خرید گوشی آیفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/14 12:44:08

شما می‌توانید برای خرید گوشی آیفون 13 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید گوشی آیفون 13


معرفی گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13، یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت اپل در خانواده آیفون می‌باشد که در سپتامبر 2021  وارد بازار شده است. این گوشی با طراحی زیبا و امکانات سخت‌افزاری قدرتمند‌تر، عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم و نکاتی را در رابطه با نحوه خرید گوشی آیفون 13 بیان کنیم. 

بررسی ویژگی‌ها و مشخصات گوشی آیفون 13

مدل استاندارد آیفون 13 دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی می‌باشد. این صفحه نمایش، همانند آیفون 12 از یک پنل OLED بهره می‌برد. در مدل 13 افزایش قابل توجهی در روشنایی صفحه نمایش مشاهده می‌شود. در طراحی این کالای دیجیتال، بر روی صفحه نمایش از یک پوشش محافظ سرامیکی استفاده شده است تا گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاومت بالایی داشته باشد. خوب است بدانید که این گوشی می‌تواند تا 30 دقیقه و در عمق 6 متر زیر آب دوام بیاورد. 

گوشی آیفون 13 مجهز به یک سیستم دوربین بهبود یافته‌‌تری در مقایسه با نسل قبلی خود می‌باشد. این کالای دیجیتال از دو دوربین 12 مگاپیکسلی (یک دوربین واید و یک دوربین عریض) استفاده می‌کند. این دوربین‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، تصاویر را با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ثبت می‌کنند. لنز دوربین اصلی آیفون 13 دارای یک دیافراگم f/1.6 است که باعث می‌شود نور بیشتری را در هنگام عکاسی جمع‌آوری کند. این دوربین با ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار، استفاده از تکنولوژی OIS و فناوری تصویربرداری Smart HDR تجربه‌ عکاسی را برای شما بسیار لذت بخش می‌کند. 

علاوه بر عکاسی، شما می‌توانید با استفاده از دوربین این گوشی به صورت 4k با سرعت 60، 30 و 24 فریم در ثانیه فیلمبرداری کنید. همچنین می‌توانید از رزولوشن فول اچ دی 1080p با سرعت 30 و 60 فریم در ثانیه نیز استفاده کنید. 

ویژگی‌های گوشی آیفون 13 

این کالای دیجیتال، دارای یک باتری 3240 میلی آمپر می‌باشد. شرکت اپل اعلام کرده است که طول عمر آیفون 13 نسبت به مدل‌های قبلی بیشتری است. بر اساس اعلام اپل، باتری آیفون 13 تا 2.5 ساعت بیشتر از آیفون 12 می‌تواند دوام بیاورد. از این رو کاربران می‌توانند برای مدت زمان بیشتری بدون نیاز به شارژ کردن، از گوشی خود استفاده کنند. 

خوب است بدانید که آیفون 13 از تکنولوژی شارژ بی‌سیم MagSafe نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از آداپتورها و محافظ‌های MagSafe، گوشی خود را به صورت بی‌سیم شارژ کنید. 

آیفون 13 با ios نسخه 15 عرضه می‌شود. این نسخه از ios بهبودهایی را در این کالای دیجیتال ارائه می‌دهد که بسیاری از آن‌ها بر رابط کاربری تمرکز دارند. در این بروزرسانی بخش‌FaceTime با بهبود‌هایی همراه بوده و ویژگی share play نیز به این گوشی اضافه شده است. با استفاده از share play شما می‌توانید همراه با دوستان یا خانواده خود به موسیقی گوش دهید و یا فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنید. 

سری آیفون‌های 13 همگی دارای چیپست جدید A15 Bionic  شرکت اپل می‌باشند. در حال حاضر این چیپست به عنوان یکی از قدرتمندترین چیپست‌های گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. در ساختار چیپست A15 Bionic، 4 گیگابایت رم نیز وجود دارد که قدرت سخت‌افزاری این کالای دیجیتال را چند برابر می‌کند. این مقدار رم ممکن است در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی کم به نظر برسد؛ اما برای استفاده حداکثری از A15 Bionic به رم زیادی نیاز نخواهید داشت. این گوشی به طور غیرقابل انکاری قدرتمند است و از لحاظ عملکرد، تفاوت قابل توجهی نسبت به آیفون 12 یا سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا که رقیب این گوشی می‌باشد، دارد.

این کالای دیجیتال، دارای بلندگو‌های استریو است که صدا‌ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش می‌کنند. این بلندگو‌ها نسخه بهبود یافته‌‌تر و بلندگو‌های نسل‌های قبلی آیفون می‌باشند و تفاوت چشمگیری در کیفیت صدای آن‌ها وجود دارد. در آیفون 13 یک بلندگو در بالای گوشی و یک بلندگوی دیگر در بخش پایینی آن قرار دارد. این ترکیب بلندگو‌ها به کاربران امکان تجربه صدای استریو با کیفیت بالا را می‌دهد و تجربه‌ای فوق‌العاده را در گوش دادن به موسیقی، تماشای ویدیو و غیره به ارمغان می‌آورد. 

نحوه خرید گوشی آیفون 13 با قیمتی مناسب

خرید اقساطی یکی از روش‌های متداول برای خرید یک کالا یا محصول جدید می‌باشد که به افراد اجازه می‌دهد با پرداخت اقساط ماهیانه به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. در این روش، افراد می‌توانند قسمتی از قیمت محصول را پرداخت کرده و مابقی را به صورت اقساط ماهانه یا دوره‌ای پرداخت کنند.

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور ممکن است خرید نقدی برای بسیاری از افراد امکان پذیر نباشد. از این رو سایت قسطی کلاب با فروش انواع کالای دیجیتال، فرصتی استثنایی را برای شما ایجاد کرده است. در صورتی که قصد خرید گوشی آیفون 13 را دارید، می‌توانید این گوشی قدرتمند را به صورت نقدی و قسطی از سایت قسطی کلاب به راحتی تهیه کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl

خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl
صداها می‌توانند حس خوبی را به شما منتقل کنند به خصوص اگر توسط باندهای بزرگ و باکیفیت باشند. برای خرید قسطی اسپیکر بلوتوثی jbl...

دیجیکالا a70

دیجیکالا a70
در دیجیکالا می توانید گوشی همراه سامسونگ a70 را مشاهده کنید و برند های مختلف را با هم مقایسه کنید. ناگفته نماند اگر میل به خرید اقساطی گوشی...