خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/24 23:43:27

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب


بررسی ردمی نوت 11: آیا ارزش خرید دارد؟

گوشی ردمی نوت 11 یکی از جدیدترین محصولات شرکت شیائومی است که در سپتامبر 2021 معرفی شد. اما آیا این گوشی واقعا ارزش خرید دارد؟ در این مقاله، به بررسی نقاط قوت و ضعف این گوشی خواهیم پرداخت. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نقاط قوت گوشی ردمی نوت 11

صفحه نمایش

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED است که رنگ‌ها را با وضوح بالا نشان می‌دهد. همچنین، صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و محافظ گوریلا گلس 5 است.

دوربین

این گوشی دارای سه دوربین عقب با رزولوشن 50، 8 و 2 مگاپیکسل است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات زیاد را ثبت می‌کند. دوربین 8 مگاپیکسلی آن با زاویه دید 120 درجه عکس‌های پانوراما و عریض را می‌گیرد. دوربین 2 مگاپیکسل برای عکاسی ماکرو مناسب است. همچنین، این گوشی دارای دوربین سلفی 13 مگا پیکسل با قابلیت HDR است. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده و حافظه

این گوشی دارای پردازنده Mediatek Helio G88 است که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس حداکثر 2 گیگاهرتز را دارد. این پردازنده قادر است به خوبی به اجرای بازی‌های سنگین بپردازد. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگا بایت است. مقدار حافظه رم این گوشی نیز 4 گیگابایت است که سرعت عملکرد بالایی دارد.

باتری

باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را دارا است که قابلیت شارژ سریع با توان 18 وات را دارد. باتری این گوشی می‌تواند تا 2 روز با استفاده متوسط بدون نیاز به شارژ شدن کار کند. همچنین، این گوشی دارای قابلیت شارژ معکوس است که می‌تواند دستگاه‌های دیگر را با استفاده از کابل USB شارژ کند. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.

نقاط ضعف گوشی ردمی نوت 11

طراحی

طراحی این گوشی شبیه به گوشی‌های ردمی نوت 10 است و تغییر چشمگیری ندارد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک است و به راحتی خط و خش می‌پذیرد. همچنین، این گوشی دارای حاشیه زیادی است که به زیبایی آن لطمه می‌زند.

صدا

این گوشی دارای بلندگوی تک کاناله است که صدای ضعیف و کم کیفیتی دارد. این گوشی قابلیت Dolby Atmos را پشتیبانی نمی‌کند و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون را ندارد. برای استفاده از هدفون باید از تبدیل USB-C استفاده کرد.

دوربین

با وجود اینکه دوربین این گوشی در شرایط نور خوب عملکرد خوبی دارد، اما در شرایط نور کم و شب عکس‌های با نویز و کم رنگ می‌گیرد. همچنین، این گوشی قابلیت فیلمبرداری 4K را ندارد و حداکثر می‌تواند با رزولوشن 1080p فیلم بگیرد. 

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 از قسطی کلاب

آیا شرایط خرید نقدی گوشی ردمی نوت 11 را ندارید؟ آیا دوست دارید گوشی ردمی نوت 11 را به صورت قسطی خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، پیشنهاد ویژه ما را از دست ندهید. ما به شما امکان خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 را می‌دهیم. بله، شما درست شنیدید. شما می‌توانید گوشی ردمی نوت 11 را با درصد سود کم و بدون ضامن به مدت زمان مورد نیاز خود تقسیط کنید. 

برای خرید قسطی گوشی Redmi note 11 باید به سایت قسطی کلاب سر بزنید. قسطی کلاب فروشگاه خرید و فروش قسطی کالای دیجیتال است. شما خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 هم از کارایی بالا و هم از زیبایی لذت خواهید برد. پس چه منتظر هستید؟ فقط کافی است به سایت قسطی کلاب سر بزنید و گوشی ردمی نوت 11 را به صورت خرید اقساطی سفارش دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین سایت خرید اینترنتی

بهترین سایت خرید اینترنتی
امروزه با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی و تمایل روز افزون اقشار مختلف جامعه به خرید اینترنتی، شرکت‌های مختلفی در راستای ارائه خدمات غیر حضوری

خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت

خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت
برای خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت با قیمتی جادویی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...