خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/10 02:38:13

برند جی پلاس بهترین محصولات ایرانی را طراحی و تولید می‌کند و تاکنون طرفداران بسیاری را جذب کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس به بخش لوازم حانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس


ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل KD1048T

به دلیل تحریم و کم‌رنگ شدن حضور محصولات کره‌ای در بازار فروش لوازم خانگی ایران این دغدغه پیش می‌آمد که خدمات پس از فروش ال جی با چالشی بزرگ رو به رو خواهد شد.

مادیران با 30 سال سابقه درخشان در فعالیت بین‌المللی و همکاری با کره، عزمش را جمع کرد و جی پلاس را به بازار معرفی نمود. البته، الجی نیز کمک زیادی در تامین قطعات به جی پلاس کرد.

محصولات جی پلاس با کیفیت عالی تولید می‌شد، به فروش می‌رسید و خدمات پس از فروش مناسبی داشت. با ورود کرونا و اعمال بیشتر فشارهای بین‌المللی و نوسانات قیمت، باز هم جی پلاس دست از کار نکشید و هر بار تولیداتی بهتر از پیش روانه بازار کرد.  قابلیت خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

در ماشین KD1048T از موتور اکو پاور اینورتر (ECO Power Inverter) استفاده شده است که با استفاده از فناوری BLDC عمل می‌کند. شاید بپرسید موتور BLDC چیست?

این موتورها به دلیل راندمان بالا و کنترل پذیری بیشتر در مصرف بهینه انرژی صرفه جویی می‌کنند. ظرفیت شستشو در این ماشین معادل 10.5 کیلوگرم است. این ظرفیت حتی برای یک خانواده پرجمعیت نیز مناسب می‌باشد، همچنین این ماشین دارای یک سنسور تشخیص وزن لباس است.

این ماشین از نوع درب از جلو است و رنگ زیبای تیتانیومی دارد. ابعاد ماشین KD1048T برابر با 85*58*59.5 سانتی‌متر مکعب است. در این ماشین، برای انجام تنظیمات از یک صفحه نمایش لمسی استفاده شده است که از تکنولوژی LED استفاده می‌کند. 

دور موتور در این ماشین لباسشویی برابر با 1400 دور بر دقیقه می‌باشد. موتور موجود در این لباسشویی دارای 5 سال گارانتی است. در این ماشین، شرایط اضافه کردن لباس در حین شستشو وجود دارد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس همیشه مرتب و تمیز خواهید بود!

از مزایای این دستگاه، رده مصرف انرژی A+++ می‌باشد که نشان دهنده مصرف بهینه است. این ماشین از قابلیت خشک‌کن نیز برخوردار می‌باشد.

خشک‌کن 100% این ماشین ظرفیت 6 کیلوگرم دارد. یک تایمر مخصوص نیز در این ماشین وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد برنامه‌های شستشو در این وسیله توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. این مدل دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و 9 برنامه شستشوی کمکی است.

برنامه شستشوی سریع (Go Quick)

آیا تا به حال این چالش برایتان پیش آمده که مجبور باشید در کم‌تر از یک ساعت بعد در مکان مهمی حضور یابید و لباس مناسب تمیزی نداشته باشید؟ با این ماشین دیگر لازم نیست تا نگران بمانید زیرا با شستشوی سریع می‌توانید لباس نظیف و خشک خود را به سرعت اتو کرده و بر تن کنید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس همیشه آماده باشید!

برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زمستانی

در فصل زمستان بیشتر از لباس‌های پشمی و ضخیم استفاده می‌شود. این ماشین لباسشویی محبوب نیز، یک برنامه اختصاصی برای شستشوی لباس‌های زمستانی در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس لباس‌هایی تمیز داشته باشید!

برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌های زیر یا حساس  (Lingerie Care)

بسیاری از افراد نمی‌پسندند که لباس‌های حساس آنها با سایر لباس‌ها شستشو شود. این مسئله در مورد یک خانواده پرجمعیت که فرزندان نوجوان دختر و پسر دارند، بیشتر به چشم می‌خورد.

تصور کنید جوراب پسر قد بلندی که از فوتبال برگشته با لباس دختری لطیف با یکدیگر شستشو شوند! این شرایط به هیچ وجه، بهداشتی نیست! ولی در ماشین جی‌پلاس مدل KD1048T برای این مشکل نیز برنامه مخصوص در نظر گرفته شده است.

برنامه اختصاصی جهت ضد عفونی کردن

برنامه مخصوص ضد عفونی کامل در این ماشین، به شما کمک می‌کند تا نیازی به آب و مواد شوینده نداشته باشید. زیرا شستشو با ازن به خوبی این کار را انجام می‌دهد. به علاوه، قابلیت ضد آلرژی برای کسانی که مشکل حساسیت دارند، دردسری به وجود نمی‌آید.

پیشنهاد ویژه خرید قسطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس

برای تهیه این ماشین لباسشویی با ظرفیت مناسب می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت اقدام فرمایید، وام بگیرید و این کالا را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی 10.5 جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر گازی اسنوا با چک

خرید قسطی کولر گازی اسنوا با چک
برند اسنوا برترین شرکت ایرانی است که محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی کولر گازی اسنوا با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته
اگر قصد خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...