خرید قسطی گوشی S21 FE

تاریخ انتشار:
1403/2/11 06:59:57

گوشی پرفروش و پرطرفدار سامسونگ با قیمتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S21 FE به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S21 FE


گوشی S21 FE

گوشی گلکسی S21 FE یکی از مقرون به صرفه‌ترین و مطلوب‌ترین محصولات شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. گلکسی S21 FE از ظاهر بسیار جذابی بهره می‌برد. پنل نمایشی با کیفیت، چیپ ست مرکزی قدرتمند، دوربین مطلوب از جمله مشخصه‌های برتر این کالای دیجیتال محسوب می‌شوند که در ادامه متن به بررسی و توضیح هر یک از آنها می‌پردازیم. همچنین در آخر متن، نحوه خرید قسطی گوشی S21 FE از سایت قسطی کلاب را نیز بیان می‌کنیم. 

مشخصات ظاهری سامسونگ S21 FE

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، 177 گرم وزن دارد. این کالای دیجیتال از ابعاد 155.7 در 74.5 میلی متری بهره می‌برد. ضخامت این گوشی نیز به 7.9 میلی متر می‌رسد. جنس قاب پشتی و جلویی گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE به ترتیب از جنس پلاستیک و شیشه گوریلا گلس ویکتوس می‌باشد. همچنین فریم آلومینیومی این گوشی، از آسیب دیدن حاشیه‌های این گجت هوشمند، به خوبی جلوگیری می‌کند. این گوشی در 4 رنگ مختلف (سفید، سبز زیتونی، بنفش و مشکی) به بازار عرضه می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی S21 FE به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار و رابط کاربری این کالای دیجیتال منحصر بفرد

این کالای دیجیتال و هوشمند از سیستم عامل اندروید 12 و وان یو آی 4 بهره می‌برد. کار کردن با رابط کاربری گلکسی S21 FE بسیار راحت و مطلوب می‌باشد. چیپ ست موجود در این گوشی از نوع اگزینوس 2100(نسخه اسنپ دراگون 888 5G نیز وجود دارد) می‌باشد. پردازنده 8 هسته‌ای S21 FE بسیار قدرتمند است. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی گلکسی S21 FE از نوع آدرنو 660 (نسخه Mali-G78 MP14 نیز موجود است) می‌باشد.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

صفحه نمایش 6.4 اینچی این کالای دیجیتال از نوع  Dynamic AMOLED 2X می‌باشد. صفحه نمایش 120 هرتزی این گجت هوشمند بسیار با کیفیت است و جزئیات به خوبی نمایش داده می‌شوند. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2340 پیکسل است (تراکم پیکسلی این نمایشگر 403 است). نسبت نمایشگر به بدنه، در سامسونگ S21 FE، 86.7 درصد است. این پنل نمایشی از قابلیت HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید قسطی گوشی S21 FE از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی S21 FE

دوربین‌های این کالای دیجیتال، از سه لنز متنوع و پرکاربرد تشکیل شده است. کیفیت لنز اصلی به 12 مگاپیکسل می‌رسد. این لنز 26 میلی متری دارای لرزشگیر نوری نیز می‌باشد.

لنز اولترا واید این کالای دیجیتال نیز مانند لنز اصلی، 12 مگاپیکسل کیفیت را در اختیار شما قرار می‌دهد. لنز اولترا واید این گوشی 123 درجه از محیط اطراف را پوشش می‌دهد. ضریب اِف تعریف شده برای این لنز نیز 2.2 است.

دوربین تله فوتو گلکسی S21 FE نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. این لنز 76 میلی متری توانایی در اختیار قرار دادن، بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری را نیز دارد. دوربین سلفی گلکسی S21 FE نیز از یک لنز 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضریب اِف این لنز 2.2 است. از طرفی دیگر، این لنز 26 میلی متری از قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی S21 FE به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری S21 FE

ظرفیت باتری این کالای دیجیتال 4500 میلی آمپر ساعت است. این باتری از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و توجه داشته باشید که امکان تعویض، توسط کاربر وجود ندارد. گوشی هوشمند گلکسی S21 FE از قابلیت شارژ سریع 25 واتی (و همچنین شارژ وایرلس 15 واتی) نیز پشتیبانی می‌کند. 

نحوه خرید قسطی گوشی S21 FE

برای خرید اقساطی گوشی S21 FE مستلزم ورود به سایت قسطی کلاب هستید. همانطور که مستحضرید این سایت در حوزه فروش قسطی کالا و گجت‌های هوشمند فعالیت دارد. بعد از وارد شدن به سایت، برای خود حساب کاربری بسازید و مرحله‌های اعتبار سنجی را تکمیل کنید. حال نوبت آن است که وارد فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شوید و محصول مدنظر خود را خریداری کنید. پس از خرید محصول مورد نظر، پیامکی حاوی لینک پرداخت اقساط برای شما ارسال می‌شود. به این نکته هم توجه داشته باشید که شما می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی، محصول خود را به کمک وجه نقد نیز خریداری فرمایید (امکان خرید نقدی نیز وجود دارد).

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس

 خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس
یکی از وسایل کاربردی و مهم برای کارهای اداری و مهم سیستم کامپیوتر می‌باشد. برای خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس به بخش کامپیوتر در دسته...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی...