خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 18:10:28

یکی از گوشی‌های متفاوت و جذاب شیائومی مدل 12 شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی


بررسی فنی گوشی 12 شیائومی 

آیا شما هم به دنبال خرید انواع گوشی شیائومی مخصوصا شیائومی 12 هستید، ولی نمی‌دانید که کدام راه نتایج بهتری را برایتان به همراه دارد؟ به صورت کلی، شیائومی 12 یکی از قوی‌ترین گوشی‌های تولید شده توسط این برند به حساب می‌آید که به علت داشتن یک سری ویژگی‌های خاص و کلیدی، محبوبیت زیادی هم به دست آورده است.

این گوشی خاص و محبوب قدرت عملکردی بالایی داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آن را در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار دهید. متاسفانه در حال حاضر خرید قسطی گوشی 12 شیائومی کار راحتی نیست. برای انجام این فعالیت شما باید به متغیرهای زیادی توجه کنید و موارد متعددی را مد نظر خود قرار دهید. امروز ما قصد داریم تا روند خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی را با شما بررسی کنیم. 

قبل از پرداخت به خرید قسطی گوشی 12 شیائومی، بیایید تا به سراغ مهم ترین ویژگی‌های این گوشی موبایل برویم. گوشی شیائومی 12، یک گوشی زیبا، پر قدرت و با کیفیت به حساب می‌آید. این گوشی با صفحه نمایشی برابر با 6.28 اینچ تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که این دستگاه فوق العاده 2 حافظه رم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید بر اساس نیازهای کلی و جامع خود، مدل‌های 8 گیگابایت رم یا 12 گیگابایت رم را تهیه کنید. دوربین به کار رفته در طراحی و ساخت این گوشی موبایل از نوع 3 گانه می‌باشد. دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی بوده و سایر دوربین‌های آن به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسل کیفیت دارند.

جدا از این مسئله، دوربین سلفی این کالای دیجیتال کیفیتی برابر با 32 مگاپیکسل دارد. شرکت شیائومی برای کاهش هزینه‌ها، از یک باتری نسبتا متوسط استفاده کرده است. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت دارد. البته که این دستگاه همراه با یک نرم افزار بهینه تولید شده است. این گوشی برای سال 2021 روانه بازار شده و همراه با چند رنگ مختلف یعنی مشکی، سبز، آبی و صورتی در بازار به فروش می‌رسد. استفاده از یک پردازنده 8 هسته‌ای و با تکنولوژی ساخت 4 نانومتری باعث شده تا این کالا به یک گوشی فوق العاده تبدیل شود.

مهم ترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال کدام‌اند؟

البته که این کالای دیجیتال یک سری ویژگی‌های خاص و کلیدی را در خود جای داده است. اولین ویژگی این کالای فوق العاده مربوط به کیفیت ساخت آن می‌باشد. به خاطر داشته باشید که مدل‌ها و ساختارهای مختلف شیائومی 12 کیفیت ساخت بالایی داشته و شما با خیال راحت می‌توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید. جدا از این مسئله، این کالای دیجیتال برای اجرای بازی‌های مختلف مناسب بوده و با به کار گیری آن شما در این زمینه هم با مشکل مواجه نخواهید شد. دیگر مزیت این کالا مربوط به کیفیت دوربین‌هایش می‌باشد. کیفیت دوربین‌های این کالا بالا بوده و شما با خیال راحت می‌توانید آن را به کار گیرید. 

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی از قسطی کلاب

در صورتی که شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی 12 شیائومی هستید، استفاده از خدمات برترین مراکز عرضه کننده برایتان یک مسئله مهم به حساب می‌آید. در حال حاضر عرضه کنندگان بسیار زیادی در سراسر ایران نسبت به عرضه و فروش این کالا اقدام می‌نمایند. قسطی کلاب یکی از شناخته شده ترین مراکز فعال در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال همچون شیائومی 12 به حساب می‌آید. با خرید اقساطی از مجموعه قسطی کلاب، شما می‌توانید بازدهی خوبی را دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی، شما می‌توانید هم اکنون شرایط این مجموعه را مطالعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s21fe

خرید قسطی گوشی s21fe
یکی از گوشی‌های بالارده و قیمت مناسب سامسونگ مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21fe به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک

خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco m4 pro با چک را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...