خرید قسطی لباس شویی پاکشوما با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:17:48

برند پاکشوما یکی از برندهای ایرانی مطمئن در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی لباس شویی پاکشوما با چک


ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین و با ارزش‌ترین اختراعات بشر به شمار می‌رود. به دلیل اهمیت و مزایای آن، کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود که ماشین لباسشویی نداشته باشد. اهمیت تمیز نگه داشتن لباس‌ها و شستن مرتب آن‌ها به دلیل وجود پاندمی کرونا، چند برابر شده است. ماشین لباسشویی علاوه بر تمیز نگه داشتن لباس‌ها، باید در طول سالیان دراز بدون مشکل کار کند و همین تصمیم گیری برای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما را برای مشتریان سخت کرده است. امروز انواع مختلفی از برندها، در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا می‌شود. با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی‌های خوب یک ماشین لباسشویی آشنا کنیم.

لوازم خانگی پاکشوما

یکی از برندهای معروف و محبوب، ماشین لباسشویی پاکشوما می‌باشد. به دلیل استفاده از چند نوع تکنولوژی جدید و چند نوآوری در آن و همچنین استفاده از تکنولوژی ادگارمنت، ماشین لباسشویی پاکشوما نسبت به سایر برندها برتری دارد. با خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما، نهایت پاکیزگی را برای خودتان فراهم کنید. در زیر مشخصات آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

ظرفیت

یکی از معیارهای خرید قسطی لباس شویی پاکشوما، ظرفیت آن است. ظرفیت آن‌ها، بر حسب توانایی شستن آن مقدار از وزن لباس‌ها در یک چرخه تعیین می‌شود. شرکت پاکشوما نواعی از آن در ظرفیت‌های 6، 7، 8 و 9 کیلوگرمی تولید کرده است. حتی امروزه آن‌ها را با ظرفیت‌های بیشتری مثل 15.5 کیلوگرمی نیز تولید کرده است. برای داشتن بهترین عملکرد و جلوگیری از زود خراب شدن باید 80 درصد حجم آن را پر کنید. معمولا نوع 7 کیلوگرمی آن برای اکثر خانواده‌ها کفایت می‌کند. حجم بالا به معنی تعداد دفعات شستشوی کمتر است ولی اگر زود زود و با حجم کمتر لباس‌هایتان را می‌شویید، نیاز به ظرفیت پایینی دارید. 

سرعت چرخش

سرعت چرخش به منظور تعداد چرخش محفظه در هر دقیقه است. این چرخش باعث تخلیه شدن آب لباس‌ها می‌شود. هر چقدر این مقدار بیشتر باشد، لباس‌ها خشک تر خواهند بود. انواع مختلفی از آن در سرعت چرخش‌های 800، 1200 و 1400 در فروشگاه‌های لوازم خانگی یافت می‌شود. سرعت چرخش بستگی به برنامه انتخاب شده برای شستشو دارد. در برخی از مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما، سرعت چرخش قابل تنظیم است و می‌توان آن را تغییر داد. برای خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مصرف انرژی

لازم نیست در هنگام خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما درباره مصرف انرژی نگران باشید. ماشین لباسشویی‌های پاکشوما دارای برچسب مصرف انرژی حداقل A+ می‌باشند. همچنین در این لباسشویی به ازای هر کیلوگرم لباس، مقدار آب کمتری نسبت به سایر مدل‌ها مصرف می‌شود. پس اگر به دنبال صرفه جویی در مصرف آب و برق هستید، می‌توانید با خرید قسطی لباس شویی پاکشوما از قسطی کلاب به آن دست یابید.

سایر ویژگی‌ها

این ماشین لباسشویی‌ها با توجه به مدلشان دارای صفحه نمایش دیجیتال از نوع LED هستند. دارای سیستم قفل درب یا قفل کودک هستند که این ویژگی برای خانه‌هایی با فرزند کوچک اهمیت دارد. بعضی از مدل‌های آن دارای برنامه پیش شستشو و برنامه آبکشی اضافه هستند و برنامه شسشتوی خودکار دیگ نیز دارند. 

این لباسشویی‌ها دارای برنامه شسشتوی 15 و 45 دقیقه‌ای می‌باشند و برای کسانی که عجله دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. ویژگی مهمی که در این لباسشویی‌ها وجود دارد، این است که دارای برنامه شستشو تاخیری هستند و می‌توانید به وسیله آن شروع چرخش شستشو را به تاخیر بیندازید. این برنامه را می‌توانید در شب، زمانی که مصرف انرژی کمتر است، استفاده کنید.

همچنین قابلیت بی صدا کردن کلیدها و مجهز به سیستم شستشوی بی‌صدا است و صدای آن موجب اذیت و ناراحتی شما نمی‌شود. همچنین با توجه به مدل آن، از 3 تا 16 برنامه شستشو برای انواع لباس‌های مختلف دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما

این ماشین لباسشویی نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. همچنین برای کسانی که توانایی پرداخت نقدی کل هزینه آن را ندارند، می‌توانند خرید قسطی انجام دهند. برای مشاهده انواع مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما و فروش قسطی با بهترین شرایط و حتی بدون ضامن و تنها با داشتن یک دسته چک به سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com  مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مبلمان سلطنتی

خرید قسطی مبلمان سلطنتی
اگر قصد خرید قسطی مبلمان سلطنتی با شرایطی آسان و مطمئن را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی

خرید قسطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی
برند جی پلاس یکی از موفق‌ترین برندهای جدید ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جی پلاس 7.5 کیلویی به ...