خرید اقساطی گوشی s20 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/20 09:10:44

گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s20 fe



هر آنچه درباره خرید قسطی گوشی s20 fe پرو باید دانست!

معایب و مزایا گوشی s20 fe چیست؟ آیا شرایط خرید اقساطی گوشی s20 fe وجود دارد؟ گوشی s20 fe ساخت کدام کشور است؟ آیا گوشی s20 fe فروش قسطی دارد؟

در زندگی امروزه وجود کالای دیجیتال در هر خانه از الزامات است. یکی از این کالاهای دیجیتال گوشی موبایل است؛ چرا که بسیاری از کارهای روزمره با تلفن همراه یا همان گوشی موبایل انجام می‌شود. شما با گوشی موبایل خود می‌توانید انواع کارها، از جمله: خرید، تماس تلفنی، گرفتن عکس و فیلم را انجام دهید. ما در اینجا یکی از بهترین‌های کالای دیجیتال و شرایط خرید اقساطی آن را برای شما توضیح می‌دهیم.

گوشی s20 fe

گوشی s20 fe از بهترین گوشی سامسونگ است. کمپانی سامسونگ در ساخت این گوشی در پیشرفت در محصولات خود را باز کرده است. گوشی s20 fe در دوم اکتبر 2020 به بازار عرضه شد. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی گوشی s20 fe

•طراحی و کیفیت ساخت: وزن این گوشی 190 گرم است و ابعاد آن به صورت 74.5*159.8 می‌باشد. همچنین ضخامت آن 8.4 میلیمتر است. جنس قاب پشتی این گوشی از پلاستیک است و سه دوربین به همراه یک فلش LED در قسمت بالا سمت چپ گوشی به کار رفته است. طراحی این مدل از گوشی بسیار شبیه به گوشی S20 plus است و بسیار خوش دست می‌باشد.

•نمایشگر بی نظیر گوشی s20 fe: در ساخت نمایشگر این مدل از گوشی سامسونگ، از پنل 120 هرتزی سوپر امولد با قابلیت پشتیبانی +HDR 10 استفاده شده است. رزولوشن این نمایشگر بی نظیر 2400*1080 می‌باشد. همچنین اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچ است.

•مشخصات باتری: باتری این مدل گوشی غیر قابل تعویض و جنس آن از لیتیوم بود و با باتری گوشی S20 plus تفاوتی ندارد. همچنین آداپتور عرضه شده همراه این گوشی 25 واتی است که می‌توان در عرضه یک ساعت و چهل  پنج دقیقه این گوشی را فول شارژ کند.

•امنیت گوشی s20 fe: حسگر اثر انگشت این گوشی همانند سایر مدل‌های گوشی سامسونگ در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد. عملکرد این حسگر همانند سری‌های قبل بسیار عالی و بی نظیر است. همچنین این گوشی دارای رمز گشایی با تشخیص چهره نیز می‌باشد که در نور کم بسیار عالی عمل می‌کند.

•عملکرد اسپیکر: صدای پخش شده توسط اسپیکر این گوشی قابلیت استریو بودن دارد یعنی همزمان که صدا از اسپیکر پایین پخش می‌شود از اسپیکر بالا هم صدا پخش می‌شود. قابل توجه است به دلیل تنگ بودن دریچه‌های اسپیکر این قابلیت پخش صدای خیلی بلند وجود ندارد.

شرایط خرید اقساطی گوشی s20 fe

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی بسیاری از کالاهای دیجیتال از جمله گوشی هوشمند، باعث شده است که بسیاری از کاربران عزیز توانایی مالی برای تهیه این گونه کالاها را نداشته باشند. شرکت‌های مختلفی نیز به وجود آمده‌اند؛ تا با فروش اقساطی کالاهای خود مردم را از کالای دیجیتال بهره مند کنند. 

خرید قسطی گوشی s20 fe

شما نیز می‌توانید در سایت قسطی کلاب هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی، گوشی s20 fe را تهیه نمایید. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe نیازی به ضامن نخواهید داشت؛ و تنها با پرداخت یک سوم مبلغ گوشی، بقیه مبلغ را به صورت قسطی می‌توانید پرداخت کنید. فروش قسطی گوشی s20 fe در قسطی کلاب همواره وجود دارد و می‌توانید در هر زمان خرید اقساطی مطمئن و بی درد سر خود را انجام دهید. چنانچه افرادی را می‌‍شناسید که، توانایی خرید هرگونه لوازم خانگی یا کالای دیجیتال را ندارد می‌توانید سایت قسطی کلاب را به آنها معرفی کنید تا خرید خود را به صورت قسطی انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A42 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در سال 2020 از بهترین محصولات خود رونمایی کرد و موبایل‌های استثنایی را روانه بازار کرده است. برای خرید اقساطی گوشی A42...

گوشی اپل

گوشی اپل
برند اپل یکی از موفق‌ترین و مدرن‌ترین برندهای دنیا است که محصولات شیک و لوکسی را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی اپل به ...