خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:25:30

یکی از بهترین و جذاب‌ترین گوشی‌های برند اپل مدل آیفون 13 است. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس با چک

بررسی ویژه آیفون 13 پرومکس 

امروزه گوشی‌های آیفون جنبه‌ای فراتر از یک گوشی موبایل را یافته‌اند و می‌توان با اطمینان گفت که نسخه‌های جدیدی که شرکت اپل از آیفون به بازار ارائه می‌دهد. صرفا به عنوان یک کالای دیجیتال نیست بلکه فراتر از آن می‌تواند جزئی از سرمایه گذاری‌های ما نیز باشد.

اپل همواره بعد از معرفی مدل جدیدی از آیفون چند نسخه متفاوت را نیز از آن ارائه می‌کند. با خرید قسطی آیفون 13 پرومکس می‌توانید صاحب آن شوید. این کالای دیجیتال از نظر سخت افزاری بهتر از نسخه‌های پیشین عمل می‌کند. مانند تفاوت در امکانات آیفون 13 با آیفون 13 پرو و سپس نسخه پرومکس آن می‌توان به وضوح متوجه شد. آیفون 13 همراه با نسخه‌های پرو و پرومکس در چهاردهم سپتامبر سال 2021 به بازار جهانی ارائه شد.

طراحی آیفون 13 پرومکس

در متریال و ساخت آیفون 13 پرومکس یکی از بی‌نظیرترین گوشی‌های موجود در بازار است. شباهت جالب توجهی را هم بین آیفون 12 پرومکس و آیفون 13 پرومکس می‌توان یافت. ساختاری از استیل ضد زنگ در بدنه آن وجود دارد. شاید این طراحی از دلایل عمده بالا بودن وزن آن به معادل 204 گرم، نسبت به آیفون 12 پرو مکس است. 

صفحه نمایش آیفون 13 پرومکس 

آیفون 13 پرومکس یکی قوی‌ترین صفحه نمایش‌های ممکن را در بین تمامی گوشی‌های ارائه شده را دارا است که در زمان ارائه‌اش به بازار قوی‌ترین و بی‌نظیرترین صفحه نمایش را دارا بود. با خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از تماشای چنین صفحه نمایشی لذت ببرید. صفحه نمایشی در ابعاد 6.7 اینچ و بالاترین مدل از نمایشگرهای Super Retina XDR OLED به صورت دالبی ویژن در آن به کار رفته است. عمق بالا و نرخ تازه سازی و پروموشن اتوماتیک بین 10 تا 120 هرتز از نقاط مثبت این نسخه از آیفون است. 

باتری

در زمان ارائه این نسخه قوی‌ترین باتری گوشی‌های پرچمدار را آیفون 13 پرو مکس صاحب بود. هنوز از قوی‌ترین‌ها است. از مهم‌ترین شاخص‌هایی که سازنده‌ها در آن تغییر ایجاد کرده‌اند طول عمر و میزان سلامت باتری است. بهبود بسزایی داشته است.

به طوری که باتری لیتیومی یونی با ظرفیت  4352 میلی‌آمپر ساعت و در کلاس 4000 ظرفیت باتری تا 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند از نظر باتری خیال شما را راحت سازد. توان شارژدهی آن تا حداکثر بیست وات و حالت سریع را دارد که باید توجه داشته باشیم در بسته ارائه شده این کالای دیجیتال شارژر وجود ندارد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار

پردازنده A15 bionic که برای اولین بار در آیفون 13 پرومکس بکار رفته، در کار کشیدن‌های طولانی مدت و سنگین بی‌نظیر است که برای اجرای بازی‌ها پردازنده گرافیکیApple GPU عملکرد این پردازنده سیستم‌ عامل در زمان عرضه (iOS 15  قابل ارتقا به نسخه ios 16) که سیستم عامل همواره در بهبود عملکرد آیفون تاثیر گذار بوده است. داغ شدن در حد متوسط و احتمال هنگ بسیار پایین آن قابل توجه است. 

دوربین iPhone 13 Promax

پیکریندی سه دوربین پشتی این نسخه آیفون، استاندارد 12 مگاپیکسلی، اولترا واید، و تله‌ فوتو است. عکس‌های بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. اما عمده تغییر را در فیلمبرداری می‌توان دید یعنی جایی که قابلیت cinematic می‌تواند لذت فیلمبرداری متفاوتی را ایجاد کند. خصوصا وقتی که لنزهای تله و اولترا واید کنار گذاشته می‌شوند. در بخش دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی تغییر زیادی نسبت به آیفون 12 پرومکس نداشته است. با خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

اسپیکر

اسپیکر آیفون 13 پرومکس هم مانند دوربین سلفی تفاوت زیادی با نسخه قبلی نداشته است. اسپیکر استریو که موقع پخش صدا اسپیکر مکالمه به اسپیکر دوم تبدیل شده و صدای استریو رو ایجاد می‌کند. دیگر امکانات آیفون 13 پرومکس حسگرها حسگر تشخیص چهره سه‌بعدی، شتاب ‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج هوا.

خرید اقساطی آیفون 13 پرومکس با چک

شما می‌توانید به جای خرید نقدی و هزینه سنگین در پرداخت، آیفون 13 پرومکس را  به راحتی و به صورت قسطی از قسطی کلاب خریداری کنید. علاوه بر خرید قسطی آیفون 13 پرومکس از سایت ما نه تنها این محصول بلکه کلی کالای دیگر را به صورت اقساطی ارائه می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ

خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ
اگر به دنبال خرید یک هدفون عالی و گیمینگ هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی هدست بی سیم گیمینگ از بخش هدفون دسته بندی...

خرید اقساطی Apple watch7

خرید اقساطی Apple watch7
خرید اقساطی apple watch 7 به عنوان یک کالای دیجیتال محبوب و پرکاربرد می‌تواند یک فرصت عالی برای شما باشد. حتی می‌توانید...