خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:15:20

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO


گوشی POCO X6 PRO

آیا به فکر خرید اقساطی گوشی POCO X6 PRO هستید؟ بهترین گوشی شیائومی از نظر جذابیت در سال 2024 معرفی شده است. این گوشی توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شما با شناخت ویژگی‌های این کالای دیجیتال می‌توانید به راحتی برای خرید آن تصمیم‌گیری کنید. از جمله مزیت‌های این گوشی که باعث جلب توجه شده است، چیپست قدرتمند به کار رفته در آن می‌باشد.

استفاده از این قطعه باعث شده تا گوشی مورد نظر به عنوان یک گوشی گیمینگ شناخته شده و قدرت اجرای برنامه‌های سنگین را داشته باشد. صفحه نمایش به کار رفته در گوشی کیفیت بالای تصاویر را در اختیار شما قرار می‌دهد. به دلیل رزولوشن بالا از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت خواهید برد. این سری از گوش‌های شیائومی قابلیت شارژ شدن سریع را دارند که به طور مدام می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این گوشی جذاب خواهیم پرداخت. با خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

مهم‌ترین مشخصات ظاهری بهترین گوشی شیائومی

یکی از مشخصاتی که در خرید اقساطی گوشی POCO X6 PRO به چشم می‌خورد، طراحی ظاهری جذاب آن است. دوربین‌ها طبق معمول در یک فضای شیشه‌ای مانند مستطیل شکل قرار گرفته‌اند. استفاده از گوریلا گلس 5 باعث بهبود محافظت از صفحه نمایش می¬شود. فریم گوشی از پلاستیک مات ساخته شده و پنل پشتی در برخی از رنگ‌ها به صورت چرمی طراحی شده است. پوکو X6 Pro در رنگ‌های جذاب مشکی، زرد و خاکستری روانه بازار شده است. در رنگ زرد از روکش چرم مانند استفاده شده که هیچ گونه اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. گوشی مقاومت خیلی بالایی در برابر قرار گرفتن زیر آب نداشته، اما در برابر پاشش آب می‌تواند مقاومت کند. اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته که دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود.

توجه به دوربین گوشی پوکو X6 Pro قبل از خرید اقساطی

زمانی که برای خرید اقساطی گوشی اقدام می‌کنید باید به ویژگی‌ها و قابلیت‌های دوربین آن توجه داشته باشید. با توجه به قیمتی که پرداخت می‌کنید، این گوشی تصاویر خوبی را برای شما ثبت می‌کند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی تصاویری با جزئیات بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. دوربین دوم قرار گرفته در پنل پشتی تصاویر با رزولوشن 8 مگاپیکسل با زاویه دید گسترده را فراهم می‌کند. وجود دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای عکاسی از سوژه‌های نزدیک در طبیعت کاملاً مناسب است. با دوربین اصلی در نور طبیعی روز می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید. در پنل جلویی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین از نظر کیفیت خیلی عالی نیست؛ اما جزئیات زیادی را ثبت خواهد کرد. در کل برای عکاسی با این دوربین به نور زیاد نیاز دارید و باید تنظیمات گوشی را در بهترین حالت قرار بدهید. برای خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی نرم‌افزار و سخت‌افزار پوکو ایکس 6 پرو

گوشی پوکو ایکس 6 پرو به عنوان بهترین گوشی شیائومی میان رده با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این تلفن همراه از نظر نرم‌افزاری بسیار خوب می‌باشد. وجود نرم‌افزار HyperOS باعث بهبود کارایی این گوشی می‌شود. این نرم‌افزار ساخت اختصاصی شیائومی است که بر اساس اندروید 14 کار می‌کند. آیکون‌ها در این سری از گوشی تغییر کرده‌اند که جذابیت خاصی برای کاربران گوشی‌های شیائومی دارد. قابلیت نمایش همزمان چندین پنجره در موبایل به تازگی در این گوشی قابل مشاهده است. وجود رابط کاربری Task Switcher امکان سوئیچ بین برنامه‌های مختلف را خواهد داد. وجود ابزار‌هایی مانند Game Center و Game Turbo به گیمر‌ها قابلیت‌های زیادی ارائه می‌کند. تراشه 4 نانومتری مدل Dimensity 8300-Ultra توسط شرکت مدیاتک ساخته شده و هشت هسته‌ای است. 

خرید اقساطی گوشی POCO X6 PRO از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی POCO X6 PRO در فروشگاه قسطی کلاب امکان‌پذیر شده است. گاهی خرید نقدی برای افراد کار سختی به نظر می‌رسد. در این حالت باید به دنبال فروشگاه‌های دارای فروش قسطی باشد. قسطی کلاب این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا با خرید آنلاین لوازم مختلف از جمله گوشی بتوانند مبالغ را در قسط‌های ۳ تا ۱۲ ماهه پرداخت کنند. شرایط بسیار عالی مانند عدم نیاز به ضامن و قیمت‌های مناسب، شرایط خوبی برای خرید گوشی مورد نظر هستند. اگر در زمینه خرید اقساطی سؤالی دارید، می¬توانید با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و از آن‌ها مشاوره دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a31

خرید اقساطی گوشی a31
برای خرید اقساطی گوشی a31 می‌توانید از سایت قسطی کلاب وام خرید اقساطی دریافت کنید. تنها کافی است به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید اقساطی کامپیوتر فونیکس

خرید اقساطی کامپیوتر فونیکس
برند فونیکس برندی شناخته شده در ایران است . 15 سال است که این برند در بازار ایران وجود دارد و مدیران این برند افراد با سابقه بالا هستند که این ...