خرید گوشی s24 با تخفیف عالی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 02:33:31

شما می‌توانید برای خرید گوشی s24 به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید گوشی s24 با تخفیف عالی


بررسی گوشی s24

خرید گوشی s24به چه نحو می‌باشد؟ امروز افراد زیادی شیفته کالای دیجیتال و تکنولوژی شده‌اند و تلاش می‌کنند تا از این عرصه دور نیفتند. به عنوان مثال افراد بسیار زیادی خواهان استفاده از آخرین مدل‌های تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت و... می‌باشند تا بتوانند از امکانات آن‌ها بهره ببرند. برند سامسونگ نیز یکی از برندهای پیشرو در این زمینه می‌باشد که خدمات بسیار زیادی به مخاطبان خود در سراسر دنیا ارائه می‌دهد.

 این برند تلاش کرده تا همواره در مدل‌های خود سلیقه و نظر مشتری را در نظر بگیرد و محصولی در خور شان آن‌ها تولید کند. گوشی s24 سامسونگ یکی از آخرین مدل‌های ارائه شده توسط شرکت سامسونگ است که بسیار محبوب می‌باشد و نسبت به رقبا از امکانات زیادی برخوردار است. قیمت گوشی‌ s24 به صورت نقدی بسیار بالا می‌باشد و شاید با شرایط اقتصادی افراد زیادی هماهنگی نداشته باشد. در ادامه این مقاله پیرامون نحوه خرید گوشی s24و امکانات و ویژگی‌های آن‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این مدل در دی ماه به بازار عرضه گردیده است.

مشخصات محصول

گوشی24s سامسونگ یکی از گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ می‌باشد که برای ساخت آن از هوش مصنوعی استفاده زیادی شده است. این مدل باعث شده تا رقبای خود از جمله آیفون 15 به دردسر بیفتند و نتوانند در مقابل آن حرفی برای گفتن داشته باشند. صفحه نمایش این گوشی 6.2 اینچ می‌باشد که وضوح بسیار خوبی دارد و تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی به نمایش می‌گذارد. از جمله رنگ‌های ارائه شده به بازار می‌توان به بنفش، خاکستری، مشکی و زرد اشاره کرد. جنس بدنه آن از تیتانیوم است که علاوه بر زیبایی بی بدیل خود کیفیت خارق العاده‌ای دارد. استفاده از تیتانیوم در بدنه این گوشی سبب شده تا گوشی از وزن بسیار مناسبی برخوردار باشد و با استفاده مداوم دست خسته نشود.

به دلیل استفاده از تراشه اسنپدراگون در ساخت این کالای دیجیتال، S24 دیگر داغ نخواهد کرد و افراد با خیال راحت می‌توانند از آن برای گیم استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های شگفت انگیز این پرچم‌دار ترجمه آنلاین تماس‌های صوتی می‌باشد. به این معنا که اگر مخاطب شما هم زبان با شما نباشد صحبت‌های او به صورت آنلاین ترجمه شده و به صورت نوشتاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این گوشی پیام‌های دریافتی را طبقه‌بندی می‌کند و بر اساس موضوع پیام، پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد. فایل‌های صوتی را نیز ترجمه کرده و به متن تبدیل می‎کند که این ویژگی برای دانشجویان بسیار کاربردی است.د 

کالای دیجیتال نیاز ضروری بشر

کالای دیجیتال یکی از نیازهای اساسی افراد می‌باشد که دوری و جدایی از آن امکان‌پذیر نمی‌باشد. به عنوان مثال دوربین برای ثبت لحظات شیرین یکی از مهمترین نیازها است. برند سامسونگ در این مدل تلاش کرده تا به این نیاز توجه خاصی داشته باشد. دوربین گوشی s24 50 مگاپیکسل است که دارای قدرت زوم 5 برابری و تثبیت اپتیکال و لنز می‌باشد. ابزارهای هوش مصنوعی به کار گرفته در این مدل به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید اشیای اضافی را در عکس‌ها پاک کرده و فریم‌های اضافی ایجاد کنید. عقب و جلو کردن تصویر در دوربین این گوشی به نحوی است که لرزش و خطا نخواهد داشت و تصاویر بسیار واقعی را ثبت می‌کند. باتری باکیفیت 5000 میلی آمپری، حافظه داخلی 256، 512 مگابایتی و 1 ترابایتی و اندروید 14 از شاخصه‌های این گوشی می‌باشد.  

خرید نقدی گوشی s24 از قسطی کلاب

در فضای مجازی سایت‌های زیادی برای خرید اقساطی، کالاهای بی‌شماری را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند. هر کدام از این سایت‌ها و فروشگاه‌ها شرایط مختص به خود با سودهای متفاوتی برای فروش دارند. افراد به دنبال بهترین سایت‌ها هستند تا بتوانند از این طریق میزان سود کمتری را به صورت ماهیانه پرداخت کنند و کالایی اصل و سالم تحویل بگیرند. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های پیشرو در این زمینه می‌باشد که در زمینه فروش کالای دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت دارد. این سایت در اقساط 3 الی 12 ماهه کالاهای خود را به مخاطبان و کاربران ارائه می‌دهد. با خرید در این سایت نیازی به ارائه سفته، فیش حقوقی و دست چک نمی‌باشد، تمام کالاهای موجود در سایت دارای خدمات پس از فروش است و ظرف مدت 48 پس از خرید به دست مشتری خواهند رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید نقدی گوشی s24می‌توانید به کارشناسان سایت مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایرپاد پرو

خرید اقساطی ایرپاد پرو
هندزفری‌های اپل با طراحی و کیفیتی بی‌نظیر در سرار دنیا به فروش می‌رسند. برای خرید اقساطی ایرپاد پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپتاپ لنوو

خرید قسطی لپتاپ لنوو
لپتاپ‌ها انوع مختلفی دارند و در برندهای متنوعی طراحی و تولید شده‌اند. پشنهاد ما خرید قسطی لپتاپ لنوو از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...