خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/31 17:21:43

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس با چک


گوشی آیفون 15 پرومکس

کسانی که به خرید بالاترین مدل آیفون علاقه دارند، ممکن است تاکنون بارها به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس افتاده باشند. برند اپل هر ساله از سری جدید گوشی‌های خود رونمایی می‌کند و مدل‌های جدیدی وارد بازار می‌کند. با ارائه امکانات، طرح‌ها و رنگ‌های جدیدی که برند اپل در رونمایی گوشی‌های خود به کار میگیرد، بسیاری از افراد را علاقمند به تهیه آن می‌کند. گوشی آیفون 15 پرومکس طراحی بسیار زیبا و امکانات شگفت‌انگیزی دارد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی آیفون 15 پرومکس بپردازیم. همچنین اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس را دارید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

مشخصات ظاهری گوشی آیفون 15 پرومکس

طراحی ظاهری گوشی آیفون 15 پرومکس بسیار شگفت‌انگیز است. بسیاری از افرادی که امکان خرید نقدی این گوشی برای آنها فراهم نیست، اقدام به خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرمکس کرده‌اند. گوشی آیفون 15 پرومکس در رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب تیتانیومی، مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده است. رنگ تیتانیومی این مدل از گوشی آیفون نقطه‌ی قوت آن محسوب می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. ابعاد صفحه‌ نمایش آن 6.7 اینچ است که برای افرادی که به گوشی‌های بزرگ علاقه دارند بسیار مناسب است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از نکات مثبت گوشی آیفون 15 پرومکس، فریم تیتانیومی آن است. دیگر در این مدل از گوشی آیفون خبری از فریم فولاد ضد زنگ که به سرعت لک می‌شد و براق بود نیست. فریم تیتانیومی مات آن کیفیت بالاتری دارد و جلوه زیبایی به آن بخشیده است. علاوه بر آن استفاده از این فریم موجب شده است که وزن آیفون 15 پرومکس نسبت به مدل‌های قبلی خود بسیار سبک‌تر باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

گوشی آیفون 15 پرومکس با مشخصات فنی عالی

تغییرات گوشی آیفون 15 پرومکس تنها مختص به ظاهر آن نیست و مشخصات فنی آن نیز تا حدودی تغییراتی داشته است. اصولا برند اپل علاقه خاصی به آپدیت محصولات خود از نظر فنی دارد. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل ویژگی‌های فنی و پردازنده عالی به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس باشند.

اپل در ساخت گوشی آیفون 15 مدل پرومکس از جدیدترین و بهترین تراشه خود یعنی A17 Pro استفاده کرده است. استفاده از این تراشه موجب شده است آیفون 15 پرومکس عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشد. گوشی آیفون 15 پرومکس با حافظه داخلی 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایتی همراه با رم 8 گیگابایتی قدرتمند به بازار عرضه شده است. بنابراین گوشی آیفون 15 پرومکس با این مشخصات فنی گوشی بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به شمار می‌رود. با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

قابلیت جدید گوشی آیفون 15 پرومکس

حذف دکمه Mute Switch و ایجاد دکمه Action Button یکی از قابلیت های جدیدی است که در گوشی آیفون 15 پرومکس به کار گرفته شده است. شما میتوانید از دکمه Action Button هر طور که مایل بودید استفاده کنید. یعنی می‌توانید آن را شخصی سازی کنید، از سایلنت کردن گوشی گرفته تا امکان بازگشای برنامه‌های مختلف، روشن شدن چراغ قوه و غیره. این قابلیت برای دسترسی سریع‌تر برنامه‌های مختلف برای کاربران ایجاد شده است و تنظیمات آن به دلخواه اعمال می‌شود. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی آیفون 15 مدل پرومکس

باتری فوق‌العاده این مدل از گوشی‌های آیفون از جمله دلایلی است که ممکن است افراد به فکر خرید قسطی گوشی آیفون 15 پرومکس بیفتند. در مدل‌های قبلی گوشی آیفون همواره شاهد ضعف باتری بوده‌ایم. برند اپل توانسته در مدل‌های جدید گوشی‌های خود این ضعف را برطرف نماید. برند اپل در گوشی آیفون 15 پرومکس خود از یک باتری فوق العاده با ظرفیت 4441 میلی آمپر بر ساعت استفاده کرده است. گوشی آیفون 15 پرومکس شارژ دهی و دوام بالایی دارد و توانسته رضایت مشتریان خود را در این زمینه به دست آورد. 

اگر قصد خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرو مکس را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم همین حالا دست به کار شوید. قیمت نسل جدید گوشی‌های آیفون در ایران ثابت نیست و همواره شاهد تغییرات لحظه‌ای افزایش قیمت هستیم. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش قسطی کالا دیجیتال به شمار می‌رود. قسطی کلاب شرایط باورنکردنی و فوق‌العاده‎ای برای خرید اقساطی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط قسطی می‌توانید به بخش فروش قسطی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس گیمینگ

خرید اقساطی لپ‌ تاپ ایسوس گیمینگ
خرید قسطی لپتاپ ایسوس گیمینگ یکی از بهترین فرصت هایی است که در اختیار مشتریان سایت قسطی کلاب قرار گرفته است...

خرید اقساطی گوشی a31

خرید اقساطی گوشی a31
برای خرید اقساطی گوشی a31 می‌توانید از سایت قسطی کلاب وام خرید اقساطی دریافت کنید. تنها کافی است به بخش کالای دیجیتال در سایت...