خرید اقساطی گلکسی بادز پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/16 03:17:47

هدفون بی‌سیم یکی از مهم‌ترین وسایل شخصی در زندگی است. برای خرید اقساطی گلکسی بادز پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گلکسی بادز پرو


مقدمه ای بر خرید قسطی گلکسی بادز پرو

اگر دنبال مرجعی برای خرید اقساطی گلکسی بادز پرو هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله می‌خواهیم گلکسی بادز پرو را بررسی نماییم و در انتها، به مرجعی برای خرید قسطی این کالای دیجیتال، اشاره‌ای خواهیم داشت. 

برند سامسونگ که قدرت خود را در تولیدات به خوبی به رخ رقبا کشیده است، در بخش هدفون و هندزفری نیز فعال می‌باشد. گلکسی بادز پرو، با داشتن فناوری قدرتمند، توانسته است به خوبی قدرت سامسونگ را زبانزد عام و خاص نماید. در ادامه به بررسی این هدفون می‌پردازیم.

مشخصات گلکسی بادز پرو

قبل از اینکه به موضوع خرید قسطی گلکسی بادز پرو وارد شویم، اجازه دهید این محصول را از نگاهی نزدیک تر بررسی نماییم. گلکسی بادز پرو دارای طرح براقی می‌باشد که روی آن، دو چراغ شارژر با سه رنگ قرمز، زرد و سبز وجود دارد. سطح خارجی این هدفون لمسی بوده و دارای فرامین می‌باشد. با یکبار ضربه، موسیقی پخش یا متوقف خواهد شد. با دوبار ضربه موسیقی بعدی پخش می‌شود. با سه بار ضربه نیز موسیقی قبل بازپخش خواهد شد. البته با حالت نگه داشتن نیز شخصی سازی صورت می‌گیرد. گلکسی بادز پرو دارای استاندارد IPX7 می‌باشد و قابلیت ضد آب بودن نیز آن را مناسب برای پیاده روی و ورزش کرده است. 

امکانات و قابلیت‌های موجود در گلکسی بادز پرو

این کالای دیجیتال، با اینکه می‌تواند به دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس متصل شود، اما برای استفاده از تمامی امکانات، لازم است به دستگاه سامسونگ متصل شود. بوسیله برنامه Galaxy Buds Pro کاربر می‌تواند روی این محصول، شخصی سازی‌های مورد نظر را انجام دهد. در این برنامه، شخص می‌تواند اکولایزر، قابلیت تعویض خودکار، غیرفعال سازی لمس دستگاه و سایر ویژگی‌ها را تنظیم نماید. قابلیت نویزگیر یا بادگیر این دستگاه نیز به خوبی عمل می‌کند و در هنگام تماس در محیط بیرون، صدا به راحتی منتقل می‌شود.

سامسونگ برای این کالای دیجیتال، چندین حالت اکولایزر در نظر گرفته است. یکی از بهترین اکولایزرهای موجود در این دستگاه، حالت پویا یا داینامیک، می‌باشد. این حالت معمولا برای استفاده‌های روزمره مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های دیگری که گلکسی بادز پرو دارد، می‌توان به صدای 360 درجه اشاره کرد که به Spatial Audio معروف می‌باشد.

در این حالت، شخص می‌تواند با حرکت سر خود، موسیقی را به صورت 360 درجه بشنود. به عبارتی دیگر، در این حالت، موسیقی به سمتی که سر شما قرار دارد شیفت می‌شود. اگر بخواهیم مثالی در اینباره بزنیم، حالتی را در نظر بگیرید که در حال تماشای ویدیو می‌باشید. در این حالت با چرخاندن سر خود، تمام صدا از یک طرف هدفون به طرفی دیگر منتقل خواهد شد.

در بخش باتری، سامسونگ می‌گوید که بوسیله ی شارژ کامل گلکسی بادز پرو، استفاده کنند قادر خواهد بود تا 5 ساعت موسیقی را پخش نماید. البته که کیس این کالای دیجیتال نیز می‌تواند 13 ساعت انرژی را به باتری محصول منتقل نماید. نکته بسیار جالب گلکسی بادز پرو، این می‌باشد که با 5 دقیقه شارژ محصول، می‌توانید 1 ساعت از آن استفاده نمایید. 

قیمت و ارزش خرید اقساطی گلکسی بادز پرو

برای اینکه متوجه شویم آیا خرید قسطی گلکسی بادز پرو، صرفه اقتصادی دارد یا خیر، باید نگاهی به قیمت آن بیندازیم. سامسونگ برای این هدفون بی‌سیم، قیمت 199 دلار تعیین کرده است. شاید در ابتدا با شنیدن قیمت بالای این محصول، مایوس از خرید آن شویم اما قسطی کلاب کار را آسان کرده است. خرید قسطی این محصول دیجیتال توسط قسطی کلاب ارائه شده است.

کافی است برای خرید اقساطی گلکسی بادز پرو به سایت قسطی کلاب بروید و محصول خود را سفارش دهید. البته که غیر از گلکسی بادز پرو، شرایط فروش قسطی هدفون از سایر برندها نیز در قسطی کلاب مهیا شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی نوا 5

خرید اقساطی گوشی نوا 5
کمپانی هوآوی با ارائه بهترین موبایل‌ها در سال 2020 به جهانیان ثابت کرد که تحریم‌های آمریکا بر فعالیت آن اثری نداشته است. برای ...

فروش اقساطی هدفون حرفه ای

فروش اقساطی هدفون حرفه ای
اکثر مردم پاره ای از وقت خود را برای گوش دادن به موسیقی می گذارند یکی از عوامل انتخاب هدفون توسط مردم حمل و نقل آسان و عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران..