسطی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ظرفیت حافظه داخلی و رم

حافظه داخلی و رم گوشی یکی از مهم‌ترین معیارها برای اکثر کاربران می‌باشد. طبیعتا هیچ شخصی دوست ندارد با مشکلاتی از قبیل کمبود فضای ذخیره سازی در گوشی مواجه شود. شرکت سامسونگ، گوشی A22 را در 4 نسخه مختلف تولید کرده است که از نظر میزان ظرفیت حافظه و همچنین رم با یکدیگر متفاوت هستند.

•64 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم
•128 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم
•128 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم
•128 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم

دوربین‌های اصلی و سلفی

دوربین یکی از مهم ترین معیارهای فنی برای هر گوشی موبایل به شمار می‌رود. در گوشی A22 سامسونگ 3 ماژول دوربین در قسمت عقب تعبیه شده است که کیفیت تصویر برداری آن‌ها به ترتیب 48، 5 و 2 مگاپیکسل می‌باشد. هر یک از ماژول‌ها وظیفه خاصی در تصویر برداری برعهده دارند و به طور کلی به کیفیت تصاویر ضبط شده کمک می‌کنند. دوربین سلفی گوشی A22 سامسونگ 8 مگاپیکسل ظرفیت دارد و در حالت کلی کیفیت مناسب و قابل قبولی دارد. برای خرید اقساطی A22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری

باتری تعبیه شده در گوشی A22 سامسونگ ظرفیت 5000 آمپری دارد. این باتری قابلیت شارژ سریع داشته و از نوع لیتیومی است. با خرید قسطی A22 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی A22 سامسونگ از قسطی کلاب

قسطی کلاب در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال به صورت قسطی و نقدی فعالیت می‌کند. چنانچه قصد خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ دارید، می‌توانید از طرح‌های فروش قسطی موجود در سایت استفاده نمایید. قسطی کلاب به منظور خرید قسطی گوشی A22 سامسونگ، طرح‌های مختلفی به کاربران ارائه می‌دهد. هر کاربر می‌تواند به سادگی، بدون نیاز به ضامن، کالاهای مورد نیاز خود را به صورت خرید اقساطی از قسطی کلاب تهیه کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی m30s سامسونگ

خرید قسطی m30s سامسونگ
برند سامسونگ به قدری شناخته شده و معتبر است که هیچ نیازی به معرفی و تبلیغات گسترده ندارد و فقط مدل‌های جدید خود را برای مشتریان خود ...

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ ویژه کارمندان
اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ را دارید، به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...