فروش قسطی جارو برقی پارس خزر

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:00:16

برند پارس خزر در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار عالی در تولید و طراحی محصولات خود داشته است. برای خرید قسطی جارو برقی پارس خزر به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش قسطی جارو برقی پارس خزر

خرید قسطی جارو برقی پارس خزر چگونه است؟

امروزه اغلب افراد از طریق بازرگانی‌ها اقدام به خرید قسطی جارو برقی پارس خزر می‌کنند. شرکت پارس خزر از قدیمی‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است. شرکت پارس خزر از سال 1347 با نام پارس توشیبا فعالیت خود را آغاز کرد. بعد از مدتی نام شرکت به پارس خزر تغییر یافت. با توجه به سابقه کاری این شرکت می‌توان محصولات آن را جز محصولات با کیفیت، که حاصل سال‌ها تجربه است به شمار آورد. جهت آشنایی با مدل‌های جاروبرقی پارس خزر و کیفیت این محصول با ما همراه باشید. 

ویژگی جاروبرقی پارس خزر

امکان خرید قسطی جارو برقی پارس خزر برای مدل‌های مختلف این محصول وجود دارد. مدل‌های جاروبرقی این شرکت دارای رده مصرف انرژی A هستند. قابلیت‌هایی که جاروبرقی‌های پارس خزر دارند در کنار قیمت با صرفه این محصول، موجب شده که افراد زیادی جاروبرقی این شرکت را انتخاب کنند. در تولید جاروبرقی‌های پارس خزر از فیلتر هپا استفاده می‌شود. از ویژگی‌های فیلتر هپا جذب بالای ذرات است.

خرید جاروبرقی پارس خزر و مدل‌های مختلف آن

از مواردی که شرکت پارس خزر در تولید لوازم خانگی خود به خصوص جاروبرقی به آن اهمیت می‌دهد طراحی محصول است. کیفیتی که جاروبرقی این شرکت دارد سبب شده تا جز برندهای محبوب ایرانی قرار بگیرد. جاروبرقی‌های این شرکت در چندین مدل تولید می‌شوند که شامل: مدل کمپرسور، مدل آروما، مدل فوتون و مدل توربو هستند. 

معرفی مدل کمپرسور

این مدل جاروبرقی پارس خزر طرفداران زیادی دارد. از ویژگی‌های این مدل می‌توان به: قدرت مکش بالا، صدای بسیار کم، مجهز به برس مبل، موکت، پرده، دارای سیم برق 5 الی 10 متر، سیم جمع کن اتوماتیک بدون نیاز به پدال، داشتن 4 پاکت به طور همزمان، ظرفیت 8 لیتر، نوع فیلتر هپا، دارای نشانگر تعویض پاکت، قدرت موتور 2500 وات، مکش قابل تنظیم و قابلیت تنظیم دسته لوله خرطومی برای کاربر اشاره کرد. در این مدل می‌توان از پاکت دائم، یکبار مصرف و یا ضد باکتری نیز استفاده کرد.

معرفی مدل جاروبرقی آروما و ویژگی‌های آن

شرکت پارس خزر در طراحی این مدل از امکانات روز بهره برده است. از ویژگی‌های این مدل: رنگ بندی متنوع، دارای سه چرخ رولی، مجهز به سه عدد میکروفیلتر با رایحه‌های مختلف، دارای نشانگر تعویض کیسه، سیستم اتوماتیک سیم جمع کن، دارای سوپاپ مکش و دستگیره جهت حمل راحت‌تر است.

معرفی جاروبرقی مدل فوتون پارس خزر و ویژگی‌های آن

ویژگی‌های جاروبرقی مدل فوتون پارس خزر شامل: تنوع در رنگ، مجهز به فیلتراسیون 2 مرحله‌ای، مجهز به برس گردگیر مبل، دارای لوله تلسکوپی قابل تنظیم ارتفاع جهت راحتی کاربر، قابلیت تنظیم قدرت مکش، دارای قدرت موتور 2000 وات و سیم جمع کن بدون پدال (اتوماتیک) است.

معرفی جاروبرقی مدل توربو شرکت پارس خزر

خرید اقساطی این مدل به دلیل داشتن کیفیت بالا کاملا به صرفه است. مدل توربو جاروبرقی پارس خزر دارای ویژگی‌های زیادی است که شامل: بدنه ضد ضربه، برس های جانبی، نشانگر تعویض کیسه، دارای چندین فیلتر، پاکت جاروبرقی ضد آلرژی، میزان مصرف انرژی A، پدال‌های  فشاری، استفاده از جاروبرقی تا شعاع 14 متر، رنگ بندی متنوع و مجهز به دستگیره حمل، جهت جابجایی راحت است.

شرایط خرید قسطی جارو برقی پارس خزر از قسطی کلاب

جهت خرید قسطی جارو برقی پارس خزر و سایر محصولاتی که افراد شرایط خرید نقدی را نداشته باشند می‌توانند به سایت www.ghesticlub.com مراجعه نمایند. این سایت تمامی محصولات خود را به صورت فروش قسطی ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که شرایط ویژه‌ای برای کارمندان در نظر گرفته شده و در بعضی از لیزینگ‌ها خرید کالا اقساط بدون پیش پرداخت و تمام قسط است.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی تفال

لوازم خانگی تفال
با گذر زمان زندگی افراد تحت تاثیر عواملی قرار گرفته است که جهت انجام فعالیتهای روزمره خود نیازمند بکارگیری ابزار و لوازمی برای بالا بردن کیفیت ....

خرید تلویزیون پاناسونیک قسطی

خرید تلویزیون پاناسونیک قسطی
بدون تردید، کمپانی پاناسونیک، از جمله برندهای باکیفیت و مطرح لوازم صوتی و تصویری در کشور ما به حساب می آید. بر همین اساس، کیفیت و مرغوبیت