تبلت اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/3 20:19:20

تبلت‌های اپل با بی‌نظیرترین امکانات در سرتاسر جهان عرضه شده‌اند و شما با داشتن یکی از آن‌ها از فناوری و تکنولوژی روز دنیا برخوردار خواهید شد. برای خرید اقساطی تبلت اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


تبلت اپل

معرفی کمپانی اپل 

در معرفی شرکت اپل بایستی بگوییم که این شرکت نخستین بار توسط استیو جابز و دوست او یعنی استیو وازنیک احداث شد. شرکت اپل در زمینه فناوری اطلاعات، طراحی و ساخت محصولات الکترونیک مشغول به فعالیت می‌باشد. 

نخستین محصول تولیدی این شرکت مکینتاش بود که بعد از سعی و خطاهای بسیار توانست اولین محصول خود را وارد بازار کند. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت اپل مطلع گردید. 

فعالیت‌های شرکت اپل 

شرکت اپل، پس از فعالیت‌های بسیار توانست سیستم عامل اختصاصی خود را بسازد و در تمام محصولات الکترونیکی خود به کار گیرد. اسم این سیستم عامل آی او اس است که طراحی آن به طور کل با سیستم عامل‌های ویندوز و اندروید فرق می‌کند. برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی تبلت اپل تا انتهای این متن ما را همراهی کنید. 

کالاهای دیجیتال اپل 

برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی تبلت اپل بایستی بدانید که محصولات الکترونیکی شرکت اپل شامل تبلت، گوشی هوشمند، لپتاپ، کامپیوتر All in one، آیپاد، آیپد و دیگر تجهیزات جانبی محصولات الکترونیکی می‌باشد. 

تبلت اپل 

تبلت شرکت اپل با نام اختصاصی آیپد به بازار عرضه می شود. سیستم عامل تبلت اپل مانند دیگر محصولات الکترونیکی این شرکت آی او اس می‌باشد. یکی از جدیدترین آیپدهای شرکت اپل، تبلت مدل iPad Pro 11 inch 2020 می‌باشد که در سال 2020 به بازار جهانی عرضه شد.

از ویژگی‌های این تبلت می‌شود به ظرفیت 512 گیگابایتی حافظه داخلی آن اشاره کرد. اندازه رم به کار رفته در این آیپد 6 گیگابایت می‌باشد. این تبلت قابلیت مکالمه ندارد و بازه اندازه صفحه نمایشگر آن بین 10 تا 13 است. 

تبلت اپل قابلیت مکالمه دارای سنسور تشخیص چهره دارد. در ادامه همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید اقساطی تبلت اپل مطلع شوید. 

خرید تبلت اپل 

امروزه به علت افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای خارجی، به خصوص محصولات الکترونیکی، افزایش قابل توجهی یافته ‌است. بسیاری از مردم به دلیل نوسانات بازار، ترجیح می‌دهند که به جای پرداخت نقدی و یکجای محصول مورد نظر خود، از شیوه پرداخت اقساطی سود ببرند.

محصولات اپل نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند. به طور کل قیمت کالاهای الکترونیکی اپل به نسبت دیگر شرکت‌ها بیشتر می‌باشد و به همین سبب خیلی از مردم از خرید چنین محصولاتی با قیمت بالا صرف نظر می‌کنند.

شرکت قسطی کلاب شرایطی را فراهم آورده ‌است تا تمام مردم بتوانند با هر سطح از درآمدی که دارند، محصولات مورد نظر خود را به صورت اقساطی و با سود بسیار کم تهیه نمایند. تا انتهای این مقاله همراه قسطی کلاب بمانید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی تبلت اپل از سایت قسطی کلاب باخبر شوید. 

خرید اقساطی تبلت اپل از سایت قسطی کلاب 

وب سایت قسطی کلاب، یک مرجع معتبر برای فروش محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی می‌باشد که توانسته‌است با قرار دادن شرایط فروش ویژه خود به صورت اقساطی، نیاز بسیاری از مردم را برطرف نماید.

این شرکت با دو شیوه بای چک و لیزینگ، محصولات خود را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. در شرایط فروش اقساطی به صورت لیزینگ می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت نام در این وب سایت اینترنتی، از سمت سایت به دو شرکت پارسیان و فراز اندیشان درخواست اعتبار دهید. 

پس از تایید شدن اعتبار شما توسط یکی از این دو شرکت قادر خواهید بود تا سقف ده میلیون تومان از محصولات این شرکت را در حوزه لوازم خانگی و الکترونیکی خریداری کرده و به راحتی درب منزل تحویل گیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه اینترنتی meghdadit

فروشگاه اینترنتی meghdadit
در زندگی پر مشغله امروز اغلب افراد دیگر زمان رفتن به بازار های سنتی و خرید از ان ها را ندارند. از این رو فروشگاه های اینترنتی مانند meghdadit...

خرید نقدی لپتاپ ایسوس

خرید نقدی لپتاپ ایسوس
حدود یک سده از فعالیت شرکت ایسوس گذشته است. در ابتدا در زمینه تولید مادربرد فعالیت می‌کرد، اما از سال 2007 فعالیت خود را در زمینه تولید لپتاپ ادامه..