فروش قسطی گوشی s20 پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 12:03:30

شرکت سامسونگ با رونمایی از جدیدترین تلفن همراه خود بار دیگر جهانیان را شگفت زده کرد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم از سری جدید گوشی سامسونگ، فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس در بخش کالای دیجیتال، وبسایت قسطی کلاب راه اندازی شد.


فروش قسطی گوشی s20 پلاس


سری جدید گوشی های سامسونگ 

تلفن های جدید سامسونگ پنجره جدیدی رو به تکنولوژی دوربین تلفن همراه باز کرده اند و توانسته اند تمام ویژگی های خوب و کاربردی را در دوربین تلفن های همراه خود به کار بگیرند. معروفیت تلفن های همراه سامسونگ سری s20 به دلیل دوربین فوق العاده آن و پیکسل هایی است که در آن به کار برده شده است. 

سری جدید گوشی های سامسونگ به نام های s20+، s20 و s20 Ultra می‌باشد. سری های جدید سامسونگ تفاوت ظاهری چندانی با یکدیگر ندارند، ولی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تفاوت هایی با یکدیگر دارد. 

در این مقاله قصد داریم که به بررسی گوشی s20 پلاس بپردازیم و شما را از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی آگاه کنیم. به منظور استقبال بی نظیر مردم از سری جدید گوشی های سامسونگ، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. 

طراحی استثنایی گوشی +s20 سامسونگ 

شرکت سامسونگ سری جدید تلفن های همراه s20 را به طرز خاصی طراحی کرده است. طراحی تلفن های همراه سامسونگ بیشتر شبیه به طراحی های گوشی اپل با صفحه مستطیلی می‌‌باشد. دوربین جلوی گوشی s20 پلاس به طور دقیق در بالا و وسط صفحه نمایشگر قرار گرفته شده است و این طراحی زیبایی گوشی +s20 را دو چندان می‌کند.

کیفیت سخت افزاری گوشی s20 پلاس به شدت بالا می‌باشد و کمتر گوشی اندروید تا به امروز از این کیفیت برخوردار بوده است. ناگفته نماند که منحنی بودن صفحه نمایشگر گوشی s20 پلاس به زیبایی آن افزوده است. طراحی گوشی s20 پلاس نسبت به آیفون 11 پرو بسیار بهتر است. گوشی s20 پلاس از گوشی آیفون 11 پرو باریک تر می‌باشد و به اصطلاح خوش دست است.

ناگفته نماند که تنوع رنگبندی گوشی s20 پلاس از آیفون 11 پرو بیشتر است. رنگبندی گوشی s20 plus شامل رنگ های مشکی، خاکستری، سفید، صورتی و آبی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر می‌‌باشد که فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. 

دوربین های فوق العاده گوشی s20 پلاس 

شرکت سامسونگ دوربین های گوشی s20 پلاس را به گونه ای طراحی کرده است که دارای 63 مگاپیکسل می‌باشند و عکس ها و ویدیو های منحصر به فردی را برای شما به یادگار باقی می‌گذارد.

گوشی های  s20 پلاس قابلیت زوم با پیکسل بالا تا 30 برابر دارد و این ویژگی منحصر به فردی است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از سایت های آنلاینی می‌‌باشد که فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. 

ویژگی باتری های گوشی s20 plus 

باتری به کار برده شده در گوشی های s20 پلاس سامسونگ ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر دارد که بسیار عالی می‌باشد. لازم به ذکر است که وجود یک صفحه نمایشگر بزرگتر نیاز بیشتری به باتری دارد از این رو، هر چقدر صفحه نمایشگر تلفن همراه شما کمتر روشن باشد، مصرف باتری شما نیز به همان اندازه کاهش می‌یابد. 

همچنین قابلیت دیگری مانند شارژ بی سیم سریع 15 واتی و شارژ معکوس 9 واتی در گوشی s20 پلاس وجود دارد. فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب آغاز شده است. 

شرایط فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است. نحوه خرید از قسطی کلاب شامل دو بخش نقدی یا اقساطی می‌باشد. 

اگر انتخاب شما خرید نقدی باشد، قسطی کلاب تخفیفات ارزنده ای را به شما می‌دهد و اگر انتخاب شما خرید اقساطی باشد، با انتخاب یکی از دو روش خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ پارسیان در خواست شما ثبت می‌شود. با شرکت در طرح فروش نقدی یا قسطی گوشی s20 پلاس از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ps4

خرید نقدی ps4
کنسول های بازی تنوع بسیاری دارند، ولی معروف ترین کنسول بازی ps4 شناخته شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ps4 به بخش بازی سرگرمی در وبسایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس

خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس
برند جی پلاس در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه نیز فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی x10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...