خرید بازی ps4

تاریخ انتشار:
1403/1/30 18:15:33

بازی های ps4 یک سرگرمی برای تمام افرادی است که از طریق کنسول های بازی اوقات فراغت خود را سپری می کنند. جهت مشاهده شرایط خرید بازی ps4 بصورت قسطی به سایت قسطی کلاب بخش بازی سرگرمی مراجعه نمایید.


خرید بازی ps4


اطلاعاتی درباره خرید انواع بازی ps4

در سال های اخیر در سراسر دنیا استقبال ویژه ای از کنسول های بازی شده است. ابزار گیم در سراسر دنیا در حال تغییر است. کامپیوتر رفته رفته جای خود را به کنسول های بازی می دهد. همان طور که قبل از مطرح شدن و ظهور کامپیوتر به عنوان یک ابزار قدرتمند گیم، از کنسول های سگا، میکرو، دندی و پلی استیشن  استفاده می شد.

در سال های اخیر، شرکت سونی، یکی از دو غول بزرگ کنسول های بازی، کنسول بازی بسیار قدرتمند ps4 را عرضه کرده است. این کنسول از زمان ورود به بازار به عنوان یک کنسول بازی، به طور فراگیر و عجیبی مورد استقبال قرار گرفته است. 

طیف مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان استقبال ویژه ای از این کنسول بازی کرده اند. با توجه به این سطح از استقبال نیز، به طور طبیعی شرکت های بزرگ گرافیکی و ساخت بازی، اقدام به تولید گسترده انواع بازی ها برای این کنسول محبوب کردند و به همان نسبت استقبال از پی اس فور، خرید بازی ps4 نیز با استقبال مواجه شد. در این مطلب می خواهیم درباره انواع بازی های کنسول ps4 و نحوه خرید بازی ps4 با شما صحبت کنیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

با ورود سری جدیدی از کنسول های بازی، تولید بازی های این دستگاه ها رونق گرفته است، به صورتی که این بازی ها به طور مداوم در حال بروز رسانی است. افرادی که کنسول بازی را تهیه می کنند، به طور حتم برای خرید بازی ps4 اقدام خواهند کرد که با توجه به شرایط مالی و مشکل های اقتصادی، خرید اقساطی این بازی ها به صرفه است. سایت قسطی کلاب یک طرح فروش اقساطی را برای کاربر ها فراهم کرده است که این بازی ها را با شرایط اقساطی به فروش می رساند.

بازی ps4

در این قسمت از مطلب تعدادی از بهترین بازی های کنسول بازی ps4 را معرفی می کنیم:

  • بازی Resident Evil 7 Biohazard: این بازی دارای یک بازیکن است و سبک آن اکشن ماجراجویانه می باشد. این بازی از سری بازی های واقعیت مجازی است و به 23 گیگا بایت حجم نیاز دارد. رده سنی مناسب این بازی، به دلیل خشونت قابل توجه آن، بالای 17 سال می باشد. این بازی در سال 2017 و توسط کمپانی  Capcom عرضه شد.
  • بازی God of War: این بازی در سال 2018 و توسط شرکت Sony Interactive Entertainment عرضه شده است. این بازی یک بازی بسیار با سابقه و محبوب در بین گیمر ها است. به طوری که سال ها است که بازی می شود و همچنان شرایط خوب خود را از نظر استقبال گیمر ها حفظ کرده است. این بازی در ژانر اکشن و ماجراجویانه می باشد، تعداد 1 بازیکن دارد و برای اجرا نیاز با 50 گیگابایت حافظه دارد.
  • بازی The Lego Movie: این بازی در سال 2014 و به منظور استفاده در کنسول بازی پی اس فور توسط شرکت warner bros عرضه شد. ژانر این بازی نیز اکشن است، اما با دارا بودن فضای کارتونی و سرگرم کننده، دارای رده سنی بالای 6 سال می باشد. این بازی توسط یک یا دو گیمر قابل انجام می باشد و به 7 گیگابایت فضا جهت اجرا نیاز دارد.
  • بازی Uncharted 4 A Thiefs End: این بازی در سال 2015 و توسط شرکت Sony Interactive Entertainment به بازار ارائه شده است. این بازی برای اجرا به 50 گیگابایت فضا نیاز دارد و برای رده سنی بالای 17 سال مناسب می باشد. تعداد بازیکنان این بازی در حالت عادی یک نفر و در حالت آنلاین قابل ارتقا تا 10 نفر می باشد.
  • بازی Project Cars 2: این بازی در سال 2017 توسط شرکت Bandai Namco عرضه شده است. این بازی در ژانر مسابقه ای است و تعداد یک نفر به صورت عادی و تا 16 نفر به صورت آنلاین می توانند آن را انجام دهند. 40 گیگابایت فضای آزاد نیز برای اجرای این بازی نیاز است و رده سنی آن بالای 3 سال می باشد.

قسطی کلاب با ارائه فروش اقساطی کنسول بازی این امکان را در اختیار شما دوستان عزیز گذاشته است که شما می توانید خرید آنلاین انجام دهید. در کوتاه ترین زمان ان را درب منزل تحویل بگیرید و با اعضای خانواده بازی کنید و لحظه های شادی را برای خود و خانواده خود ایجاد نمایید و به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت کنسول بازی را خریداری نمایید.

  خرید بازی ps4

شما می توانید برای خرید بازی ps4 با تنوع بالا به قسطی کلاب مراجعه کنید. در این مجموعه طرح فروش اقساطی بازی ps4 نیز با شرایط ویژه و بدون پیش پرداخت ارائه می شود. با توجه به قیمت بالای بازی های کنسول ps4، این یک فرصت ویژه و استثنایی است. برای خرید بازی ps4 به صورت اقساطی با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی ps4

فروش نقدی ps4
شرکت سونی یکی از قدرتمندترین شرکت های سازنده کنسول بازی در دنیا می باشد. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا اقساطی ps4...

خرید اسکیت قسطی

خرید اسکیت قسطی
خرید اسکیت قسطی به شما کمک می‌کند که سرگرمی جدیدی برای فرزندانتان فراهم کنید. اسکیت بازی کردن علاقه مشترکی بین اکثر بچه‌ ها است. این ...