خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:44:19

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی


گوشی poco x6 شیائومی

شما با خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی می‌توانید یک گوشی اقتصادی و در عین حال قدرتمند داشته باشید. برند شیائومی بهترین کالای دیجیتال را با فناوری‌های روز دنیا در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف اصلی این برند تولید گوشی‌های باکیفیت و با بهترین قیمت است. گوشی پوکو از میان رده‌های شیائومی شناخته می‌شود که بسیار خلاقانه طراحی شده است. شیائومی در ساخت این گوشی به دنبال از بین بردن نقص‌های سری قبل بوده که تا حدود زیادی موفق شده است. داشتن سیستم عامل اندروید 13، باتری قدرتمند، پردازنده قوی و ابعاد مناسب از جمله ویژگی‌های این گوشی است. برای آشنایی با این گوشی و نحوه خرید اقساطی آن در ادامه با ما همراه بمانید. 

طراحی خیره‌کننده گوشی poco x6 شیائومی

در طراحی این گوشی همانند سری‌های قبل از طراحی خانواده پوکو استفاده شده است. اولین نکته‌ای که در خرید اقساطی گوشی پوکو به چشم می‌خورد، طراحی خاص این مدل از گوشی می‌باشد. قاب دوربین‌های پشتی در یک پنل شیشه‌ای گنجانده شده‌اند و جذابیت خاصی به این محصول داده است. طراحی فریم این گوشی کاملاً تخت بوده و صفحه نمایش با گوریلا گلس محافظت می‌شود. گوشی با سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. علاقه مندان به این گوشی می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، آبی یا سفید خریداری کنند. برای خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جنس فریم پلاستیک و مات است که مقاومت بسیار خوبی دارد. نمی‌توان به جرئت گفت که این گوشی ضد آب است؛ اما در برابر پاشیدن آب می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان بدهد. در لبه سمت چپ این گوشی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و همه در سمت راست طراحی شده‌اند. به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت فریم گوشی وزن بسیار سبکی حدود 181 گرم دارد. طراحی جذاب و خیره‌کننده به همراه خوش دست بودن گوشی آن را به یک محصول استثنایی برای افراد مختلف تبدیل می‌کند.

توجه به سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی شیائومی در خرید اقساطی

در خرید اقساطی باید به جنبه‌های مختلف گوشی از جمله ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. گوشی poco x6 دارای پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 است که نسخه پیشرفته و پر سرعت شرکت کوالکام شناخته می‌شود. برای استفاده‌های سنگین مانند بازی‌ها گرافیکی این گوشی عملکرد خیلی خوبی از خود نشان می‌دهد. برای استفاده روزمره نیز می‌توانید از این گوشی بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. شرکت پوکو عرضه سه آپدیت اندروید و تا 4 سال آپدیت امنیتی این گوشی را تضمین می‌کند. همانطور که گفته شد گیمر‌ها و تدوین گران ویدیو نیز می‌توانند از این گوشی استفاده کنند و شاهد داغ شدن گوشی نخواهید بود. این گوشی به صورت اختصاصی برای گیمر‌ها طراحی نشده است. با کمک رابط کاربری HyperOS عملکرد نرم‌افزاری این گوشی در طولانی مدت مناسب خواهد بود.

بررسی عملکرد دوربین قبل از خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی

شما قبل از خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی باید توجه داشته باشید که آیا این گوشی قابلیت‌های مناسب دوربین و فیلمبرداری را دارد؟ در پنل پشتی این گوشی سه دوربین به کار رفته که هر کدام کیفیت متفاوتی دارند. دوربین اصلی به OIS مجهز است که در شرایط نور مناسب بهترین تصویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. لنز اصلی دوربین در حالت عادی تصاویر 16 مگاپیکسلی را به شما نمایش می‌دهد. در شرایط نوری کم، عکاسی با این گوشی سخت شده و عکس‌های جالبی به دست نمی‌آید. با توجه به قیمت این گوشی میزان کیفیت دوربین آن مناسب است. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی با کیفیت عکاسی خوب هستید، این گوشی مناسب شما می¬باشد. 

خرید قسطی گوشی poco x6 شیائومی از قسطی کلاب

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی poco x6 شیائومی را برای شما فراهم کرده است. شرایط خرید اقساطی برای شما بسیار مناسب است و می‌توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید. با پرداخت اقساطی مبلغ گوشی امکان خرید برای افراد مختلف فراهم می‌شود. شما می‌توانید با توجه به توان مالی خود بازه پرداخت مبلغ را در 3 تا 12 ماه مشخص کنید. قسطی کلاب با فروش قسطی این گوشی به دنبال رفاه حال شما عزیزان است و نیاز به ضامن نیست. تنها با ارائه چک صیادی می‌توانید گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید و مشاوره همین الان با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس
جدیدترین گوشی کمپانی اپل مدل آیفون 12 می‌باشد که بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 12 پرو مکس به...

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته
برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...