خرید قسطی گوشی a53

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:28:10

گوشی جذاب گلکسی a53 سامسونگ با قابلیت‌های جدیدی روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی a53 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a53


مشخصات فنی گلکسی A53

در جلوی این کالای دیجیتال یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز قرار گرفته است. مانند نسل قبلی، در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای قرار گرفتن دوربین سلفی به چشم می‌خورد. در اطراف صفحه نمایش این گوشی هوشمند حاشیه‌های نسبتا کمی قرار گرفته است. ابعاد کلی گلکسی A53 برابر 74.8 در 159.6 در 8.1 میلی‌متر می‌باشد و وزنش حدودا 189 گرم می‌‌باشد.

روی قسمت پشتی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی می‌باشیم. این دوربین با دریچه دیافراگم f/1.8، از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌نماید. این گوشی میان‌رده سامسونگ همچنین به دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز گردیده و از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم بهره می‌گیرد. 

باتری

باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد که از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌‌نماید. گلکسی A53 بطور پیش فرض به اندروید 12و رابط کاربری One UI 4.1 مجهز گردیده شده و از شبکه 5G به همراه استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار پشتیبانی می‌نماید. سامسونگ برای این دستگاه 4 نسخه اندروید منتشر خواهد نمود. برای خرید قسطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی A53

سامسونگ این‌بار برای پردازنده از تراشه 8 هسته‌ای 5 نانومتری اکسینوس 1280 با دو هسته سریع 2.4 گیگاهرتزی و 6 هسته کم‌ مصرف 2 گیگاهرتزی استفاده نموده است. این پردازنده 6 یا 8 گیگابایت رم و 129 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. خوشبختانه این گوشی درگاه کارت حافظه هم دارد. می‌توان این گونه حدس زد بزرگ‌ترین برتری آیفون SE 2022 نسبت به این گوشی در بخش پردازشی می‌باشد.

اما در بخش نرم‌افزار سامسونگ جای هیچ حرفی را باقی نگذاشته است. گلکسی A53 با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 روانه بازار می‌گردد. سامسونگ تضمین داده این گوشی تا 4 سال آخرین آپدیت‌های اندروید و تا 5 سال آخرین آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند. به این ترتیب Galaxy A53 بهترین گوشی از نظر آپدیت‌ها بین سایر میان‌رده‌های اندرویدی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین

گلکسی A53 از یک دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی با لرزش‌گیر OIS دیافراگم لنز f/1.8 داراست. به علاوه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض f/2.2 و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌نمایند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در حفره دوربین سلفی نمایشگر قرارگرفته است. برای خرید قسطی گوشی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه‌ نمایش و اسپیکر گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A53 سامسونگ دارای صفحه‌ نمایش 6.5 اینچی OLED با وضوح تصویر 1080 * 2400 پیکسل، تراکم 405 پیکسل بر اینچ، نسبت تصویر 20 به9 و نرخ نوسازی 120 هرتز می‌باشد. این نمایشگر از دو پروفایل رنگی Natural و Vivid پشتیبانی می‌نماید. که به ترتیب روی فضاهای SRGB و DCI-P3 تعریف گشته‌اند. گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ از بلندگوهای استریو استفاده می‌کند. 

این بلندگوها به ترتیب در لبه پایین فریم و حاشیه بالایی نمایشگر قرار داده شده‌اند و صداهای فرکانس میانی و بالا را با دقتی هم سطح دستگاه‌های پرچم‌دار پخش می‌‌نمایند، اما در صداهای فرکانس پایین به خوبی عمل نمی‌کنند.

مزایای گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ

شارژدهی مطلوب، تضمین پشتیبانی نرم‌افزاری چهار ساله، نمایشگر OLED پرنور و دقیق‌تر از قبل، بلندگوهای استریو با صدای شفاف و رسا و عملکرد مطلوب دوربین‌ها در شب و روز. 

خرید اقساطی گوشی A53

تیم قسطی کلاب امکان خرید قسطی موبایل A53 و خرید نقدی آن را برای شما عزیزان فراهم نموده است. خرید قسطی گوشی A53  برای شما مزایای زیادی خواهد داشت. امید است با خرید اقساطی گوشی A53، تجربه لذت بخشی را به دست بیاورید. خرید اقساطی گوشی از تیم قسطی کلاب به نفع شما خریدار عزیز می‌باشد. تیم قسطی کلاب امیدوار است با فروش قسطی گوشی رضایت شما کاربران را به دست آورد و همچنین برای شما آرزوی سلامتی دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپ تاپ

فروش اقساطی لپ تاپ
امروزه زندگی ما تحت تاثیر وسایل دیجیتالی می باشد که ساعت ها بطور متمادی استفاده می کنیم این وسایل کاربرد زیادی در انواع کسب و کارها دارند...

خرید قسطی گوشی شیائومی مدل نوت 9 پرو

خرید قسطی گوشی شیائومی مدل نوت 9 پرو
یکی از مدل‌های پرطرفدار گوشی شیائومی بی‌شک مدل نوت 9 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی مدل نوت 9 پرو به بخش کالای...