خرید اقساطی گوشی s20 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/17 13:10:18

یکی از پرچمداران دوست داشتنی برند سامسونگ گوشی s20 ultra می‌باشد که بسیار باکیفیت و جذاب طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی s20 ultra به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی s20 ultra


بررسی s20 ultra

محصولات اولترای سامسونگ دارای ویژگی‌هایی فوق‌العاده هستند. اولترا اس 20 نمایشگر خوبی دارد، شارژ آن قدرتمند است و در نسخه پیشرفته‌تر خود دارای یک رم بی‌نظیر 16 گیگابایتی می‌باشد. 

یک دوربین 108 مگاپیکسل با قابلیت خاص نانوسل و فضای زوم 100 برابری در این دستگاه، شگفت آور است. حتی نسخه 5G این اسمارتفون نیز وجود دارد. اولترا S20 در دو نسخه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 و اگزینوس 990 ساخته شد. قابلیت خرید اقساطی گوشی s20 ultra در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

این اسمارتفون دارای یک ماژول برآمده در پنل پشتی است که به احتمال لنز تله فوتو دلیل این برجستگی می‌باشد. این گوشی تنها در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده است.

بدنه این گوشی با پنل پشتی و فریم فلزی، به همراه کاور گوریلا گلس شش حاکی از بدنه‌ای با کیفیت و مستحکم دارد. در زیر صفحه یک حسگر اثر انگشت از نوع اولترا سونیک قرار گرفته است. یکی از جنبه‌های مثبت این دستگاه، وجود بلندگو بین فریم و صفحه نمایش می‌باشد. حفره خاصی برای حفظ فرکانس صدا و خروج حرارت نیز وجود دارد.

میکروفون، اسپیکر اصلی و درگاه USB تایپ C در فریم پایین قرار گرفته‌اند و در فریم بالا نیز، شیار قرارگیری کارت‌ها و حافظه تعبیه شده است. فریم راست مربوط به دکمه‌های پاور و تنظیم صدا می‌باشد. 

ابعاد این گوشی برابر با 166.9*76*8.8 میلی‌متر مکعب و وزن آن در نسخه 5G معادل 222 گرم است. با خرید قسطی گوشی s20 ultra یک گوشی خوش دست و زیبا تهیه نمایید!

نمایشگر

گلکسی اس 20 دارای یک صفحه 6.9 اینچی است که از فناوری سوپر امولد و رزولوشن 3200*1440 پیکسل برخوردار می‌باشد. نسبت بدنه به تصویر در این نمایشگر 20:9 است و تراکم پیکسلی آن برابر با 511 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

نرخ تازه سازی صفحه در این گجت برابر 120 هرتز است. صرف‌نظر از دلیل انجام این کار، این اقدام کمپانی کره‌ای که تنظیمات را در اختیار کاربران قرار داده تا خودشان موارد مدنظرشان را انتخاب کنند، تصمیم بجایی است. روشنایی صفحه نمایش معادل 894 نیت می‌باشد، همچنین این نمایشگر دارای کیفیت HDR10+ است.

نرم افزار

این اسمارتفون از رابط کاربری One UI نسخه 2.1 و سیستم عامل اندروید نسخه 10 بهره می‌برد.

دوربین

این گجت از یک ماژول در پنل پشتی از دوربین‌های چهارگانه برخوردار است. سنسورهای 108+ 48 + 12+ 12 در این گوشی، عملکرد حیرت‌آوری دارند. سنسور تله فوتو از لنز پریسگوپ برخوردار است و دوربین 40 مگاپیکسلی سلفی نیز، عملکردی عالی دارد. کیفیت فیلمبرداری 8K و نرخ سرعت 60 فریم بر ثانیه شما را به یک استاد تمام عیار در این حرفه تبدیل می‌سازد!

باتری

در جعبه اولترا S20 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که با یک شارژر خوب 25 واتی در کمتر از یک ساعت به خوبی شارژ می‌شود. هر چند که با صرف کمی پول می‌توان از یک شارژر 45 واتی استفاده کرد.

از طرفی سامسونگ در اولترا اس 20 قابلیت استفاده از شارژ بی‌سیم دارد، همچنین امکان شارژ از طریق Galaxy Buds+ و شارژ 9 وات نیز وجود دارد. با خرید قسطی گوشی s20 ultra همیشه شارژ باشید!

جمع بندی

اگر بخواهیم مزایا و معایب این اسمارتفون را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. با خرید اقساطی گوشی s20 ultra در جمع دوستانتان بدرخشید!

مزایا

• صفحه نمایش باکیفیت (نرخ تازه سازی صفحه 120 هرتز)

• لنز پریسکوپ در حسگر تله فوتو

• پردازنده قدرتمند

• شارژر فوق‌العاده

• اسپیکرهای استریو

معایب

• عدم کاربرد فضای زوم 100 برابری

• عملکرد کند حسگر اثر انگشت

• گران قیمت

پیشنهاد خرید اقساطی s20 ultra

برای خرید این پرچمدار بی‌نظیر می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار گردید. در قسطی کلاب می‌توان از قابلیت خرید گوشی بدون چک در تهران استفاده کرد. پس همین حالا نسبت به خرید این گوشی از دم قسط اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی s20 ultra از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ساعت هوشمند ایسوس

فروش قسطی ساعت هوشمند ایسوس
فروش اقساطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب با قیمت ارزان و با ارسال رایگان انجام می گیرد. ساعت ایسوس مورد فروش در این سایت ساخت شرکت تایوانی...

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ با ارز دیجیتال دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...