خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/10 08:06:29

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی مدل redmi note 12 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو


گوشی ردمی نوت 12 پرو با طراحی زیبای بدنه 

گوشی ردمی نوت 12 پرو یکی از گوشی‌های اندروید پرفروش موجود در بازار است. این محصول کمپانی شیائومی، با طراحی شیک بدنه و کیفیت خوب نمایشگر مورد استقبال اغلب کاربران قرار می‌گیرد. باتری پرقدرت و دوربین‌های باکیفیت نیز جزو مشخصات گوشی نوت 12 پرو محسوب می‌شود. صدای باکیفیت و عملکرد پردازشگری این محصول برای خریداران ارزشمند به شمار می‌رود. به همین جهت خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به عنوان یک گزینه مناسب پیشنهاد می‌شود. 

یکی از محصولات خوش ساخت و شیک شرکت شیائومی، گوشی ردمی نوت 12 پرو است. این گوشی یک بدنه تخت و صاف دارد. دوربین‌های سه گانه آن در درون یک مستطیل در گوشه بالایی سمت چپ قرار گرفته است. در قسمت پایین بدنه گوشی لوگوی ردمی به صورت عمودی مشاهده می‌شود. گلس براق و پلاستیکی بدنه محصول مورد پسند بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد؛ ولی اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند.

یکی از جذابیت‌های چشمگیر بدنه گوشی ردمی نوت 12 پرو لبه‌های براق آن است که آن را همانند بدنه‌های فلزی نمایانگر می‌سازد. دکمه پاور و تغییر صدای این محصول در لبه راست گوشی تعبیه شده است. درگاه سیم کارت، پورت، اسپیکر، جک و فرستنده مادون قرمز نیز در بخش راست لبه محصول قرار دارد. با توجه به توضیحات ارائه شده خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو برای زیباپسندان گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

نمایشگر باکیفیت Redmi Note 12 Pro

یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی ردمی نوت 12 پرو مربوط به نمایشگر باکیفیت آن است. این محصول صفحه نمایشی به اندازه 67/6 اینچ دارد. وضوح تصویری 1080 و نرخ به روز رسانی آن 120 هرتز است. تراکم پیکسلی و تعدد رنگ آن خوب و مناسب است و شما می‌توانید تا یک میلیارد رنگ را در آن مشاهده کنید. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

در نمایشگر این محصول از قابلیت‌های دولبی ویژن و +HDR10 استفاده شده است و با این قابلیت‌ها می‌توان تصاویر ویدئویی بی‌نقصی را تهیه کرد. در گوشی ردمی نوت 12 پرو حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار دارد که دارای دقت و سرعت مناسبی است. روشنایی این صفحه نمایش نیز خوب است و محتوای درون آن در محیط بیرون به راحتی دیده می‌شود؛ به طوری که شما می‌توانید در روز و در فضای بیرون تا 900 نیت روشنایی را از این محصول انتظار داشته باشید. 

مشخصات باتری ردمی نوت 12 پرو

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به جهت دارا بودن باتری پرقدرت یک گزینه مناسب محسوب می‌شود. این باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر است و تا 50 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. باتری این محصول برای استفاده‌های معمولی تا یک روز شارژدهی دارد؛ ولی در استفاده‌های سنگین تا حدود 8 ساعت بدون شارژ مجدد کار می‌کند.

بررسی عملکرد دوربین و پردازشگر در گوشی ردمی نوت 12 پرو

دوربین‌های سه گانه گوشی ردمی نوت 12 پرو حسگرهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی دارند. رنگ‌های تصاویر ثبت شده با این دوربین‌ها بسیار واقعی به نظر می‌رسند و کنتراست بالایی دارند. عملکرد پردازشی گوشی Redmi Note 12 Pro با تراشه مدیاتک Dimensity 1080 و حافظه 256/128 گیگابایت به خوبی صورت می‌گیرد. با این پردازشگر بازی‌ها و برنامه‌های سنگین به راحتی اجرا می‌شوند. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی انواع کالای دیجیتال به صورت آنلاین

یکی از سایت‌های پیشتاز در امر فروش اقساطی انواع مایحتاج مردم، فروشگاه مجازی قسطی کلاب است. این فروشگاه با عرضه انواع کالای دیجیتال، لوازم منزل، وسایل بازی و سرگرمی، لوازم اداری و وسایل نقلیه به صورت نقدی و قسطی کمک بزرگی به قشر حقوق بگیر و کم درآمد جامعه می‌کند. شما هم در صورت تمایل به خرید اقساطی انواع محصولات می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک
اگر شما هم جز عاشقان گوشی iphone 13 promax هستید، برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپ تاپ core i7

خرید قسطی لپ تاپ core i7
لپ تاپ جز اساسی‌ترین وسایل دیجیتال در دنیای امروز است. برای خرید قسطی لپ تاپ core i7 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...