خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:23:34

برند شیائومی در حوزه لوازم خانگی نیز موفقیت‌های بالایی به دست آورده است. برای خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی


معرفی جاروبرقی روباتیک شیائومی 

در این محتوا قصد داریم به نحوه‌ خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی در وبسایت قسطی کلاب بپردازیم. در ابتدا به معرفی جاروبرقی شیائومی، که متعلق به برند لوازم خانگی شیائومی (Xiaomi) می‌باشد می‌پردازیم. پس از معرفی این محصول و قابلیت‌هایی که دارد، شرایط خرید اقساطی این دستگاه را از وبسایت قسطی کلاب معرفی می‌کنیم.

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، صنعتی لوازم خانگی پیشرفت خیره کننده‌ای داشته است. برند لوازم خانگی شیائومی همواره در زمینه پیشرفت تکنولوژی یکه تاز میدان بازار رقابت در سطح جهانی بوده و با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه، بسیاری از بازارهای جهان را فتح کرده است. این کمپانی که به دلیل تولید محصولات خانگی هوشمند با قیمتی مناسب توانسته است در جهان خوش بدرخشد و در زمینه تولید جاروبرقی‌های روباتیک بسیار موفق می‌باشد.

جاروبرقی روباتیک شیائومی یکی از محصولات کاربردی جذابی می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. این محصول از قابلیت‌های بسیاری بهره مند می‌باشد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. برای خرید اقساطی جاروبرقی روباتیک شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

معرفی قابلیت‌های جاروبرقی شیائومی

جاروبرقی‌های روباتیک شیائومی ابعاد کوچکی دارند و بسیار سبک می‌باشند. این موضوع یک مزیت رقابتی بزرگ به شمار می‌آید. مطمئنا جاروبرقی‌های قدیمی را به خاطر دارید که چه ابعاد بزرگی داشتند و علاوه بر سایز بزرگشان، وزن زیادی داشتند و به همین دلیل جارو کردن محیط را به کاری عذاب آور تبدیل می‌کردند.

طراحی دایره‌ای شکل جاروبرقی‌های روباتیک شیائومی این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا به راحتی و تمامی زوایای محیط کار یا منزل خود را تمیز کند. بهره مندی از سنسور چشمی هوشمند از اصلی ترین مزیت و ویژگی این محصول می‌باشد. این سنسور وظیفه دارد که تمامی گوشه کنارهای محل مورد نظر را اسکن کند و سپس به عملیات نظافت محیط بپردازد. با خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

موتور قدرتمند بکار رفته در سری جاروبرقی‌های روباتیک هوشمند شیائومی، منزل شما را از هرگونه گرد و غباری پاک می‌کند. علاوه بر این، این جاروبرقی‌ها ظرفیت نگهداری 250 میلی لیتر آب را در خود دارند. این امر برای نظافت بیشتر و مواردی چون گردگیری با آب و تی کشیدن سطوح سرامیکی، سنگی و پارکت بسیار مفید می‌باشد. برای خرید اقساطی جاروبرقی روباتیک شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

علاوه بر این، جاروبرقی شیائومی دارای فناوری‌هایی چون S-CROSS 3D و TOF 3D می‌باشد که با محاسبه دقیق فواصل و محل قرار گیری اشیا، از برخورد به آن‌ها کاملا جلوگیری می‌نماید و بدون کوچک ترین اشکالی در مسیر یابی، به نظافت منزل شما ادامه می‌دهد. این دستگاه با استفاده از سنسور فوتون، موانعی چون کفش‌ها و دمپایی‌ها و انواع کابل و سیم‌ها را به خوبی می‌تواند تشخیص بدهد و برای عبور از روی آن‌ها از سرعت حرکت خود می‌کاهد. در نهایت، این دستگاه از طریق اپلیکیشن MI HOME قابل تنظیم و کنترل می‌باشد. 

خرید قسطی جاروبرقی روباتیک شیائومی

امروزه نقدی بودن شرایط خرید لوازم خانگی منجر به افزایش نارضایتی همگان شده است. سایت قسطی کلاب، وبسایتی است که با هدف تسهیل فرایند فروش قسطی انواع لوازم خانگی با بهترین شرایط خرید، تاسیس شده است. در قسطی کلاب، مشتریان محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و به صورت قسطی می‌توانند خریداری کنند. قسطی کلاب، برای خرید تمام محصولات، شرایطی را برای خرید اقساطی آن‌ها در اختیار افراد می‌گذارد. حال، طرح‌های خرید اقساطی جاروبرقی روباتیک شیائومی در سایت قسطی کلاب را بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید، با کلیک بر روی هر طرح، جزئیات مربوط به آن را می‌توانید بررسی نمایید.

•طرح اول، طرح لیزینگ پارسیان بوده که تا سقف 100 میلیون تومان اعتبار خواهد داشت.
•دومین طرح، طرح پایا می‌باشد که تا سقف 80 میلیون تومان اعتبار دارد.
•طرح سوم، طرح هامرز (حامی) بوده که تا 80 میلیون تومان اعتبار دارد.
•چهارمین طرح، طرح بایچک می‌باشد و تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار خواهد داشت.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم صوتی خانگی

لوازم صوتی خانگی
اگر تمایل به خرید لوازم صوتی خانگی ایرانی دارید، وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای شما مهیا کرده است. برای خرید اقساطی لوازم صوتی خانگی...

خرید اقساطی غذاساز

خرید اقساطی غذاساز
امروزه از وسایل پر مصرف مورد استفاده در کلیه اشپزخانه ها می توان از انواع غذاساز ها نام برد . معمولا غذاسازها ی مورد استفاده چندکاره می باشند که ...