خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 12:12:51

آیفون 14 گوشی نوظهور برند اپل با کیفیت عالی و ظاهری فوق‌العاده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو

گوشی آیفون 14 پرو

گوشی آیفون 14 پرو جدیدترین تلفن همراه شرکت اپل است که از قابلیت‌های پیشرفته‌ای پشتیبانی می‌کند. این گوشی از لحاظ قیمت نسبت به سری قبلی خود قیمت بالاتری داشته و بسته به حافظه‌ای که دارد از 999 دلار تا 1749 دلار به فروش می‌رسد. در ادامه درباره مشخصات و خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو بیشتر صحبت می‌کنیم.

مشخصات و امکانات آیفون 14 پرو

گوشی آیفون 14 پرو در رنگ‌های طلایی، مشکی، نقره‌ای و بنفش با ابعاد 6.1 اینچی در 16 سپتامبر 2022 به بازار عرضه شد. جنس بدنه پشت و جلوی این گوشی از شیشه و سرامیک شیلد ساخته شده است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی آیفون 14 پرو از سیستم عامل IOS 16 پشتیبانی می‌کند و نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا پیدا کرده است. آیفون 14 پرو از لحاظ نرم افزاری کامل تر از آیفون 13 پرو می‌باشد. تغییر استایل فونت و اضافه کردن ویجت‌های کاربردی به صفحه قفل یک صفحه نمایش سفارشی در آیفون 14 پرو ایجاد می‌کند و امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در این تلفن همراه سریعتر انجام می‌شود. صفحه نمایش همیشه روشن در آیفون 14 پرو یک قابلیت جدید و جذاب است. 

یکی دیگر از قابلیت‌های گوشی آیفون 14 پرو با سیستم عامل IOS 16، لغو و ویرایش پیام‌های ارسال شده است. قابلیت‌های نرم افزاری آیفون 14 پرو بسیار پیشرفته است و امنیت در این تلفن همراه در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این تلفن همراه دارای تراشه A16 Bionic می‌باشد و نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کرده و قدرتمندتر عمل می‌کند. خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو با امکانات پیشرفته‌ای که دارد یک فرصت بی نظیر است.

پردازشگر آیفون 14 پرو نسبت به نسل قبلی خود 50 درصد افزایش باند داشته و برای اجرای بازی‌های سنگین بهتر عمل می‌کند. آیفون 14 پرو با حافظه داخلی 128 گیگابایت تا 1 ترابایت تولید شده است و آنهایی که حافظه داخلی بیشتری دارند از قیمت بالاتری برخوردار هستند. طراحی نرم افزار و سخت افزار آیفون 14 پرو به گونه‌ای است که انرژی کمتری مصرف می‌شود و گوشی مدت زمان بیشتری روشن می‌ماند. گوشی آیفون 14 پرو از ظرفیت باتری 3200 میلی آمپر در ساعت برخوردار است و کلاس ظرفیت باتری آن 3000 تا 4000 میلی‌آمپر در ساعت می‌باشد. خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو با اقساط بلند مدت یک شرایط استثنایی برای افرادی است که تمایل دارند این گوشی پیشرفته را خریداری کنند.  

نحوه شارژ باتری این گوشی سریع بوده و حدود نیم ساعت 50 درصد از باتری این تلفن همراه شارژ می‌شود. نگهداری شارژ در گوشی آیفون 14 پرو نسبت به نسل قبلی خود بیشتر است. قابلیت توان شارژ بی‌سیم 15 واتی از دیگر امکانات این تلفن همراه پیشرفته است. باتری این گوشی از شارژ مغناطیسی 7.5 Qi واتی هم پشتیبانی می‌کند. 

دوربین گوشی آیفون 14 پرو نسبت به نسل قبلی بسیار پیشرفته تر شده و دوربین اصلی ( واید/ استاندارد) آن کیفیت 48 مگاپیکسلی دارد. دوربین‌های اولترا واید و تله فوتو گوشی آیفون 14 پرو از کیفیت 12 مگاپیکسلی برخوردار هستند. دوربین سلفی اصلی کیفیت 12 مگاپیکسلی داشته و مشخصات آن شامل، لنز واید، سنسور با سایز 1/3.6 اینچ و فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌باشد.

نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرو از قسطی کلاب

گوشی‌های شرکت اپل همیشه جزو پرطرفدارترین تلفن همراه‌های بازار بوده‌اند و به دلیل کیفیت و قابلیت‌هایی که دارند افراد زیادی تمایل به خرید آنها دارند. آیفون 14 پرو یکی از گوشی‌های فوق پیشرفته اپل است که از قیمت بالایی برخوردار می‌باشد. خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو یک فرصت استثنایی برای افرادی است که علاقه به داشتن گوشی‌های شرکت اپل دارند.

قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال است و یکی از مزایای این وب سایت فروش قسطی آن می‌باشد. برای خرید آیفون 14 پرو به صورت نقد یا اقساط کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و محصول مورد نظر خود را در رنگ و مشخصات مدنظر خریداری کنید. وجود اقساط بلند مدت در این وب سایت یک شرایط ویژه محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید کامپیوتر بدون کیس لنوو

خرید کامپیوتر بدون کیس لنوو
شرکت های زیادی در حوزه طراحی و ساخت کامپیوتر در حال فعالیت هستند که یکی از معروف ترین آن ها، شرکت لنوو می باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی...

خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a24 سامسونگ با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...