خرید اقساطی گوشی poco f4

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:38:07

برای خرید اقساطی گوشی poco f4 تنها کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.


خرید اقساطی گوشی poco f4

معرفی گوشی poco f4

خرید قسطی گوشی poco f4 با وجود مشخصات قدرتمند سخت افزاری این گوشی، یک فرصت استثنایی است. گوشی xiaomi poco f 4 یکی از بهترین مدل‌های پرچمدار از برند شیائومی است که ماه گذشته (ژوئن) سال 2022 عرضه شد. این مدل در حدود 350 – 400 یورو قیمت گذاری شده است. در ادامه برای معرفی بیشتر این گوشی همراه ما باشید. 

با خرید قسطی گوشی poco f4 می‌توانید به وضوح تفاوت‌هایی که از نظر پردازشی و نیز دوربین نسبت به نسل قبلی (Poco f3) ایجاد شده است را مشاهده کنید. این گوشی از خوش دست ترین پرچمداران برند شیائومی می‌باشد که در سال 2022 (ماه ژوئن) ارائه شد. پوکو اف چهار در حدود 400 یورو (قیمت جهانی) ارزش دارد و می‌تواند قابلیت های سخت افزاری بسیار خوبی ارائه دهد. 

تمام این امکانات در کنار هم به شما این امکان را می‌دهند که می‌توانید با آن از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین برآید. البته توجه کنید که گوشی در 3 مدل معرفی شده است که شامل مدل معمولی، GT و نیز Pro می‌باشد. با این حال شیائومی هنوز مدل گوشی poco f4pro را عرضه نکرده است.

از دیگر قابلیت‌های خاص Xiaomi poco f4 باید به پشتیبانی از فرمت دالبی ویژن، قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G، روشنایی حداکثر تا 1300 نیت، پشتیبانی از قابلیت HDR10+، حسگرهای اثر انگشت (در کنار گوشی)، قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج و سنسور مجاورت اشاره نمود. شما می‌توانید با شارژ این گوشی، تنها در مدت 38 دقیقه 100 درصد باتری آن را تغذیه کنید. 

مشخصات گوشی poco f 4

با یک معرفی اجمالی از این مدل، اگر همچنان در خرید قسطی گوشی poco f4 تردید دارید، می توانید مشخصات و توضیحات دقیق ترین این گوشی را در زیر مشاهده کنید:

•طراحی و بدنه: این گوشی دارای ابعاد 163.2 طول در 75.95 عرض در 7.7 میلی‌ متر ارتفاع است. وزن کلی گوشی 195 گرم می‌باشد. خشاب سیم کارت دارای حالت dual stand-by و با سایز نانو است.

•دوربین: دوربین عکس و فیلم برداری سلفی 20 مگاپیکسل (با طراحی ناچ قطره‌ای) است. همچنین دوربین عقب شامل سه لنز با کیفیت 64 (اصلی) و 8 (فوق عریض) و 2 مگاپیکسل (ماکرو) است.

•پردازنده: گوشی pocophone f4 از یک تراشه اسنپدراگون 870 با معماری 7 نانومتری بهره می‌برد. 8 هسته قدرتمند با فرکانس‌های 3.2 گیگاهرتز (1 هسته)، 2.42 گیگاهرتز (3 هسته) و نیز 1.8 گیگاهرتز (4 هسته) در نظر گرفته شده است. همچنین برای پردازنده گرافیکی آن تراشه ADRENO 650 درنظر گرفته شده است.

•صفحه نمایش: نمایشگر این گوشی با ابعاد 6.67 اینچ، کیفیت FHD را ارائه می‌کند. نوع صفحه نمایش AMOLED و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل در اینچ است. نرخ تازه سازی در صفحه نمایش گوشی پوکو اف 4 به میزان 120 هرتز می‌باشد. برای محافظت از این قسمت، یک محافظ گوریلا گلس 5 قرار داده شده است.

•محتوای همراه گوشی: محافظ ژله‌ای، دفترچه راهنما، تبدیل تایپ C به آداپتور 3.5 میلی ‌متری، کابل دیتا تایپ C، شارژر 67 واتی.

•رنگ بندی: با خرید قسطی گوشی poco f4 می‌توانید این مدل را در سه رنگ نقره‌ای، مشکی و سبز سحابی تهیه نمایید. 

جمع بندی و خرید قسطی گوشی poco f4

نکته ای که باید در خرید موبایل پوکو اف 4 به آن توجه کنید این است که این کالای دیجیتال دارای 4 مدل مختلف از نظر حافظه داخلی است. این موارد عبارتند از مدل‌های 128 گیگابایت با رام 6 گیگ و 8 گیگ و نیز مدل‌های 256 گیگابایت با |RAM 8 و 12 گیگ.

شما کاربران می‌توانید برای خرید گوشی پوکو اف 4 به صورت نقدی و یا اینترنتی از سایت اقدام کنید. کسانی که قصد خرید قسطی گوشی poco f4 را دارند، می‌توانند از شرایطی که برای فروش ویژه آن درنظر گرفته شده است، استفاده کنند. در این حالت سه روش مختلف برای خرید اقساطی موبایل درنظر گرفته شده است که برای سه دسته از افراد کارمند، مشاغل آزاد و نیز بازنشستگان می‌باشند. تمام این امکانات با فروش قسطی گوشی پوکو اف 4 در قسطی کلاب برای شما ارائه خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل a10s

خرید اقساطی موبایل a10s
یکی از گوشی‌های عالی و مقرون به صرفه برند سامسونگ مدل گلکسی a10s می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a10s به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی mi band 5

خرید قسطی mi band 5
گجت‌های پوشیدنی شیائومی جز بهترین محصولات این برند معروف می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی mi band 5 به بخش ساعت هوشمند...