خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022

تاریخ انتشار:
1403/2/28 03:40:34

گوشی‌های آیفون همیشه جز برترین تلفن‌های همراه دنیا بوده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022


گوشی آیفون se 2022

شرکت اپل، آیفون SE جدید خود را معرفی کرد. این مدل گوشی اپل، با برخورداری از طراحی نمادین، دارای A15 Bionic قدرتمند می‌باشد. این گوشی مقرون به صرفه با امکاناتی مانند 5G، عملکرد بهتر باتری و سیستم دوربین جدید با ویژگی‌های پیشرفته به بازار جهانی عرضه شده است. ویژگی‌هایی مانند Smart HDR 4، Photographic Styles و Deep Fusion دوربین این گوشی را از سایر مدل‌ها متمایز کرده است.

آیفون SE 2022 طراحی جمع و جور و بادوامی داشته و با iOS 15 یک گوشی حرفه‌ای را به کاربران عرضه می‌‎کند. آیفون SE دارای ارتقاهای چشمگیری مانند عملکرد A15 Bionic است. این ویژگی، قابلیت‌های دوربین پیشرفته را تحت تاثیر قرار داده و تقریبا هر تجربه‌ای از ویرایش عکس گرفته تا بازی و واقعیت افزوده را برای کاربران خود لذت‌بخش می‌کند.

با خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 می‌توانید از امکانات بی‌نظیر این گوشی هوشمند بهره‌مند شده و لذت استفاده از یک گوشی حرفه‌ای و فوق پیشرفته را تجربه کنید. برای خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 می‌توانید به بخش کالای دیجیتال سایت ما مراجعه نمایید. 

طراحی نمادین با نمایشگر 4.7 اینچی

آیفون SE علاوه بر زیبایی، از دوام بالایی نیز برخوردار است. با خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 از بادوام ترین گوشی هوشمند با شیشه‌ای مقاوم در قسمت جلو و پشت بهره مند شوید. این مدل، در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. آیفون se 2022 دارای دکمه هوم همراه با Touch ID است. این ویژگی، امنیت ورود به برنامه‌ها و همچنین خریدهای App Store و انجام معاملات Apple Pay را تامین می‌کند.

تراشه A15 Bionic با گوشی آیفون se 2022

قدرت سیلیکون اپل، عملکرد پیشرو در صنعت و قابلیت‌های پیشرفته را به آیفون ارائه می‌کند. با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 و برخورداری از A15 Bionic، تقریبا هر تجربه‌ای برای کاربر لذت بخش می‌شود.

A15 Bionic یک CPU قدرتمند 6 هسته‌ای را در خود جای داده است. این تراشه، سریع‌ترین CPU در گوشی‌‌های هوشمند تلقی می‌شود. خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 و استفاده از این ویژگی باعث می‌شود گوشی SE تا 8/1 برابر سریع‌تر از iPhone 8 و مدل‌های قدیمی‌تر باشد. A15 Bionic موجود در این مدل از گوشی اپل، برای عکاسی، بازی و تجربه‌های واقعیت افزوده بسیار مناسب بوده و هر عملیاتی را در گوشی، روان می‌‌کند.

A15 Bionic همراه با آخرین نسل باتری شیمیایی، عمر باتری را افزایش می‌دهد. حتی حضور فناوری‌های جدیدی مانند 5G، عمر باتری را تحت تاثیر قرار نداده و نسبت به مدل‌های دیگر آیفون، عمر باتری این مدل بالاتر است. شارژ آیفون SE نیز با شارژرهای دارای گواهی Qi انجام شده و این مدل، از شارژ سریع باتری نیز پشتیبانی می‌کند. 

تجربه دوربین جدید با آیفون se 2022

آیفون se 2022 دارای یک سیستم دوربین کاملا جدید می‌باشد. تجهیز دوربین این گوشی به A15 Bionic با دوربین 12 مگاپیکسلی، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مزایای عکاسی موجود در دوربین این مدل گوشی شامل Smart HDR 4 ،Deep Fusion، سبک‌های عکاسی و حالت پرتره می‌باشد. با حالت Smart HDR، تنظیمات مختلفی برای رنگ، کنتراست و نویز امکان پذیر می‌باشد. بعلاوه Photographic Styles به کاربران این امکان را می‌دهد که از پردازش تصویر چند فریمی مخصوص اپل نیز استفاده کنند. 

فروش قسطی گوشی اپل در سایت قسطی کلاب

در مواقعی که شرایط خرید نقدی گوشی را ندارید، با خرید اقساطی گوشی آیفون se 2022 از سایت قسطی کلاب، می‌توانید صاحب یک گوشی پیشرفته شوید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون از سایت قسطی کلاب دیدن فرمایید و با انتخاب مدل مورد نظر خود، از خریدی با کیفیت اطمینان حاصل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a

خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a
تبلت‌های سامسونگ از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل a به بخش...

فروش کالای دیجیتال قسطی

فروش کالای دیجیتال قسطی
امروزه شرکت های زیادی هستند که در زمینه تکنولوژی فعالیت می کنند و تولید کننده محصولات این حیطه هستند. برای مشاهده و خرید قسطی جدید ترین محصولات...