خرید قسطی گوشی ناتینگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 08:33:29

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ناتینگ با شرایطی استثنایی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ناتینگ

ویژگی‌های مهم گوشی ناتینگ

طراحی چشم نواز و منحصر به فرد، از مهم ترین مشخصات خرید قسطی گوشی ناتینگ فون 1 به حساب می‌آید. برخورداری از طراحی جذاب، تفاوت بارز گوشی ناتینگ با دیگر گوشی‌ها را رقم می‌زند. پنل پشتی این مدل گجت هوشمند با شیشه شفاف پوشش داده شده است. کاور پلاستیکی قرار گرفته بر روی پنل، امکان مشاهده قطعات داخلی گوشی را فراهم ساخته است. در زیر پنل گوشی، ال ای دی‌های مختلفی تعبیه شده که در مواقع دریافت Notification و تماس‌ها فعال می‌شوند. این ویژگی زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای به گوشی nothing phone بخشیده است.

طراحی ویژه گوشی ناتینگ فون وان به نوعی یک تحولی جدید در صنعت موبایل و گجت‌های هوشمند محسوب می‌شود. اطراف بدنه گوشی با فریم‌های تخت و صاف پوشیده شده است. از نظر طراحی ظاهری این محصول شباهت بسیار زیادی با گوشی iphone 12 دارد. مهم ترین وجه تمایز گوشی ناتینگ به طراحی شفاف پنل پشتی آن مربوط می‌شود. وزن 193 گرمی گوشی، حکایت از سبک و خوش دست بودن این محصول منحصر به فرد دارد. دکمه‌های مربوط به کنترل صدا در سمت چپ و دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه قرار گرفته است. با خرید اقساطی گوشی ناتینگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ویژگی دیگر خرید قسطی گوشی ناتینگ به نمایشگر این محصول مربوط می‌شود. صفحه نمایش 6.55 اینچی گوشی ناتینگ از نوع OLED با رزولوشن Full HD است. نرخ تازه سازی این دستگاه برابر با 120 هرتز اعلام شده است. همچنین، پشتیبانی از طیف رنگی 10 بیت و سازگاری با قابلیت HDR10+، ویژگی‌های صفحه نمایش دستگاه را تکمیل می‌کند. رزولوشن فول اچ دی گوشی، تصاویر شارپ و واضحی را در معرض نمایش کاربر قرار می‌دهد. 

سایر مشخصات گوشی Nothing Phone

بخش سخت افزار را می‌توان از نقاط قوت گوشی هوشمند ناتینگ برشمرد. شرکت ناتینگ برای این محصول خود از چیپست نسل هفتم Qualcomm Snapdragon 778G استفاده نموده است. به لطف وجود این پردازنده اجرای بازی‌ها و فعالیت‌های مولتی تسکینگ به خوبی صورت می‌گیرد. چیپست گوشی ناتینگ در مدل‌های پایه به یک رم 8 گیگابایتی و در بالاترین مدل‌ها به یک رم با حافظه 12 گیگابایت مجهز گردیده است. برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

از دیگر مشخصات خرید اقساطی گوشی‌های ناتینگ می‌توان به بخش دوربین دستگاه، اشاره نمود. دوربین دوگانه گوشی در پنل پشتی آن به چشم می‌خورد. دوربین‌های دوگانه گوشی با لنز 50 مگاپیکسل به علاقمندان عرضه شده است. همچنین، در پنل جلویی گوشی دوربین سلفی دستگاه با یک سنسور 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین اصلی گوشی به علت استفاده از سنسور Sony IMX766، از لرزش گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. دوربین دیگر به علت داشتن سنسور Samsung jn1، در قالب دوربین فوق عریض مورد استفاده قرار می گیرد. تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی گوشی ناتینگ، از رنگ‌های جذاب و جزئیات بسیار غنی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی ناتینگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گفتنی است که برای گوشی nothing phone، یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. باتری دستگاه در زیر پنل پشتی و شفاف آن وجود دارد. بر اساس اعلام سازنده، در هر بار شارژ، گوشی فون وان تا 18 ساعت می‌تواند دوام بیاورد. بر این اساس، کاربران برای انجام امور روزمره و سبک خود، می‌توانند به راحتی از این مدل گوشی هوشمند استفاده کنند. 

نحوه خرید اقساطی گوشی ناتینگ

فروش قسطی گوشی‌های ناتینگ فون وان توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و به صورت غیر حضوری به مرحله اجرا درآمده است. خریداران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل نمایند. ضمنا، در این فروشگاه امکان خرید نقدی کالای دیجیتال نیز پیش بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a

خرید اقساطی تبلت سامسونگ سری a
تبلت‌های سامسونگ جز برترین تبلت‌های دنیا می‌باشند و از لحاظ طراحی و کیفیت رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده‌اند. برای خرید اقساطی...

فروش قسطی موبایل اچ تی سی

فروش قسطی موبایل اچ تی سی
فروش قسطی موبایل اچ تی سی، یک گزینه مثمر ثمر و کاربردی برای عکاسی ساده، سر زدن به شبکه های اجتماعی، وبگردی و بازی کردن به شمار ...