خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:34:38

تبلت‌های سامسونگ جز تبلت‌های باکیفیت و مقرون به صرفه هستند که در سراسر دنیا فروش بالایی دارند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت


بررسی تبلت سامسونگ

تبلت‌های سری S سامسونگ بهترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در دنیا هستند. این تبلت‌ها با داشتن نمایشگر مناسب، سخت افزار قوی، قلم کارا و ویژگی‌های مناسب هر چیزی را که از یک تبلت می‌خواهید، در اختیار شما قرار می‌دهند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم یکی از مدل‌های گلکسی تب S7 را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 SM-T875

این تبلت ابعادی معادل 253.8*165.3*6.3 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 498 گرم دارد. از یک قلم زیبا و کارا برخوردار است و قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت نانو دارد، بنابراین این تبلت قابلیت مکالمه دارد و از شبکه‌های 2G , 3G , 4G پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این دستگاه از بلندگو برخوردار است و دارای جک 3.5 میلی‌متری مخصوص به صدا می‌باشد.

مشخصات فنی

در قلب این تبلت از یک تراشه کوالکام SM8250 با مدل اسنپدراگون 865 استفاده شده است. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانسی در محدوده 1.8 تا 3.09 گیگاهرتز عمل می‌کند. در کنار پردازنده اصلی، از پردازنده گرافیکی آدرنو 650 استفاده شده است.

مقدار رم در این دستگاه، 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت می‌باشد. به علاوه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی microSD نیز وجود دارد. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت تمامی اطلاعات خود را ثبت و ذخیره‌سازی نمایید!

نمایشگر

صفحه نمایش این تبلت دارای 11 اینچ سایز است و با رزولوشنی معادل 1600*2560 کار می‌کند. به این ترتیب تراکم پیکسلی این دستگاه برابر با 274 پیکسل در هر اینچ است. با خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت کیفیت را مقایسه کنید!

فناوری‌های ارتباطی و اتصالات

در گلکسی اس 7 از فناوری‌های بی‌سیم وای‌فای و بلوتوث نسخه 5، پشتیبانی می‌شود، همچنین فناوری‌های مکان‌یابی A-GPS مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علاوه دارای قابلیت پشتیبانی از گذرگاه ارتباطی USB Type-C 3.2 می‌باشد.

دوربین‌ها

این تبلت در پنل پشتی از دو دوربین برخوردار است. دوربین اصلی دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل می‌باشد و دوربین دوم 8 مگاپیکسلی است. در کنار این دوربین‌ها از یک فلش برخوردارید. دوربین 13 مگاپیکسلی از نوع واید است ودریچه‌ دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر دارد. این دوربین می‌تواند تصاویری با پیکسل‎‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر ثبت کند. به علاوه، دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

در کنار دوربین اصلی، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض برخوردارید که دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است و قادر به ثبت تصاویری با پیکسل‎‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر می‌باشد. عکاسی با رزولوشن 2160 * 4096 پیکسل و فیلمبرداری با کیفیت 4K و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود.

دوربين سلفی، يك لنز 8 مگاپیکسلی از نوع عریض است و فاصله کانونی 26 میلی‌متر می‌باشد و قادر است تا به ثبت تصاویری با پیکسل‎‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر بپردازد. عکاسی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل و فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. 

حسگرها

در این دستگاه هوشمند از حسگرهای اثر انگشت (Fingerprint Sensor)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، قطب‌نما (Compass) و مجاورتی (Proximity Sensor) استفاده شده است.

نرم افزار

در این تبلت از سیستم عامل اندروید نسخه 10 استفاده شده است. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت تجربه‌ای در بازی‌های روان داشته باشید!

باتری

در این تبلت از یک باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که با یک شارژر فست 45 واتی به خوبی شارژ می‌شود.

خرید اقساطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت

برای برخورداری از این تبلت فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. توسط یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی نمایید و کالای مورد علاقه خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب
آیفون 13 جز محبوب‌ترین محصولات برند اپل است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ
گوشی جدید a73 با فناوری بالاتر از سری‌های خود روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...