خرید قسطی جاروبرقی تولیپس

تاریخ انتشار:
1403/2/31 10:52:27

برند تولیپس جز بهترین برندهای شناخته شده در ایران می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی جاروبرقی تولیپس به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی تولیپس


آشنایی با جاروبرقی تولیپس

جاروبرقی یکی از مهم‌ترین اجزای لوازم خانگی به حساب می‌آید. اگر شما هم به دنبال خرید قسطی جاروبرقی تولیپس هستید، لازم است تا با ویژگی‌های این جارو برقی بیشتر آشنا شوید. اولین ویژگی مثبتی که در جاروبرقی تولیپس به چشم می‌آید، زیبایی ظاهری آن است. طراحی زیبا به همراه استفاده از مواد اولیه با کیفیت در مجموع باعث شده تا ظاهر این مدل جاروبرقی بسیار چشم‌نواز باشد. علاوه بر این کیفیت ساخت و قطعات این جاروبرقی هم تحسین‌برانگیز است. در جاروبرقی تولیپس می‌توانید انواع فیلتر‌های معتبر مانند فیلترهای بهداشتی، هپا و ضدحساسیت را مشاهده کنید. 

جاروبرقی تولیپس مقرون به صرفه‌

موتور قوی تعبیه شده از دیگر ویژگی‌های مثبت این لوازم خانگی است. موتورهای استفاده شده در جاروبرقی تولیپس، تحت لیسانس کشور ژاپن هستند اما تولید جاروبرقی در ایران انجام می‌شود. به همین دلیل محصولات تولیپس دارای طول عمر بالایی هستند. برای ایجاد حالت چرخش 360 درجه، از لوله‌های تلسکوپی در جاروبرقی تولیپس استفاده شده است. این امکان استفاده از این وسیله برقی را بسیار آسان کرده است. مجموع این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب این وسیله، آن را محبوب ساخته تا جایی که بسیاری از افراد به دنبال خرید جاروبرقی قسطی از برند تولیپس هستند. 

برند تولیپس ساخت کدام کشور است؟

قبل از اعمال تحریم‌ها، برند ایران ناسیونال به عنوان نماینده برند پاناسونیک به طور رسمی در ایران فعالیت می‌کرد. بعد از اعمال تحریم‌ها، در اوایل دهه 80  ناسیونال از ایران خارج و برند تولیپس جایگزین آن شد. برند تولیپس محصولات خود را با استفاده از قطعات پاناسونیک تولید و عرضه می‌کند. در واقع تمامی قطعات محصولات تحت لیسانس کشور ژاپن تولید شده اما در ایران ساخته می‌شوند.
قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای محصولات برند تولیپس باعث شده تا این برند  در میدان رقابت بدرخشد. به همین دلیل خرید اقساطی و نقدی محصولات تولیپس مورد توجه خریداران است. 

در خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس کدام محصول را انتخاب کنیم؟

هر چند تمامی محصولات این برند پرطرفدار هستند اما لازم است تا اطلاعات کافی راجع به انواع مدل‌های آن داشته باشید. دانستن این اطلاعات کمک می‌کند تا گزینه بهتری را برای خرید قسطی جاروبرقی تولیپس در نظر بگیرید.

مدل V620

این جارو برقی دارای موتوری با قدرت 2000 وات است. قابلیت تنظیم قدرت موتور را داشته و دارای محافظ حرارتی برای حفاظت از موتور است. این امکان کمک می‌کند تا موتور بیش از اندازه گرم نشود. فیلترهای بهداشتی و لوله‌های تلسکوپی نیز مانند سایر مدل‌ها روی مدل V620 نیز تعبیه شده است.

مدل VC-625

طراحی زیبا اولین ویژگی این مدل از تولیپس است. علاوه بر این موتور با قدرت 2200 وات، رده انرژی A و مخزن دائمی از دیگر ویژگی‌های مثبت این سری از برند مشهور تولیپس می‌باشد. علاوه بر این، روی جاروبرقی مدل VC-625 نشانگر پر شدن مخزن نیز وجود دارد. این نشانگر کمک می‌کند تا جاروبرقی کمتر تحت فشار قرار گیرد. 

نحوه خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس

خرید قسطی جاروبرقی تولیپس یکی از مقرون به صرفه‌ترین اقدامات در تهیه لوازم منزل است. با وجود تورم بالا در اقتصاد کشور، ایرانیان از فروش قسطی وسایل مختلف استقبال زیادی می‌کنند. اما این که از چه مجموعه‌ای و تحت چه شرایطی خرید اقساطی انجام دهید بسیار مهم است. زیرا برخی از شرایط اقساطی به هیچ عنوان مقرون به صرفه نبوده و خریدار را متضرر می‌کنند.

مجموعه قسطی کلاب این امکان را برای مخاطبان خود فراهم آورده تا بتوانند امکان خرید اقساطی از بهترین برندها را داشته باشند. بدین ترتیب افراد می‌توانند با یک هزینه مقرون به صرفه، بهترین لوازم منزل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخرند. در مجموعه قسطی کلاب، می‌توانید انواع لوازم خانگی را در اقساط سه تا دوازده ماهه تهیه کنید. این مجموعه با کمترین میزان سود، همواره سعی داشته تا مخاطبان خود را از خرید راضی نگه دارد. برای خرید اقساطی جاروبرقی تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی
ماشین لباسشویی ال جی یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار است که با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی ...

خرید قسطی مایکروویو کنوود

 خرید قسطی مایکروویو کنوود
با توجه به شرایط اقتصادی موجود خرید لوازم برقی آشپزخانه برای عموم مردم سخت شده است. برای خرید اقساطی انواع لوازم برقی و در میان آن ها مایکروویو...