خرید اقساطی PS4 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/17 01:52:33

کنسول بازی ps4 یکی از  جذاب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا است که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی PS4 PRO به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی PS4 PRO


PS4 PRO، کنسولی بهینه شده و قدرتمند

کنسول بازی PS4 PRO جزو آن دسته از ابزار های پرطرفداری است که تمامی گیمرها عاشق استفاده از آن هستند. به همین دلیل خیلی از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی خرید قسطی PS4 PRO را به سایر روش‌های خرید این کنسول ترجیح می‌دهند. امروزه بازی‌های ویدیویی در میان جوامع مختلف از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

زیرا بازی سرگرمی ویدیویی انسان را به دنیایی پر از خطرات و هیجان‌های اجتناب‌ناپذیر می‌برد. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که با بازی‌های ویدیویی خاطره نداشته باشد؛ بازی‌های ویدیویی با رقم زدن لحظاتی شاد و غم‌انگیز به بخشی از خاطرات افراد تبدیل شده‌اند. محبوبیت غیر قابل تصور بازی‌های ویدیویی موجب شده تا شرکت‌های مطرحی همچون سونی وارد عرصه طراحی کنسول‌های بازی شوند. 

کنسول PS4 PRO یک نمونه از محصولاتی بوده که شرکت نام‌ آشنای سونی مسئولیت طراحی و عرضه آن را بر عهده داشته است. این کنسول بازی نمونه ارتقا یافته‌ کنسول PS4 معمولی بوده که در قسمت سخت افزاری دچار تغییرات قابل توجهی شده است. 

هدف شرکت سونی از طراحی کنسول PS4 PRO کمک به تجربه بهتر بازی‌های ویدیویی می‌باشد. زیرا این کنسول بازی امکان انجام بسیاری از بازی‌های ویدیویی نسل هشتم و نهم را برای شما فراهم خواهد کرد. به این ترتیب شما عزیزان می‌توانید با خرید اقساطی PS4 PRO یک نمونه از این کنسول بازی را تهیه نمایید. نکته قابل توجه این است که خرید قسطی PS4 PRO مزایای زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

مشخصات سخت افزاری کنسول PS4 PRO

شرکت سازنده کنسول بازی PS4 PRO یعنی شرکت سونی این محصول خود را در سال 2016 به بازارهای جهانی معرفی نمود. این کنسول بازی به علت برخورداری از امکانات سخت افزاری قدرتمند، به سرعت توانست به فروش خوبی دست پیدا نماید. 

همچنین سونی برای فروش کنسول PS4 PRO قیمت 399 دلار را در نظر گرفته بود که این امر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. این محصول سونی در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 14 میلیون تومان در بازار های داخلی به فروش می‌رسد. بهتر است بدانید کنسول PS4 PRO تنها با رنگ مشکی مات عرضه شده است.

استفاده از رنگ مشکی در نسخه بهبود یافته کنسول PS4 طراحی ظاهری این کنسول را با جذابیت بی‌نظیری روبرو کرده است. این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های کنسول نسل هشتمی سونی می‌باشد. اما نکته‌ای که خرید کنسول PS4 PRO را به گزینه مناسبی تبدیل کرده، وجود یک پردازنده نسل هشتمی قدرتمند در دل این کنسول است. 

شاید جالب باشد، اما سونی برای بهبود قدرت سخت افزاری کنسول PS4 PRO از یک پردازنده 8 هسته‌ای بهره گیری کرده است. این پردازنده طراحی شده توسط شرکت AMD بوده که هسته‌های آن از نوع جگوار و کاملا سفارشی می‌باشد.

فرکانس پردازشی در نظر گرفته شده برای این پردازنده 2.1 گیگاهرتز است که قدرت پردازشی قابل توجهی را ایجاد می‌نماید. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های کنسول PS4 PRO شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از یک پردازنده گرافیکی قدرتمند و یکپارچه شده با معماری پولاریس AMD

• برخورداری از 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5

• دارای 1 ترابایت فضای ذخیره سازی

• قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 4K

• خروجی صدای اپتیکال 

شرایط خرید اقساطی PS4 PRO

در حال حاضر خرید قسطی PS4 PRO یکی از ایده آل‌ترین روش‌هایی بوده که می‌توان به کمک آن، این کنسول بازی را خریداری نمود. زیرا با استفاده از خرید اقساطی PS4 PRO امکان تهیه این محصول سونی با شرایطی منصفانه وجود خواهد داشت. به همین منظور شما عزیزان می‌توانید برای خرید اقساطی ps4 به وب سایت نام آشنای قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

بهتر است بدانید قسطی کلاب یکی از مورد اعتمادترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی پلی استیشن است. این فروشگاه از زمان تاسیس تا کنون توانسته رضایت شمار زیادی از مخاطبان خود را بدست آورد. همچنین قسطی کلاب با درنظر گرفتن برخی شرایط موجود، امکان خرید به صورت نقدی را فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطي ایکس باکس

فروش قسطي ایکس باکس
کمپانی مایکروسافت با طراحی و تولید ایکس باکس رقابت خود را با شرکت سونی آغاز کرده است و بهترین کنسول بازی جهان را به بازار ارائه داده ...

خرید قسطی کنسول بازی ps4

خرید قسطی کنسول بازی ps4
با توجه به تغییر سبک زندگی در دنیای ماشینی و رو به رو رشد امروزی و هم چنین تحولات شگفت انگیزی.....