خرید قسطی تبلت redmi pad se

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:38:10

شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت redmi pad se به بخش تبلت شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خریدب یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تبلت redmi pad se



نکات مهمی که باید در خرید قسطی تبلت redmi pad se به آن توجه کنید!

توجه به نوع و مشخصات پردازنده اصلی – CPU، فرکانس پردازنده، پردازنده گرافیکی – GPU، تعداد هسته های پردازنده  از جمله نکات مهمی هستند که لازم است در خرید اقساطی تبلت redmi pad se به آن توجه کنید.

نوع و مشخصات پردازنده اصلی – CPU 

یکی از نکات مهم در هنگام خرید قسطی تبلت redmi pad se توجه به نوع و مشخصات پردازنده اصلی آن است. تبلت redmi pad se به پردازنده Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G (6 نانومتری) مجهز شده است. این پردازنده بر اساس فرایند 6 نانومتری ساخته شده است.

فرکانس پردازنده

پردازنده تبلت redmi pad se دارای فرکانس 4x2.4 GHz Kryo 265 Gold و 4x1.9 GHz Kryo 265 Silver است. یعنی پردازنده دارای هشت هسته است که به دو مجموعه تقسیم شده است: چهار هسته قدرتمند با فرکانس 2.4 گیگاهرتز (Kryo 265 Gold) و چهار هسته کم مصرف با فرکانس 1.9 گیگاهرتز (Kryo 265 Silver).

پردازنده گرافیکی - GPU

مهم است در هنگام خرید اقساطی تبلت redmi pad se به پردازنده گرافیکی آن نیز توجه کنید.  تبلت redmi pad se  به پردازنده گرافیکی Adreno 610 مجهز شده است. GPU مسئول انجام کارهای گرافیکی فشرده مانند بازی و پخش ویدیو است. Adreno 610 یک GPU توانمند است که رندر گرافیکی روانی دارد و از ویژگی‌های مختلف مرتبط با گرافیک پشتیبانی می‌کند.

تعداد هسته‌های پردازنده

Redmi Pad SE دارای هشت هسته پردازنده است. همانطور که قبلا ذکر شد، این هسته‌ها به دو مجموعه تقسیم می‌شوند: چهار هسته با کارایی بالا و چهار هسته کم مصرف. داشتن چندین هسته موجب بهبود عملکرد کلی تبلت می‌شود.

ابعاد و وزن

Redmi Pad SE دارای ابعاد 255.5x167.1x7.4 میلی‌متر است؛ این ابعاد به طول، عرض و ضخامت تبلت اشاره دارد. علاوه بر این، وزن تقریبی این تبلت حدود 478 گرم است که نشان می‌دهد که آن را به راحتی می‌توانید با خود حمل کنید. 

تبلت 

تبلت redmi pad se قابلیت برقراری تماس تلفنی را ندارد. دارای دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس و فیلم است. سیستم عامل این تبلت اندروید 13 است که با رابط کاربری MIUI Pad 14 سفارشی‌سازی شده است. تبلت Redmi Pad قلم در جعبه ندارد. از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند و اسلات سیم کارت ندارد. بدنه تبلت در قسمت جلویی از جنس شیشه بوده و قاب و پشت آن آلومینیومی است. اندازه صفحه نمایش 11 اینچ است که نمایشگر بزرگی را برای تماشا ارائه می‌دهد. برای خرید قسطی تبلت redmi pad se به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این تبلت دارای وضوح 1920x1200 پیکسل است. وضوح بیانگر تعداد پیکسل‌هایی است که بر روی صفحه نمایش قرار می‌گیرند. با این وضوح، تصاویر و محتواهایی که روی صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند، بسیار واضح و شفاف به نظر خواهند رسید. درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه تبلت 81.4 درصد است. این نسبت نشان می‌دهد که صفحه نمایش بخش زیادی از سطح جلویی تبلت را پوشش می‌دهد و حاشیه‌ها را به حداقل می‌رساند. این امر باعث می‌شود ناحیه دید شما به حداکثر برسد و شما تمرکز بیشتری روی محتواهایی که روی صفحه نمایش نمایش داده می‌شوند، داشته باشید.

استاندارد صفحه نمایش این تبلت 16:10 است. این نسبت نشان می‌دهد که عرض صفحه نمایش تقریبا 1.6 برابر ارتفاع آن است. این نسبت ابعاد به آن معنی است که تصاویر و محتواهایی که روی صفحه نمایشگر، نمایش داده می‌شوند در نسبت مناسبی قرار خواهند گرفت. به عبارتی دیگر، این نسبت ابعاد برای تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها بسیار مناسب است و این تبلت تجربه بصری خوبی را ارائه می‌دهد. 

خرید اقساطی بهترین راه برای خرید انواع کالای دیجیتال

خرید اقساطی یک توافق مالی است که به شما امکان می‌دهد کالا یا خدمات مورد نیاز را به صورت اعتباری خریداری کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی در مدت زمان توافق شده پرداخت کنید. برخلاف پرداخت‌های یکباره سنتی که در آن کل مبلغ از قبل پرداخت می‌شود، خرید اقساطی به شما امکان می‌دهد تا انواع کالای دیجیتال مانند لوازم خانگی، موبایل، تبلت را با میزان پرداخت‌های پایین انجام دهید. با خرید اقساطی تبلت redmi pad se از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

فروش قسطی در پلتفرم آنلاین قسطی کلاب

فروش قسطی به شما این امکان را می‌دهد که به جای خرید نقدی و پرداخت کامل هزینه یک محصول، آن را به صورت اقساطی خریداری کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید هزینه را به چند بخش تقسیم کرده و در طول یک دوره زمانی مشخص پرداخت کنید. این شرایط به شما امکان می‌دهند اقتصادی‌تر و راحت‌تر خرید کنید. شرایط اقساطی شامل مواردی مانند تعداد اقساط، نرخ بهره، مبلغ پیش پرداخت و مدت زمان بازپرداخت است. اقساط به شما اجازه می‌دهند خریدهای بزرگ‌تر را بدون فشار مالی انجام دهید و محصولات مورد نظر خود را آسان‌تر تهیه کنید. قسطی کلاب یک پلتفرم آنلاین است که خدمات اقساطی مناسبی را برای محصولات و خدمات مختلف ارائه می دهد. با مراجعه به این پلتفرم به راحتی می‌توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی واچ 5پرو با شرایطی عالی دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی a04s

خرید قسطی گوشی a04s
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ مدل a04s است. برای خرید قسطی گوشی a04s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...