فروش گوشی s20 پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 06:59:43

برند سامسونگ به تازگی سری جدیدی از تلفن های همراه هوشمند را به بازار ارائه داده است. وبسایت قسطی کلاب به دلیل استقبال مردم از تلفن های همراه سامسونگ، فروش نقدی یا اقساطی گوشی S20 پلاس را آغاز کرده است. برای خرید گوشی S20 پلاس به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش گوشی s20 پلاس


معرفی سری جدید تلفن های همراه سامسونگ 

شرکت سامسونگ یکی از غول های تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد و شاید بتوان گفت که تنها رقیب شرکت اپل است. شرکت سامسونگ از ایده ها و نو آوری های منحصر به فردی در طراحی تلفن همراه استفاده می کند و مشتریان را ترغیب به خرید تلفن های همراه خود کرده است. 

شرکت سامسونگ جدید ترین سری تلفن همراه را به بازار ارائه داده است و نام این گروه را S20 گذاشته است. شرکت سامسونگ در ابتدا S20 را تولید کرد و سپس S20 پلاس و S20 Ultra  را روانه بازار کرد. به طور حتم اطلاع دارید که مدل های جدید ارائه شده، ارتقا پیدا کرده اند و ویژگی های بیشتری به آن ها اضافه شده است. 

در این مقاله قصد داریم که به بررسی گوشی s20 پلاس بپردازیم. اگر شما علاقه مند به خرید گوشی s20+ هستید در این مقاله همراه ما باشید. ناگفته نماند که به دلیل استقبال بی نظیر مردم از گوشی های سامسونگ، وبسایت قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. 

ویژگی های گوشی s20 پلاس 

گوشی s20 پلاس دارای ویژگی های منحصر به فردی است و نمایشگر آن از جنس Dynamic AMOLED لمسی خازنی می باشد. نمایشگر گوشی s20 پلاس دارای 16 میلیون رنگ می باشد که موجب شده کیفیت تصویر به شدت بالا رود. رزولوشن به کار برده شده در نمایشگر گوشی s20 پلاس 1440 در 3200 پیکسل می باشد.

یکی از ویژگی های مثبت s20 پلاس وجود محافظ گوریلا گلس 6 بر روی صفحه نمایشگر است. گوشی s20+ دارای گواهینامه IP68 می باشد که مربوط به مقاوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا 1.5 متر زیر آب در مدت زمان 30 دقیقه است. رنگ های تولید شده برای گوشی s20 پلاس به ترتیب رنگ های خاکستری، مشکی و آبی می باشد. 

سری گوشی های s20 بیشتر به دلیل کیفیت عکس برداری و فیلم برداری معروف هستند و قابلیت زوم کردن تا 100 برابر را دارند. پیکسل های به کار برده شده در گوشی s20 پلاس سبب شده است که کیفیت عکس و فیلم بسیار افزایش پیدا کند. گوشی s20 پلاس فرق چندانی با گوشی s20 ندارد، بیشتر از لحاظ ظاهری متفاوت طراحی شده است. 

ناگفته نماند که حافظه داخلی گوشی s20+ نزدیک به 128 گیگا بایت می باشد. به اطلاع شما می رسانیم که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس را با شرایط استثنایی آغاز کرده است. 

خرید آنلاین 

امروزه خرید کرده به صورت آنلاین در سرتاسر دنیا افزایش پیدا کرده است و به علت شیوع ویروس کرونا، خرید کردن فقط به صورت آنلاین امکان پذیر است. 

فروشگاه های اینترنتی بسیاری در ایران فعالیت می کنند و شما به راحتی می توانید خرید آنلاین خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر است که فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است.

در هنگام خرید کردن توجه داشته باشید که مورد فریب کلاهبرداران اینترنتی قرار نگیرید و از فروشگاه های مطمئن خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین می باشد که فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20+ را آغاز کرده است. 

شرایط فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب را به طور حتم می توان یکی از بهترین و موفق ترین وبسایت های ایران معرفی کرد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور رفاه حال مشتریان خود، شرایط استثنایی فروش نقدی یا اقساطی گوشی s20 پلاس را مهیا کرده است.

شما به راحتی می توانید خرید کالای مد نظر خود را از قسطی کلاب انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با قسطی کلاب از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بی شک گلکسی A12 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...