خرید اقساطی ps5 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 14:26:20

کنسول‌های بازی سونی جز برترین محصولات این برند استثنایی است. برای خرید اقساطی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 چکی



با کنسول ps5 به نسل جدید بازی و سرگرمی قدم بگذارید!

شرکت سونی در سال 2019 بصورت رسمی از کنسول جدید خود یعنی پلی استیشن 5 رونمایی کرد و پس آن در نوامبر 2020 به بازار عرضه شد. این دستگاه توانست یک بار دیگر دنیای بازی و سرگرمی را متحول کند، در ادامه با مشخصات فنی و امکانات خرید قسطی ps5 همراه ما باشید.

پلی استیشن 5 به لطف همراه داشتن عناوین انحصاری درجه یک و البته سخت افزار قدرتمندش، مورد توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. خرید اقساطی ps5 به شما اجازه می‌دهد به تجربه بازی‌های روز در رزولوشن 4K بپردازید. این کنسول در دو نسخه شامل مدل استاندارد با قیمت جهانی 499 دلار و نسخه دیجیتالی (فاقد دیسک) با قیمت 399 دلار به بازار عرضه شده است. 

مشخصات فنی ps5

سونی به مانند نسل قبل برای کنسول جدید خود با AMD همکاری کرده و به سراغ پردازنده 8 هسته‌ای و جدید این شرکت رفته است. این پردازنده به معماری Zen 2 مجهز بوده و فرکانس آن به 3.5 گیگاهرتز می‌رسد. وجود 16 گیگابایت رم GDDR6 با گذرگاه رابط 256 بیت به ps5 اجازه می‌دهد هنگام پردازش داده‌ها عملکرد سریع‌تری داشته باشد.

مهم‌ترین نکته‌ای که درباره خرید قسطی ps5 وجود دارد مربوط به حافظه داخلی آن است. نسل جدید پلی استیشن بر خلاف ادوار گذشته از اس اس دی استفاده می‌کند؛ برخورداری از چنین فناوری به سازنده اجازه می‌دهد زمان لودینگ بازی‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. کنسول ps5 مجموعا دارای 825 گیگابایت اس اس دی از نوع NVMe بوده که در صورت تمایل می‌توانید ظرفیت آن را با جایگزین کردن اس اس دی‌های مورد تایید سونی، افزایش دهید.

بازی و سرگرمی در هر نسل با تغییرات بزرگی همراه می‌شود و این مورد برای ps5 هم تکرار شده است. کنسول قدرتمند شرکت سونی به لطف نسخه سفارشی پردازنده گرافیکی RDNA 2 اکنون قادر است بازی‌ها را با حداکثر رزولوشن 4K و نرخ بروزرسانی 120 هرتز اجرا کند. لازم به ذکر است که توان پردازشی ps5 به 10.3 ترافلاپس می‌رسد، این درحالی است که توان پردازشی پلی استیشن 4 معادل 1.8 ترافلاپس بود که خود جهش سخت افزاری نسل جدید را به وضوح نشان می‌دهد.

یکی دیگر از تغییرات قابل ملاحظه‌ای که در خرید ps5 وجود دارد مربوط به کنترلر دوال سنس است. این کنترلر ضمن همراه داشتن برخی ویژگی‌های خوب نسل قبل، از برخی امکانات بسیار جذاب برخوردار بوده و ارگونومی آن با بهبودهایی همراه است. 

کنترلر دوال سنس

از دیگر امکانات موجود در کنسول ps5 می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 کاناله و فناوری Dolby Atmos اشاره کرد. در کنار این موارد اتصال وای فای و پشتیبانی از درگاه HDMI 2.1 نیز وجود دارد؛ مورد آخر باعث می‌شود تا بتوانید به نرخ 120 فریم بر ثانیه (در صورت پشتیبانی مانیتور) در بازی‌ها دست پیدا کنید.

در مجموع، سونی سعی کرده با ارائه یک محصول کم نقص ضمن راضی نگه داشتن کاربران، از رقیب دیرینه خود یعنی ایکس باکس عقب نماند. با مرور مشخصات فوق به راحتی می‌توان متوجه شد که انتخاب خرید اقساطی ps5 گزینه بسیار مناسبی برای تجربه فصل جدید بازی و سرگرمی است. همچنین، سازنده با ارائه نسخه دیجیتالی، قیمت این کنسول را نسبت به مدل استاندارد تا 100 دلار کاهش داده است که خود می‌تواند به فروش ps5 در دراز مدت کمک شایانی کند.

شرایط خرید قسطی ps5

خرید نقدی کنسول یا هر وسیله دیجیتالی دیگر این روزها به علت نوسان نرخ ارز برای اکثر مردم چندان راحت نیست. به همین دلیل، وب‌سایت قسطی کلاب تصمیم گرفته تا گزینه خرید اقساطی را به مشتریان خود ارائه کند تا ضمن ارائه فروش قسطی، بتوانند به کالای دلخواه در کوتاه‌ترین زمان خود دست پیدا کنند. اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی ps5 هستید، توصیه می‌شود به سایت ghesticlub.com مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی PS4 PRO با سفته

خرید اقساطی PS4 PRO با سفته
کنسول بازی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که جز پرطرفدارترین آن‌ها پلی استیشن می‌باشد. برای خرید اقساطی PS4 PRO با سفته به بخش کنسول...

خرید اقساطی ps4 pro

خرید اقساطی ps4 pro
سونی در اواخر تابستان از کنسول جدید خود یعنی ps4 pro پرده برداشت این کنسول توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 4k را دارد و حتی باعث می شود بازی...