خرید قسطی گوشی z fold 4 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/19 23:25:38

در جهان پرسرعت تکنولوژی، خرید قسطی گوشی z fold 4 خریدی مطمئن و به‌صرفه است که علاوه بر گوشی، امکان استفاده از یک تبلت را نیز فراهم می‌کند. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی گوشی z fold 4 با چک


گوشی z fold 4

قطار پرسرعت تکنولوژی در هیچ ایستگاهی منتظر نمی‌ماند، اما خرید اقساطی شما را مسافر همیشگی این قطار بی‌توقف می‌کند. خرید قسطی گوشی z fold 4 خریدی به‌صرفه است که در کوتاه‌ترین زمان یکی از بهترین و مهیج‌ترین گوشی‌های سامسونگ را در اختیارتان می‌گذارد. در این مقاله شما را با این نسل از گوشی‌های تا‌شو آشنا خواهیم‌کرد. 

گوشی z fold 4؛ زاده رویایی منعطف

از ساخت اولین گوشی‌های تا‌شو سامسونگ سال‌های زیادی می‌گذرد. گوشی‌هایی که همه امکانات‌شان در یک صفحه‌نمایش و صفحه‌کیبورد ساده خلاصه می‌شد. نسل z fold زاده رویایی منعطف است که با پیشرفت تکنولوژی حاصل شده‌است. z fold 4، یکی از آخرین نسل‌های گوشی‌های فولد سامسونگ، در آگوست 2022 به بازار عرضه شد. این کالای دیجیتال با بهبود ظاهر و عملکرد آن طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده‌است. با خرید اقساطی گوشی z fold 4 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

دو کالای دیجیتال با یک خرید؛ مشخصات ظاهری گوشی z fold 4

خرید قسطی گوشیz fold 4  علاوه‌ بر گوشی، امکانات یک تبلت را نیز در اختیار‌تان می‌گذارد. صفحه‌نمایش اصلی 6/7 اینچی در کنار نمایشگر کاور 2/6 اینچی، این گوشی را به تبلتی نسبتا سبک با ابعاد مناسب تبدیل می‌کند. در میان دو نمایشگر، لولایی تعبیه شده که نسبت به نسل قبلش بهبود قابل‌توجهی یافته‌است. این لولا با عملکرد بسیار روانش  وظیفه باز و بسته کردن z fold 4 را به‌عهده دارد و می‌تواند گوشی را در هر زاویه‌ای ثابت نگه دارد. باریک‌تر شدن 6 میلی‌متری لولا، وزن این کالای دیجیتال را از نسل قبلش سبک‌تر کرده‌است. برای خرید قسطی گوشی z fold 4 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فریم گوشی z fold 4 از آلیاژ سبک و مقاوم Armor Aluminum ساخته شده و پنل پشتی و صفحه‌نمایش کاور از جنس گوریلا گلس ویکتوس پلاس است که مقاومت این گوشی را چشم‌گیر می‌کند. کلید پاور و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در آن به همراه کلید کنترل صدا در لبه سمت راست گوشی و شکاف سیم‌کارت در لبه سمت چپ است. در حالت باز و تبلت، اسپیکر اول، میکروفن اصلی و درگاه USB Type-C در پایین گوشی و میکروفن و اسپیکر دوم در لبه بالای گوشی قرار دارد. گوشی z fold 4 در چهار رنگ سبز‌خاکستری، مشکی، بژ و شرابی عرضه ‌می‌شود. 

ویژگی‌های سخت افزاری

خرید اقساطی گوشی z fold 4 با خصوصیات سخت‌افزاری ویژه‌اش انتخابی وسوسه‌کننده برای گیمر‌ها و طراحان گرافیک است. تراشه snapdragon 8+ Gen 1 به همراه CPU هشت هسته‌ای، سرعت پردازش این گوشی را به‌طرز چشم‌گیری افزایش داده‌ و مشکلات گرم شدن نسل‌های قبل را تا حدود بسیار زیادی حل کرده‌است. سرعت بالای اجرای بازی‌های مختلف به کمک این تراشه، تجربه‌ای بی‌نظیر برای عاشقان بازی است.

قدرت پردازش این نسل از گوشی‌های فولد در کنار قابلیت استفاده از قلم لمسی و نمایشگر بزرگ تبلتی، این گلکسی تا‌شو را برای ادیت تصاویر و طراحی‌های گرافیکی به گزینه مناسبی تبدیل می‌کند. باتری قوی 4400 میلی‌آمپری  z fold 4 با شارژ سریع از دیگر امکانات این نسل از گوشی‌های تاشو سامسونگ است. این کالای دیجیتال با دارا بودن گواهی IPX8 در برابر آب مقاوم است و می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 5/1 متر دوام آورد. 

بررسی دوربین z fold 4؛ سه برابر زوم اپتیکال

در پشت گوشی z fold 4 سه دوربین به صورت عمودی تعبیه شده‌است. این سه دوربین با لنز‌های واید 50 مگا‌پیکسلی، اولترا‌واید 12 مگا‌پیکسلی و تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی تجربه بی‌نظیری در ثبت تصاویر به شما می‌دهد. زوم اپتیکال سه برابری، پشتیبانی از HDR10+، فلش LED، استبلایزر پرقدرت، عکاسی پانوراما و تصویر‌برداری با کیفیت 4K بخشی از امکانات دوربین این گوشی تا‌شو است. عکاسی و تصویر‌برداری در شب بسیار باکیفیت و کم‌نویز است. دوربین‌ سلفی کاور 10 مگاپیکسل و دوربین زیر صفحه‌نمایش اصلی 4 مگا‌پیکسلی است. خرید قسطی گوشی z fold 4 در کنار عکاسی و تصویر‌برداری با دوربین‌های متنوعش، این کالای دیجیتال را به گزینه‌ای اجتناب‌نا‌پذیر تبدیل می‌کند. 

فروش قسطی؛ معرفی سایت قسطی کلاب

در فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان با صرف زمان کمتر، تعداد زیادی کالا را بررسی و خریداری کرد. در این میان، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی محصولاتش به شما کمک می‌کند تا در زمان بسیار کوتاهی به کالای دلخواه‌تان دست یابید. تنها کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کرده و خرید کنید. برای خرید اقساطی گوشی z fold 4 و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه و خریدی به‌صرفه و مطمئن را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اپل قسطی با شرایط ویژه

اپل قسطی با شرایط ویژه
کمپانی اپل از جمله شرکت های چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم الکتریکی و نرم افزارهای الکتریکی فعالیت می کند این شرکت به...

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ
برند سامسونگ محصولات خود را با دسته بندی حروفی نام گذاری کرده است و هر سری نام به خصوص خود را دارند. برای خرید قسطی گوشی F12...