خرید قسطی گوشی s21fe

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:48:26

یکی از گوشی‌های بالارده و قیمت مناسب سامسونگ مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21fe


سخن ابتدایی

با توجه به برندهای مختلف گوشی موبایل، قطعا یک انتخاب سخت برای تمامی کاربران وجود دارد. شرکت سامسونگ با تولید گوشی منحصر بفرد s21 fe بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

دوربین عکاسی و فیلم برداری این محصول بسیار با کیفیت می‌باشد و تصاویر را در هر شرایطی به بهترین نحو ارائه می‌نماید. از جمله ویژگی‌های این گجت هوشمند خارق العاده، سخت افزار بسیار قوی برای نصب انواع برنامه‌ها و انواع بازی‌های سنگین می‌باشد. این تازه شروع داستان گوشی s21 fe سامسونگ است. ما در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال آشنا خواهیم کرد و نحوه خرید قسطی گوشی s21fe را مطرح می‌نماییم. اگر طرفدار این کالای دیجیتال و خرید آن هستید ما را همراهی نمایید.

کالای دیجیتال گوشی s21 fe سامسونگ

کیفیت و کارایی محصولات شرکت سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی موبایل از سال‌های قدیمی شناخته شده است. این شرکت محبوب، با تولید مختلف گجت‌های هوشمند سال‌های طولانی رضایت خریداران را برای خود رقم زده است. برای خرید اقساطی گوشی s21fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با تولید کالای دیجیتال s21 fe سامسونگ جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. گوشی s21 fe با در اختیار گذاشتن ویژگی‌های شگفت انگیزی، تمامی نیاز کاربران از یک گوشی موبایل هوشمند را بطور کامل برطرف می‌نماید. این کالای دیجیتال ضد آب، بسیار خوش دست می‌باشد. باتری پر قدرت آن، نگرانی خاموشی از شما را سلب خواهد کرد. وزن کم این محصول یک امتیاز است و شما می‌توانید ساعت‌ها بدون خستگی دست هایتان، از آن استفاده نمایید. برای خرید قسطی گوشی s21fe به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شاخصه‌های مثبت کالای دیجیتال گوشی s21 fe سامسونگ چیست؟

این کالای دیجیتال در 2022 به بازار عرضه شده است. ابعاد نمایشگر آن 6.4 اینچ می‌باشد. از سایر شاخصه‌های مثبت این گوشی می‌توان به ویژگی‌‎های زیر اشاره کرد:

✔دارای دو عدد نانو سیم کارت.( استفاده بصورت تک سیم کارت و یا دو سیم کارت بصورت هم زمان)
✔جنس بدنه ترکیبی از شیشه، فلز و پلاستیک می‌باشد.
✔ساپورت شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G، 4G، 5G.
✔دارای یک عدد باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت.
✔قابلیت شارژ سریع به میزان 25 وات.
✔حافظه داخلی: 128 گیگابایت و 256 گیگابایت.
✔حافظه Ram: دارای دو حافظه رم به میزان 8 و 6 گیگابایت می‌باشد.
✔کیفیت دوربین: دارای سه عدد دوربین است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. دوربین اولترا واید نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسل کیفیت دارد.
✔دوربین سلفی: دارای 32 مگاپیکسل کیفیت است.
✔دارای رنگ بندی های بسیار جذاب مشکی، زیتونی، بنفش و سفید می‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی s21fe سامسونگ

قطعا با توجه به افزایش قیمت گوشی‌های موبایل، تمامی افراد قادر به خرید نقدی نمی‌باشند. امروزه شرایطی آسان برای تمامی افراد ایجاد شده است که کالاهای خود را به صورت قسطی خریداری نمایند. خرید قسطی گوشی s21fe سامسونگ را نیز به راحتی می‌توانید انجام دهید. یکی از سایت‌های معتبر که دارای شرایط فروش قسطی انواع مختلف کالاها می‌باشد، سایت قسطی کلاب است.

برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ وارد سایت شوید. در قدم دوم باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید. در قدم سوم به تکمیل فرم‌های درخواستی سایت، و ارسال شماره موبایل خود بپردازید. در قدم چهارم خرید اقساطی گوشی s21fe را انتخاب کنید و کالای انتخابی خود را به راحتی و در زمان مشخص دریافت نمایید. در قسطی کلاب علاوه بر خریدی آسان از تحویل به موقع، اصالت کیفیت تمام کالاها و گارانتی محصولات برخوردار شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گلکسی بادز 2

خرید قسطي گلکسی بادز 2
اگر به دنبال خرید قسطي گلکسی بادز 2 با شرایطی عالی هستید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...