خرید قسطی گوشی poco f3 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:25:52

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی poco f3 را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی poco f3 از قسطی کلاب


گوشی poco f3

این روز‌ها تلفن‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی تبدیل شده‌اند و همه به داشتن حد‌اقل یکی در دست‌شان نیازمندند. خرید اقساطی در اقتصاد غیر‌قابل‌کنترل امروزی امکانی است که در دسترسی سریع به خواسته‌ها کمک‌تان می‌کند. خرید قسطی گوشی poco f3 برگ برنده‌ای است که نه‌تنها به‌سرعت یک گوشی میان‌رده و باکیفیت را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه از پرداخت یکجای هزینه هم خلاص‌تان می‌کند. در این مقاله شما را با این کالای دیجیتال به‌صرفه و کارا بیشتر آشنا می‌کنیم. 

پوکو؛ فرزند پرطرفدار برند شیائومی

در آگوست 2018 شیائومی از گوشی Pocophone F1  رونمایی کرد. با استقبال از این تلفن هوشمند، برند پوکو متولد شد و محصولاتش را در 4 سری C، M، X و F به بازار عرضه کرد. شیائومی با ارائه برند پوکو توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان کسب کند. برندی که با عرضه گوشی‌های هوشمند باکیفیت، با پرچم‌داران برخی از بهترین برند‌ها رقابت می‌کند. بخشی از پوکو در سال 2020 در هند مستقل شد و با طراحی لوگوی جدید به فعالیتش ادامه داد. هر‌چند این برند مستقل شده، اما شیائومی هنوز هم انتقال همه اجزای آن را به هند به طور کامل تایید نکرده و مادر و بنیان‌گذار آن است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی poco f3؛ ریبایی و کیفیت در یک کالای دیجیتال

گوشی poco f3 خوش‌ساخت است و با عرضه در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی چند گزینه جذاب را برای انتخاب پیش رویتان می‌گذارد. جنس پشت و نمایشگر 6.67 اینچی این کالای دیجیتال، شیشه مقاوم گوریلا گلس 5 است. این پوشش هنگام ضربه آسیب را کم می‌کند و در برابر خط و خش مقاومت است. ماتی پوشش این شیشه، جای اثر انگشت و چربی دست را به حداقل می‌رساند و از کثیفی گوشی جلوگیری می‌کند.

بدنه‌ای پلاستیکی،  نمایشگر و پشت این کالای دیجیتال را به هم متصل می‌کند که بسیار محکم و بادوام است. بر روی لبه سمت چپ، هیچ دکمه و درگاهی تعبیه نشده اما لبه سمت راست، میزبان دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا است. کلید پاور، کار حسگر اثر‌انگشت را هم انجام می‌دهد. در لبه پایین poco f3 شکاف سیم‌کارت، بلندگوی اصلی و درگاه USB نوع C قرار گرفته‌ شده‌است. فرستنده مادون قرمز، میکروفون و بلندگوی دوم روی لبه بالایی این گوشی تعبیه شده‌اند. فرستنده مادون قرمز، poco f3 را به کنترل از راه دوری پرکاربرد تبدیل می‌کند که می‌توان آن را وسایل مختلفی مانند تلویزیون‌های هوشمند و سیستم‌های تهویه هوا متصل کرد. خرید قسطی گوشی poco f3 لذت بهره‌مندی از امکانات آن را دو‌چندان می‌کند. 

گوشی poco f3  باصرفه برای بازی؛ عملکرد این کالای دیجیتال

در گوشی poco f3 از تراشه 7 نانومتری اسنپ‌دراگون استفاده شده که با افزایش سرعت پردازش این کالای دیجیتال امکان اجرای بازی‌های سنگین و با حجم بالا را فراهم می‌کند. پردازنده گرافیکی Adreno 650، رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را در این گوشی زیاد کرده و آن را به گزینه مناسبی برای گیمر‌ها تبدیل می‌کند. دو مدل از این گوشی به بازار عرضه می‌شود که یکی از 6 گیگابایت و دیگری از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد و هر دو 128 گیگابایت حافظه داخلی دارند. با خرید اقساطی گوشی poco f3 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی دوربین گوشی poco f3

سه دوربین در پشت گوشی poco f3 تعبیه شده و یک دوربین سلفی در جلو قرار گرفته‌است. لنز واید 48 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی، ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی کیفیت قابل‌قبولی تولید می‌کنند. رنگ و نور مناسب در کنار امکان بهره‌مندی از سه لنز مختلف، عملکرد دوربین‌های این گوشی را بالا برده‌است. لرزش‌گیر با قدرت مناسب و امکان گرفتن عکس‌های باکیفیت در شب، بخشی دیگر از امکانات این کالای دیجیتال پرقدرت و میان‌رده است. خرید قسطی گوشی poco f3 لذت استفاده از آن را نیز مضاعف می‌کند و مطمئن و به‌صرفه است. 

فروش قسطی در سایت قسطی کلاب

امکان بررسی کالا‌های مختلف در مدت‌زمان کوتاه از مزیت‌های دنیای تکنولوژی است. ما در قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی محصولات‌مان در کوتاه‌ترین زمان و با صرف هزینه کمتر، نیاز‌هایتان را برآورده می‌کنیم. پس حساب کاربری خود را ایجاد و کالای مورد نظر‌تان را انتخاب کنید. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 و کسب اطلاعات بیشتر به بخش شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی
آیفون 14 پرومکس محصولی جدید از کمپانی اپل است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل...

خرید نقدی مانیتور جی پلاس

خرید نقدی مانیتور جی پلاس
محصولات جی پلاس به تازگی در بازار ایران وارد شده اند و از فروش بالایی برخوردار می‌باشند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور جی پلاس دارید...