خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:38:49

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل a54 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ با چک


گوشی a54 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در سری‌های متفاوتی که دارد در مرکز فروش قسطی کالای دیجیتال وارداتی اصلی ما برایتان آسان است. محصولاتی که در خرید اقساطی شامل طرح فروش ویژه‌اند همگی اصل هستند و ضمانت مرجوعی دارند. برای بررسی سری‌های متفاوت کالای دیجیتال از شرکت معتبر سامسونگ بهترین مرجع آنلاین را انتخاب کرده‌اید.

گوشی سامسونگ جدید، با کیفیت بسیار عالی نرم افزاری و سخت افزاری از دیرباز در ایران در کنار برندهای معتبری همچون نوکیا درخشیده است. این برند قدیمی در ایران و جهان به عنوان ارائه کننده بهترین تجهیزات دیجیتالی با کارایی بدون نقص در فروشگاه ما با ارائه محصولات بسیار متنوع هوشمند جایگاه فروش بالایی دارد. 

انواع موبایل سامسونگ از سری A54

تلفن همراه به عنوان یک کالای دیجیتال در جهان از همان سال‌های اولیه ظهور خود بسیار پرطرفدار شد. طراحی این محصول با کارایی‌های متنوع آن به محبوبیت آن افزود و این مسئله سبب شد فروش قسطی آن در مدل‌های گران‌تر بیشتر رونق پیدا کند. ما جدیدترین مدل گوشی سامسونگ را در خرید اقساطی برای شما موجود کرده‌ایم. سری‌های مختلفی که می‌توانید بخرید موارد زیر هستند:

1.Galaxy A54 5G برند سامسونگ با قابلیت جایگذاری دو سیم کارت، ظرفیت این محصول 128 گیگابایت بوده و رم آن 8 گیگابایت است. این سری گوشی سامسونگ پک ویتنام است.

2.Galaxy A54 5G از سری دیگر گوشی موبایل سامسونگ در مدل دو سیم کارت است. این نمونه با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت پک ویتنام نیست.

3.مدل Galaxy A54 5G از جمله گوشی‌های موبایل سامسونگ با دو سیم کارت و ظرفیت 256 گیگابایت بوده که رم 8 گیگابایت دارد.

4.نمونه آخر Galaxy A54 5G از سری موبایل سامسونگ مدل دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت است که با رم 8 گیگابایت با نشان اصالت پک ویتنام است. 

نکات مهم خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ اصل

ما تنها مرکز فروش قسطی انواع کالای دیجیتال نیستیم. مرجع معتبر ما به عنوان مشاور خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در کنار شما است. پیش از پرداخت هزینه‌های خرید انواع تلفن همراه باید همگام با نیازهای اولیه و ثانویه‌تان مدل محصول را انتخاب کنید. مسلما در بررسی دقیق جزئیات فنی انواع گوشی متوجه موارد مهمی می‌شوید که در نهایت می‌تواند بهینه‌ترین شرایط خرید را برایتان ایجاد کند. به موارد زیر توجه کنید:

1.درباره نیازتان به تلفن همراه به دقت فکر کنید سپس مواردی که در تلفن برایتان مهم است بر روی کاغذ بنویسید.
2.بررسی ابعاد گوشی از جمله مهمترین مواردی است که باید به آن دقت نمایید. این سری از گوشی‌های هوشمند در ابعاد 6.4 اینچ طراحی شده است.
3. رزولوشن عکس 50 مگاپیکسل واقعی است که در سری‌های مختلف با ویژگی کیفیت بی‌نظیر عکاسی و فیلمبرداری مورد توجه است.
4.سیستم عامل اندروید (ANDROID 13) در این گوشی‌ها امکان نصب برنامه‌های کاربردی را برایتان مهیا می‌سازد.
5.فناوری super AMOLED برای ساخت صفحه نمایش بسیار کاربردی در این سری از گوشی‌ها استفاده شده است.
6.در این گوشی تعداد دو سیم کارت با سایز نانو (8.8*12.3) میلی متر قابلیت نصب دارد.
7.دوربین‌ پشت 3 ماژول است.

ویژگی‌هایی مانند اثر انگشت و قدرت لمس صفحه را باید در هر مدل به دقت بررسی نمایید. با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شرایط خرید اقساطی محصولات برند سامسونگ

آیا می‌دانید تفاوت خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ در قسطی کلاب با مراکز خرید اقساطی دیگر چیست؟ ghesticlub حامی فروش جدیدترین محصولات دیجیتالی وارداتی به ایران با رعایت تمامی موارد قانونی است. امکان فروش اقساطی برای مدل‌های متنوع کالای دیجیتال اصل به صورت آنلاین در اینجا پایه ریزی شده است.

بهترین شرایط برای فروش قسطی انواع گوشی‌های هوشمند با امکان دریافت همزمان اعتبار از 6 درگاه معتبر مختلف برایتان ایجاد کرده‌ایم. با جستجو نام گوشی سامسونگ سری A54 در اینجا می‌توانید مشخصات محصول را مطالعه کرده و مقایسه خوبی بین سری‌های مختلف داشته باشید.

برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ می‌توانید با توجه به شرایط مالی شخصی که دارید از درگاه‌های بای چک، پایا، ملت، هامرز (حامی)، پارسیان و حکمت ایرانیان خدمات بگیرید. ضمنا برای اطلاع از شرایط خرید نقدی انواع تلفن‌های هوشمند هم در اینجا اطلاعات لازم را می‌توانید دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی می بند6

خرید اقساطی می بند6
ساعت هوشمند یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی است. برای خرید اقساطی می بند6 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی هدفون گیمینگ

خرید قسطی هدفون گیمینگ
هدفون‌ها دارای کاربری بسیار مهمی هستند و به طور حتم هر فردی نیاز به یک هدفون خواهد داشت. برای خرید قسطی هدفون گیمینگ به بخش...