خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:27:37

برند دوو جز برترین برندهای موجود در کشور می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال و فریزر دوو با چک


یخچال فریزرهای دوو الکترونیک

خرید قسطی یخچال و فریزر دوو یکی از انتخاب‌های خوب برای اغلب آشپزخانه‌ها به شمار می‌رود. یخچال فریزرهای کمپانی Daewoo از تنوع خوبی برخوردارند. کمپرسورهای اینورتر کم مصرف و باکیفیت یکی دیگر از خصوصیات این دستگاه‌های شرکت دوو است. طراحی جذاب و مناسب، امکانات متعدد و گارانتی‌های طولانی مدت نیز جزو ویژگی‌های مثبت یخچال فریزرهای دوو محسوب می‌شود. 

تنوع مدل در یخچال فریزرهای دوو

خرید قسطی یخچال و فریزر دوو به دلیل تنوع مدل دستگاه‌ها، برای اغلب خانواده‌ها یک انتخاب مطلوب به حساب می‌آید. به این ترتیب شما می‌توانید با هر نیاز و سلیقه یک دستگاه مناسب برای آشپزخانه خود خریداری کنید. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو با ظرفیت‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شود و خانواده‌ها با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب می‌کنند. یخچال فریزرهای بالا پایین دوو نیز دستگاه‌های محبوب برخی از خانواده‌ها محسوب می‌شوند. شرکت دوو یخچال فریزرهای دوقلو را نیز برای علاقمندان به این دستگاه‌ها به بازار عرضه کرده است.

ظاهر شیک و لاکچری یخچال فریزرهای دوو

با خرید قسطی یخچال و فریزر دوو یک دستگاه زیبا و شیک را برای آشپزخانه خود فراهم می‌آورید. یخچال فریزرهای دوو ظاهری مدرن و زیبا دارند که با اغلب وسایل آشپزخانه ست می‌شوند. طراحی داخل این دستگاه‌ها برای قرار گرفتن انواع مواد غذایی مناسب است. کشوی مخصوص سبزیجات و میوه، محفظه قرار دادن پنیر و کره و طراحی دقیق سایر بخش‌ها رضایت کاربر را از خرید یخچال فریزر دوو برآورده می‌سازد. 

لوازم خانگی دوو با کمپرسورهای کم مصرف و بدون صدا

یکی دیگر از مزیت‌های خرید قسطی یخچال و فریزر دوو مصرف انرژی کم دستگاه است. اغلب یخچال فریزرهای دوو دارای کمپرسورهای کم مصرف هستند و انرژی اندکی برای خنک کردن فضا استفاده می‌‎کنند. (برخی از دستگاه‌های شرکت دوو دارای برچسب انرژی A+++ هستند.) به همین جهت هزینه برق خریداران این محصولات پایین است. ویژگی دیگر کمپرسورهای اغلب یخچال فریزرهای دوو بی صدا بودن آنها است. بدون صدا بودن این دستگاه‌ها یک ویژگی فوق العاده محسوب می‌شود.

معرفی برخی از امکانات یخچال فریزرهای شرکت Daewoo

یخچال فریزرهای دوو از امکانات و قابلیت‌های متعددی برخوردارند. برخی از این دستگاه‌های مدرن دارای تکنولوژی کنترل سرمایش خودکار و هوشمند هستند. با وجود این ویژگی مصرف انرژی کاهش می‌یابد و مواد غذایی از سرمایش مناسبی برخوردار می‌شوند. فیلترهای بوگیر یکی دیگر از امتیازات یخچال فریزرهای کمپانی دوو است. بوگیرهای دوو علاوه بر جلوگیری از انتشار بوهای نامطلوب در فضای دستگاه، دارای خاصیت ضد باکتری قدرتمندی نیز هستند. کنترل پنل LED لمسی، آبسرد کن و یخساز اتوماتیک متصل به آب شهر و محفظه‌های کشویی مقاوم با امکان تنظیم رطوبت و دما نیز برخی از قابلیت‌های یخچال فریزرهای دوو به شمار می‌رود. 

یخچال فریزر دوو و گارانتی‌های طولانی مدت آن

با خرید قسطی یخچال و فریزر دوو تا مدت‌ها از خرید مجدد یخچال فریزر راحت می‌شوید؛ چرا که موتور این دستگاه‌ها طول عمر بالایی دارند. به همین جهت شرکت دوو گارانتی‌های طولانی مدتی برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. برخی از این محصولات دارای گارانتی‌های 124 ماهه هستند و خدمات پس از فروش خوبی دارند.

بهترین روش فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب

به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی و محدودیت منابع مالی اغلب خریداران برخی از مراکز اقدام به فروش قسطی انواع مایحتاج مردم کرده‌اند. یکی از این مراکز پیشگام در امر فروش و عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به دو روش قسطی و نقدی فروشگاه مجازی قسطی کلاب است. خرید اقساطی انواع لوازم بازی و سرگرمی، کالای دیجیتال، لوازم بهداشتی و آرایشی و وسایل نقلیه نیز در قسطی کلاب امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سرخ کن میگل

خرید قسطی سرخ کن میگل
برند میگل یکی از استثنایی‌ترین برندهای دنیا است که در تولید و طراحی محصولات آشپزخانه شهرت فراوانی دارد. برای خرید اقساطی سرخ کن میگل...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال با چک

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال با چک
تلویزیون جز اساسی‌ترین کالاهای موجود در بازار می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال با چک به بخش تلویزیون...