خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:15:51

کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از برترین محصولات برند سونی است. برای خرید قسطی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ps5 ویژه کارمندان

همه چیز در مورد خرید قسطی ps5

یکی از جدیدترین محصولات پلی استیشن، ps5 است که امروزه با توجه به شرایط خریدار، خرید اقساطی ps5 امکان پذیر شده است. این پلی استیشن بازی‌های زیادی دارد، که برای بازی و سرگرمی مناسب است. این کنسول خانگی در سال 2019 توسط سونی معرفی شده و در سال 2020 با توجه به قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارد جانشین ps4 شده است. ps5 نسل جدیدی از کنسول بازی است که کیفیت آن بسیار بالا بوده و قابلیت تغییر کیفیت را دارد. این پلی استیشن در دو مدل معمولی و دیجیتالی وجود دارد. 

ویژگی‌های ps5

بارگذاری بازی‌ها با سرعت بسیار بالا
پشتیبانی از صدای 3 بعدی
حافظه بسیار بالا NVMe SSD
امکان اجرای بازی‌های PS4 روی PS5
امکان دانلود و نصب جداگانه بازی‌ها
قابلیت رهگیری پرتو با پردازنده گرافیکی بسیار قوی

اطلاعات و مشخصات خرید قسطی ps5

این کنسول بازی با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به عنوان قدرتمندترین کنسول سونی به شمار می‌رود. یکی از مهمترین قابلیت‌های این دستگاه مشخصات فنی آن می‌باشد. این کنسول دارای پردازنده گرافیکی می‌‎باشد که قابلیت این را دارد که بازی‌ها را در رزولوشن 4K و با 120 فریم بر ثانیه اجرا کند و حتی می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن k8 پخش کند. 

قابلیت مهم دیگر آن این است که پردازنده AMD Zen 2 با فرکانس 3.5 گیگاهرتزی در آن به کار رفته است. یکی از بزرگترین ویژگی‌های ps5 حافظه آن است. 

در حافظه ps5 از حافظه‌های سریع NVMe SSD استفاده شده و رم آن از 16 گیگابایت رم GDDR6 بهره برده است. حافظه آن 825 گیگابایت است که فقط 667 گیگابایت آن قابل استفاده است که شامل دانلود 16 بازی می‌شود. شما می‌توانید از هارد دیسک و یا SSD های اکسترنال استفاده کنید و با وصل کردن هارد از طریق USB به کنسول می‌توان بازی‌ها را در آنجا نصب کرد.

ویژگی گرافیکی آن

اکثرا تمام بازی‌ها در ps5 با فریم ریت 60 و رزولوشن 4K قابل اجرا می‌باشد. کیفیت این کنسول نسبت به بقیه کنسول‌ها بسیار بالا است و قادر است که بازی‌ها را تا کیفیت k8 اجرا کند. با توجه به تلاش‌ها در آینده قرار است عنوانی با رزولوشن k4 با فریم ریت 120 بر ثانیه اجرا شود و بازی‌هایی که از نظر گرافیکی سنگین نیستند در رزولوشن با فریم ریت 120 بر ثانیه اجرا شود و بازی‌هایی که از نظر گرافیکی سنگین نیستند در رزولوشن k8 با فریم ریت 60 قابل اجرا باشد. 

امروزه بازی‌هایی مانند Dirt 5 _ Rainbow Six Siege در این کنسول با فریم ریت 120 اجرا می‌شود نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که باید یک تلویزیون سازگار با HDMI 2.1 داشته باشید تا بتوانید از رفرش ریت 120 بهره ببرید. 

خرید اقساطی ps5 ویژه کارمندان

خرید قسطی ps5 در فروشگاه آنلاین کلاب به صورت قسطی امکان پذیر است که با هدف ایجاد یک تجربه خرید آسان و باکیفیت ساخته شده‌ است. با توجه به شرایط و وضعیت مالی، افراد کمی می‌توانند خرید نقدی داشته باشند. اکثرا فروشگاه‌ها به صورت قسطی کالای‌های خود را به فروش می‌رسانند. با توجه به افزایش قیمت‌ها، افراد کمی هستند که بتوانند کالاها را به صورت نقدی خریداری کنند. 

ممکن است که با گذشت چند ماه، قیمت آن محصول چند برابر شود. در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، فروش قسطی کنسول بازی به صورت کوتاه‌ مدت و بلند مدت انجام می شود. برای خرید اقساطی ps5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و کنسول بازی خود را تهیه و خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی بازی های ps4

فروش اقساطی بازی های ps4
فروش اقساطی بازی های ps4، برای آن دسته از طرفداران و علاقمندان این محصول سرگرم کننده و جذاب، می تواند یک فرصت مغتنم و حائز اهمیت محسوب شود. بدون....

مقایسه دوربین عکاسی کانن با نیکون

مقایسه دوربین عکاسی کانن با نیکون
برند نیکون و کانن جز برترین کمپانی‌های تولید کننده دوربین عکاسی در دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند و همیشه در حال رقابت با یکدیگر ...