خرید قسطی گوشي mi 11 ultra

تاریخ انتشار:
1403/1/31 02:35:36

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی بی شک مدل mi 11 ultra است. برای خرید قسطی گوشي mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي mi 11 ultra



راهنمای خرید قسطی گوشی mi 11 ultra

اگر قصد خرید قسطی خرید قسطی گوشی mi 11 ultra  باید بدانید این موبایل یکی از بهترین موبایل‌های تولید شده توسط شرکت شیائومی می‌باشد. می 11 اولترا، در سال 2021 در بازارهای جهانی عرضه شده و توانسته نظر کاربران بسیاری را جلب کند. نمایشگر این موبایل از نوع E4 amoled بوده و تراکم پیکسلی آن حدودا برابر با 515 پیکسل در هر اینچ است.

این گوشی قابلیت فوق العاده نمایش یک میلیارد رنگ را داشته و اندازه نمایشگر آن حدودا برابر با 6.84 اینچ بوده و نسبت نمایشگر به کل بدنه موبایل 91.4 درصد است. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1700 نیت و حداکثر نرخ نوسازی برابر با 120 هرتز می‌باشد. اسپیکرهای گوشی mi 11 ultra از نوع استریو یا دوگانه بوده و از صدای 24 بیت پشتیبانی می‌کند. 

بررسی سایر مشخصات گوشی mi 11 ultra

قبل از خرید قسطی گوشی mi 11 ultra  باید با تمام مشخصات و ویژگی‌های موبایل مورد نظر خود، کاملا آشنا شوید. گوشی mi 11 ultra  در زمان عرضه دارای اندروید 11 بود. پشت موبایل سرامیکی و جلوی آن شیشه‌ای می‌باشد. گوشی از جنس فلز آلومینیوم بوده و می‌توان گفت این موبایل حدودا 237 گرم وزن دارد. گوشی mi 11 ultra  در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده است. تراشه این گوشی Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G می‌باشد. 

شیائومی این گوشی را در سه مدل عرضه کرده است. یک نسخه آن دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت بوده و دو نسخه دیگر دارای رم 12 گیگابایت با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت هستند. 

دوربین گوشی mi 11 ultra 

دوربین موبایل از نظر کیفیت بسیار متمایز می‌باشد این موبایل دارای لنز است. لنز اصلی موبایل 50 مگاپیکسلی واید بوده و لنز دیگر 48 مگاپیکسلی اولتراواید می‌باشد.

چیزی که این موبایل را نسبت به سایر گوشی‌ها متمایز می کند لنز 48 مگاپیکسلی تله فوتو پریسکوپی است. این لنز که در این گوشی به کار رفته قابلیت عکسبرداری موبایل را نسبت به سایر گوشی‌ها متفاوت کرده است. رزولوشن فیلمبرداری این گوشی 8k بوده و دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی می‌باشد. 

باتری گوشی mi 11 ultra

یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که خرید قسطی گوشی mi 11 ultra دارد؛ باتری آن است. ظرفیت باتری موبایل مانند بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار 5000 میلی ‌آمپر ساعتی می‌باشد. چیزی که باعث تفاوت این گوشی با سایر موبایل‌های موجود در بازار می‌شود شارژر سریع آن است. گوشی قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد. در نتیجه می‌‌توان گفت گوشی mi 11 ultra می‌تواند به کمک این شارژر 67 واتی در عرض 36 دقیقه به طور کامل شارژ شود. این گوشی از شارژر بی سیم پشتیبانی می‌کند. اگر سرعت شارژ موبایل تان برای شما اهمیت دارد گوشی mi 11 ultra  انتخاب خوبی برای شما می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی mi 11 ultra

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی mi 11 ultra را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد این سایت، اعتبار لازم را دریافت کرده و با اعتباری دریافتی خود از این سایت خرید کنید. توجه کنید که با اعتبار دریافتی فقط می‌توانید از سایت قسطی کلاب، خرید خود را انجام دهید. علاوه بر خرید اقساطی گوشی mi 11 ultra شما می‌توانید از سایر برندها، موبایل مورد نظر خود را خریداری کنید. سایت قسطی کلاب، علاوه بر فروش قسطی اقدام به فروش کالای دیجیتال می‌کند. شما می‌توانید در صورت تمایل به خرید نقدی بازهم خرید خود را از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی نوا 5 تی

خرید قسطی نوا 5 تی
برند هوآوی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کمپانی‌های سازنده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی نوا 5 تی به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید اقساطي اپل واچ اولترا

خرید اقساطي اپل واچ اولترا
یکی از گجت‌های پرفروش ال بی شک مدل Ultra است. برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...