خرید قسطی همزن تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 22:18:45

یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی که شهرت بالایی دارد برند تکنو است. برای خرید قسطی همزن تکنو به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی همزن تکنو


مشخصات همزن تکنو

همزن تکنو با داشتن موتور قوی و قدرتمند، از بهترین گزینه‌ها برای مخلوط کردن مواد غذایی و خمیر کیک به شمار می‌رود. طراحی زیبا، قدرت بالا، پایه ضد لغزش و تیغه‌های باکیفیت، از امتیازات شاخص خرید قسطی همزن تکنو محسوب می‌شود. برخورداری همزن تکنو از قابلیت‌های متنوع، فرآیند هم زدن خامه، خمیر شیرینی، کیک و انواع مواد غذایی را به بهترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن میسر ساخته است. 

طراحی ارگونومیک و ساده، یکی از ویژگی‌های خرید اقساطی همزن تکنو را در بر می‌گیرد. این امر در همزن مدل TE 708 به خوبی نمود پیدا کرده است. دستگاه های همزن غالبا در دو نوع بدون پایه و پایه دار تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. همزن مدل تی ای 708 شرکت تکنو از نوع پایه دار می‌باشد.

دستگاه همزن تکنو مدل te 708 به یک موتور قدرتمند با توان 1300 وات مجهز شده است. عملکرد موتور دستگاه از طریق دکمه تعبیه شده بر روی بدنه همزن صورت می‌گیرد. برخورداری از یک موتور قوی، فرآیند هم زدن مواد مختلف از قبیل خمیر و کیک را در کوتاه ترین بازه زمانی اجرایی می‌کند. همچنین، قابلیت تنظیم سرعت موتور به شش حالت مختلف، برای این مدل همزن تکنو لحاظ شده است.

بدنه باکیفیت و بادوام، از دیگر مشخصات قابل توجه خرید قسطی همزن تکنو به حساب می‌آید. بدنه و ساختار همزن سری 708 از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده است. این ویژگی علاوه بر افزایش جذابیت و زیبایی محصول، مقاومت و طول عمر مفید همزن را رقم زده است. 

سایر مشخصات Techno stand mixer

همزن تکنو مدل te 708 از نوع کاسه دار است. این نوع همزن برقی با یک کاسه از جنس استیل ضد زنگ (stainless steel) به خریداران عرضه می‌گردد. برخورداری از جنس استیل، امکان قرار دادن کاسه همزن را در ماشین ظرفشویی به راحتی فراهم می‌آورد. همچنین، ظرفیت کاسه همزن حدود 7 لیتر و از نوع کاسه ثابت است. برای خرید اقساطی همزن تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برخورداری از سه سری مختلف و متنوع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی همزن‌های تکنو برشمرد. برای این محصول سه سری مخصوص خمیر زن، خامه زن و سری مخصوص همزن طراحی شده است. نصب و اتصال سری‌ها به موتور دستگاه بسیار ساده و آسان صورت می‌گیرد. وظیفه ترکیب و هم زدن یکسان و کامل مواد داخل کاسه بر عهده سیستم چرخش سری‌ها می‌باشد. ضمنا، به منظور جلوگیری از بیرون ریختن مواد در هنگام هم زدن، یک درب محافظ مخصوص برای همزن مدل تی ای 708 تعبیه شده است.

مجهز شدن به قابلیت سرعت لحظه‌ای یا عملکرد پالس (Pulse) از نقاط قوت دستگاه Techno Stand Mixer تلقی می‌گردد. این قابلیت در کوتاه ترین زمان موجب دستیابی موتور همزن به نهایت قدرت می‌شود. اعمال تنظیمات و قابلیت‌های دستگاه توسط صفحه نمایش دیجیتالی صورت می‌پذیرد. علاوه بر این، برخورداری از سیستم قفل ایمنی، مانع از روشن شدن همزن در صورت استفاده نادرست از دستگاه می‌شود. برای خرید قسطی همزن تکنو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ضمن، پایه های ضد لغزش همزن، عدم لرزش و حرکت دستگاه در هنگام استفاده از آن را به دنبال داشته است. همچنین، پره‌های همزن تکنو از جنس آلومینیوم باکیفیت ساخته شده است. 

نحوه خرید اقساطی همزن تکنو

فروشگاه آنلاین و معتبر قسطی کلاب، در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی همزن برقی برند تکنو را اجرایی نموده است. این طرح به صورت غیر حضوری، اینترنتی و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌گردد. ضمنا، در این فروشگاه اینترنتی، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید نقدی انواع وسایل و لوازم خانگی برای متقاضیان فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا با سفته

خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا با سفته
برند اسنوا برندی استثنایی و موفق در حوزه لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید اقساطی ظرفشویی اسنوا با سفته به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما با چک
اگر شما هم علاقه مند به خرید قسطی ماشین لباسشویی پاک شوما با چک هستید، به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت...