خرید قسطي لپتاپ گیمینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 08:21:03

اگر قصد خرید قسطی لپتاپ گیمینگ با شرایطی بی نظیر را دارید به بخش لپ تاپ گیمینگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لپتاپ گیمینگ


لپ تاپ گیمینگ 

شاید با شنیدن عبارت خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ به این نکته بیندیشید که جایگزین کردن کنسول‌های بازی به جای خرید لپ‌تاپ‌های گیمینگ می‌تواند کار هوشمندانه‌ای باشد. باید عنوان کنیم که قدرت لپ تاپ‌های گیمر به دلیل وجود کارت‌های گرافیک جداگانه می‌تواند دلیل منطقی‌تری برای خرید این کالای دیجیتال باشد. اگر شما نیز گیمر هستید و قصد دارید با خرید یک کامپیوتر شخصی از کیفیت بازی‌های خود لذت ببرید، باید در زمان خرید به این نکته توجه کنید که تنها چیزی که برای شما اهمیت دارد، کارت گرافیک جداگانه دستگاه است. هرچه کارت گرافیک پر قدرت‌تر باشد، کیفیت ارائه بازی نیز بیشتر خواهد بود. پردازنده گرافیکی یا همان کارت گرافیکی می‌تواند نوع بازی قابل نصب بر روی کامپیوتر شما را با میزان کیفیت و گرافیک مد نظر تعیین کند. به همین دلیل در زمان خرید اقساطی و یا در زمان خرید نقدی لپ‌تاپ‌های گیمینگ بهتر است به نوع پردازنده گرافیکی توجه ویژه‌ای داشته باشید. 

معرفی لپ تاپ گیمینگ ایسوس اف 15(TUF Gaming F15 مدل FX506HC) 

شاید در زمان خرید قسطی لپتاپ گیمینگ نام این لپ‌تاپ را شنیده باشید. این لپ تاپ را در لیست معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ تا مبلغ 40 میلیون تومان مشاهده می‌شود. شما با پرداخت به روش ماهانه میتوانید لپ تاپی با کیفیت عالی و امکانات فراوان داشته باشید. پردازنده گرافیکی  RTX 3050 با دارا بودن توان مصرفی 75 واتی بر روی این لپ‌تاپ توانسته است نیاز بسیاری از گیمرها را فراهم کند. در این دستگاه سیستم خنک کننده تعبیه شده است که در زمان بازی می‌تواند حرارت پردازنده شما را تنظیم کند. به همین دلیل مشکلی برای پردازنده گرافیکی شما به وجود نخواهد آمد. شاید این نکته علاوه بر قیمت و کیفیت بالا، یکی از مزیت‌های این لپ تاپ میان رده اما پر فروش باشد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است و به همین دلیل شما می‌توانید از انجام بازی‌های هیجانی قابل نصب بر روی این لپ تاپ گیمینگ، در این صفحه نمایش لذت ببرید. 

معرفی لنوو به عنوان یکی از بهترین محصولات در لیست خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ

لنوو Legion 5 Pro مدل 16ARH7H یکی از محصولاتی است که شاید به دلیل داشتن گرافیک بالا RTX 3060  با توان بالای مصرفی 140 وات در دسته لپ‌تاپ‌های گیمینگ برتر قرار بگیرد که نیاز بسیاری از گیمرها را فراهم می‌کند.  این لپ تاپ نسبت به نمونه قبلی معرفی شده به دلیل داشتن گرافیک بالاتر می‌تواند بازی‌های سنگین‌تری را در لپ تاپ شما جای دهد.  صفحه نمایش این لپ‌تاپ 16 اینچ می‌باشد و برای گیمرهایی که بودجه تا حدود 75 میلیون تومان را دارا می‌باشند، می‌تواند تجربه عالی از بازی‌های کامپیوتری را رقم بزند. بدنه این لپ‌تاپ نیز آلومینیومی است و یو اس بی تایپ سی موجود در این لپ تاپ و رم 16 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی SSD می‌تواند نیاز بسیاری از گیمرها را فراهم کند. بدین وسیله می‌توانید بدون نگرانی از اتمام حافظه داخلی برای نصب انواع بازی‌های مد نظر خود اقدام کنید. با خرید قسطی لپتاپ گیمینگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

معرفی لپ ‌تاپ‌های گیمینگ Rog( ایسوس ROG Zephyrus M16 مدل GU604VI) 

اگر قصد دارید برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ اقدام کنید، خرید لپ تاپی که هزینه بالایی دارد و شما ماه به ماه می‌توانید هزینه متنوعی را برای خرید آن پرداخت کنید، شاید منطقی‌تر از خرید لپ‌تاپ میان رده گیمینگ باشد. ایسوس ROG Zephyrus M16 مدل GU604VI یکی از مدل‌های عالی برای بازی و گیمینگ است. پیکره‌بندی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید و توانمند این کالای دیجیتال توانسته است نیاز بسیاری از گیمرها را با تراشه بالای CPU موجود در این لپ تاپ فراهم کند. پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ نیز RTX 4070  است که با 140 وات توان مصرفی می‌تواند قدرت بالایی از گرافیک را برای گیمرها فراهم نماید. صفحه نمایش منحصر به فرد 16 اینچی موجود که مجهز به ROG Nebula HDR Display با ال‌ای‌دی‌های مینی، قابلیت HDR  را برای محتوای موجود و پخش شده بر روی صفحه نمایش این لپ‌تاپ فراهم می‌کند. شما با خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ به ویژه لپ‌تاپ‌های راگ می‌توانید از بازی کردن در این نمونه لپ‌تاپ‌ها لذت ببرید. 

خرید اقساطی کالای دیجیتال از قسطی کلاب 

با توجه به آنچه که در خصوص خرید قسطی لپتاپ گیمینگ به ویژه لپ‌تاپ‌های گیمینگ در این متن عنوان کردیم شما خوب می‌دانید که اگر هزینه پرداخت یکجا و برای خرید یک لپ‌تاپ را ندارید، می‌توانید از روش خرید اقساطی استفاده کنید. برخی از سایت‌ها مانند سایت قسطی کلاب کالای دیجیتال متنوعی را از طریق روش اقساطی به فروش می‌رسانند. شما با پرداخت ماهانه مبلغی می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ گیمینگ مد نظر خود مانند لپ‌تاپ‌های راگ و یا موارد دیگر معرفی شده در این متن، اقدام کنید. تنها کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. بعد از بررسی‌های کلی در خصوص لپ‌تاپ‌های مختلف برای خرید لپ تاپ گیمینگ مد نظر خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a71

خرید قسطی گوشي a71
گوشی‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ

خرید نقدی جدیدترین گوشی سامسونگ
شرکت سامسونگ از زمره بهترین شرکت های دنیا می‌باشد که طراحی و تولید تلفن های همراه را در سالیان گذشته آغاز کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ...