خرید اقساطی تبلت s8

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:04:30

یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت s8


تبلت S8 سامسونگ معجزه عصر جدید

هشدار جدی به علاقه مندان کالای دیجیتال و تبلت قدرتمند S8 سامسونگ! گلکسی تب S8 به سرعت در حال نزدیک شدن به شما می‌باشد. تکنولوژی با سرعت غیر قابل تصوری در حال پیشرفت می‌باشد. دنیای دیجیتال هر روز شاهد رونمایی از یک تکنولوژی به روزتر و مدرن‌تر می‌باشد. 

در این میان یکی از پیشگامان صنعت کالای دیجیتال برند سامسونگ می‌باشد. سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های همراه، تبلت، و لوازم خانگی حرف زیادی برای گفتن دارد. طیف وسیع تولیدات این شرکت در رنج قیمت متفاوت باعث شده تا پاسخ گوی نیاز همه مشتریان باشد. تولیدات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب از جمله دلایل پیشرفت سامسونگ نسبت به رقبای دیگر می‌باشند. برای خرید قسطی تبلت s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت یکی از کاربردی ترین کالای دیجیتال بعد از گوشی همراه محسوب می‌شود و تقریبا در تمام منازل حضور دارد. تبلت S8 سامسونگ یکی از قدرتمندترین تبلت‌های تولیدی این شرکت می‌باشد که اخیرا وارد بازار رقابت جهانی شده است. از ویژگی‌های برجسته گلکسی تب S8 سامسونگ بهره گرفتن از پردازشگر اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشد. این نوع پردازنده‌های کوالکام در به روزترین و مدرن‌ترین کالاهای دیجیتال به کار رفته است. 

این پردازنده قدرتمند با کاهش مصرف انرژی و افزایش سرعت عمل نرم افزارها و نیز افزایش رزولوشن تصاویر و فیلم‌های HDR جذابیت بالایی برای کاربران داشته است. بنابراین یکی از قابلیت‌های گلکسی تب S8 استفاده از تراشه اسنپدراگون می‌باشد که باعث شده به یکی از قدرتمندترین تبلت‌های موجود در بازار تبدیل شود. با خرید اقساطی تبلت s8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

علاوه بر آن وجود قلم اس پن و نیز چهار باند پرقدرت از دیگر ویژگی‌های تب S8 سامسونگ می‌باشند. وجود قلم، کار نوشتن و طراحی را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. از طرف دیگر صدای فوق العاده دستگاه لذت تماشای فیلم را چند برابر می‌نماید. قلم اس پن تبلت S8 سامسونگ امکان طراحی و تحریر را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. برای خرید قسطی تبلت s8 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر ویژگی‌ها

این کالای دیجیتال با صفحه نمایش بزرگ 11 اینچی مناسب برای علاقه مندان به تماشای فیلم می‌باشد. همچنین محافظ گوریلاگلس 5 از قابلیت‌های گلکسی تب S8 می‌باشد. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی اولتراواید و نیز دو دوربین مجزای پشتی 13 مگاپیکسلی واید و 6 مگاپیکسلی اولتراواید بیانگر قابلیت عکاسی مناسب این کالای دیجیتال می‌باشد. هر چند قابلیت عکاسی تبلت S8 سامسونگ قابل قیاس با کیفیت عکاسی گوشی‌های سامسونگ نیست، ولی همچنان کیفیت رضایت بخشی را به کاربر ارائه می‌کند.

سیستم عامل تبلت S8 سامسونگ اندروید 12 می‌باشد. باتری 8000 میلی آمپری و قابلیت فست شارژ بودن از دیگر ویژگی‌های این هوشمند جذاب می‌باشد. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از یک طرف، مصرف پایین و عمر طولانی باتری از طرف دیگر و نیز پردازنده قدرتمند اسنپدراگون باعث شده که تبلت S8 سامسونگ برای گیمرها بسیار جذاب شود. با خرید اقساطی تبلت s8 یک تبلت استثنایی را دارا شوید.

هر چند تبلت گلکسی S8 سامسونگ از نظر عملکرد و امکانات قابل مقایسه با آیپد اپل نیست، ولی به دلیل کیفیت بسیار مناسب و نیز قیمت عالی، این محصول جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف کنندگان پیدا کرده است.

شرایط ویژه خرید اقساطی تبلت s8 از قسطی کلاب

قیمت گلکسی تب S8 سامسونگ نسبت به آیپد بسیار مناسب‌تر می‌باشد، ولی همچنان برای بسیاری از افراد قیمت بالایی دارد. بنابراین دستیابی به این هوشمند دوست داشتنی برای بسیاری از افراد رویایی بیش نیست. البته قسطی کلاب در جهت تحقق رویاها اقدام به فروش قسطی کالاهای دیجیتال نموده است. قسطی کلاب با ارائه کالاهای اصل و باکیفیت علاوه بر فروش نقدی امکان خرید اقساطی تبلت و سایر لوازم ضروری مورد نیاز را فراهم کرده است.

پس با ورود به سایت قسطی کلاب و خرید قسطی تبلت S8 سامسونگ رویایتان را به دست بگیرید. علاوه بر خرید اقساطی تبلت S8 سامسونگ شما می‌توانید از سایر کالاهای سایت دیدن نمایید. با ویژگی‌ها، امکانات و قیمت آن‌ها آشنا شوید و در نهایت خرید اقساطی کالای مورد نظر را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسر

خرید قسطی لپ تاپ ایسر
در سال های اخیر، اقدام به خرید قسطی محصولات با دوام در تمامی سطوح درآمدی رایج گردیده است. چرا که خرید قسطی یک محصول ...

خرید اقساطی گوشی A52S

خرید اقساطی گوشی A52S
گوشی سامسونگ a52S یکی از بهترین مدل‌های تلفن همراه در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A52S به بخش موبایل در دسته بندی کالای...