خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:11:04

یکی از گوشی‌های جالب و جان سخت سامسونگ مدل ایکس کاور می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover


معرفی گلکسی x cover پرو

گلکسی x cover پرو به عنوان یكی از جان سخت‌ترین گوشی‌های تولیدی شركت سامسونگ شناخته می‌شود. طراحی زیبایی دارد و دارای مشخصات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا این اسمارتفون را بررسی كنیم. با ما همراه باشید. قابلیت خرید قسطی گوشی گلکسی x cover در قسطی كلاب فراهم شده است.

بررسی مشخصات كلی ایكس كاور 5 در یک نگاه

این اسمارتفون به صورت هم زمان از دو سیم‌ كارت پشتیبانی می‌كند. ابعادی برابر با 10*76*159 میلی‌متر مكعب و وزنی معادل 179 گرم دارد. این گوشی بدنه مقاومی دارد و از جنس پلاستیک است.

این گوشی استثنایی دارای گواهینامه نظامی MIL-STD-810G می‌باشد، بنابراین در برابر گرد و غبار، ضربات سخت، شوک‌های الكتریكی و آب مقاوم است. با وجود افزایش ضخامت و وزن در این گجت به دوام این گوشی پی خواهید برد.

مشخصات صفحه نمایش

این گوشی از یک نمایشگر 6.3 اینچی تشكیل شده كه از فناوری‌های LCDو IPS برخوردار می‌باشد. رزولوشن تصویر در این نمایشگر برابر 2340 در 1080 پیكسل است. تراكم پیكسلی این گوشی برابر با 409 پیكسل در هر اینچ است. این مشخصات شبیه ویژگی‌های موجود در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است، همچنین یک لایه محافظ كورنینگ گوریلاگلس 5 بر روی نمایشگر قرار دارد.

سنسور سلفی نیز به صورت ناچ بر روی نمایشگر قرار گرفته است. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 79 درصد می‌باشد و ابعاد صفحه نمایش به صورت 19.5:5 است. با خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover تجربه خوبی داشته باشید!

مشخصات فنی و سخت افزاری

این گوشی دارای یک تراشه 10 نانومتری می‌باشد و پردازنده قدرتمند اگزینوس 9611 در آن قرار دارد. این پردازنده هشت هسته‌ای در كنار یک پردازنده گرافیكی با نام Mali-G72 MP3 قرار گرفته است. این گوشی استثنایی دارای 4 گیگابایت حافظه رم می‌باشد و حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است. هرچند كه قابلیت ارتقا توسط حافظه‌های جانبی را نیز دارد.

مشخصات نرم افزاری

این گجت از سیستم عامل اندروید نسخه 10 و رابط كاربری One UI 2.0 استفاده می‌كند. گرافیک این گوشی قوی است و می‌تواند بازی‌های خیلی سنگین را به خوبی اجرا كند و جزئیات را به خوبی نمایش دهد. با خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover یک گوشی روان با عملکردی مطلوب داشته باشید.

مشخصات دوربین‌ها

در پنل پشتی از دو دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سایز 26 میلی‌متر و دوربین فوق گسترده 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 برخورداریم. دوربین سلفی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی می‌باشد. همان طوری كه می‌دانید سنسورهای فوق گسترده به افزایش میدان دید كمک زیادی می‌كنند.

این دوربین‌ها قادرند تا از پاناروما، HDR و فلاش دوگانه پشتیبانی كنند. فیلمبرداری با كیفیت 1080 پیكسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. دوربین سلفی نیز، قابلیت فیلمبرداری با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و كیفیت 1080 پیكسل را دارد. سنسور سلفی از نوع گسترده است و از قابلیت HDR پشتیبانی به عمل می‌آورد. در كل، دوربین‌های این گوشی جان سخت و مقاوم، قابل قبول می‌باشد. با خرید قسطی گوشی گلکسی x cover هر خاطره‌ای را ثبت کنید!

مشخصات باتری

گوشی گلکسی x cover پرو سامسونگ دارای یک باتری قدرتمند 4050 میلی آمپر ساعتی می‌باشد كه با یک فست شارژ 15 واتی در مدت زمانی کوتاه به شارژ کامل می‌رسد.

مشخصات دیگر

این اسمارتفون از شبكه LTE و 4G ، وای فای، بلوتوث نسخه 5 و پورت USB-C پشتیبانی می‌كند. 

خرید اقساطی گوشی گلکسی x cover

اگر شما هم خواهان یک گوشی مقاوم ولی در عین حال مقرون به صرفه با مشخصات و ویژگی‌های مناسب هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این گوشی جذاب را خریداری نمایید.

 در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از تسهیلات خرید اقساطی که توسط لیزینگ‌ها ارائه می‌شود درحواست اعتبار خرید اقساطی دهید. پس هرچه زودتر نسبت به خرید قسطی گوشی گلکسی x cover اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال قسطی

خرید هارد اکسترنال قسطی
با گران شدن قیمت ارز های خارجی قیمت کالاهای دیجیتالی مانند هارد اکسترنال نیز به میزان زیادی افزایش یافته است. برای خرید قسطی انواع هارد اکسترنال...

فروش اقساطي گوشي سامسونگ

فروش اقساطي گوشي سامسونگ
با افزایش تورم و قیمت اجناس مختلف از جمله وسایل الکترونیکی و دیجیتال توانایی خرید نقدی برای بسیاری از افراد ...