خرید قسطی گوشی s21 fe 256

تاریخ انتشار:
1403/2/25 08:43:38

گوشی جذاب و پرفروش S21 FE را می‌توان عروس سامسونگ نامید. برای خرید قسطی گوشی s21 fe 256 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 fe 256


ویژگی‌های گوشی s21 fe 256

انواع گوشی‌های سامسونگ با توجه به کیفیت و کارایی قابل قبولی که دارا می‌‌باشند، از متقاضیان زیادی برخوردار هستند. در بین گوشی‌های پرچمدار و میان رده، گوشی s21 fe 256 محبوبیت بالایی دارد. تقاضای بالای این مدل از گوشی، می‌‌تواند براساس کیفیت و قیمت مناسب آن نیز باشد. 

گوشی s21 fe 256 از سری S سامسونگ می‌‌باشد که طراحی بسیار نزدیکی به گوشی s21  دارد. اما تفاوت در سیستم فنی و رایانه‌ای این مدل، می‌‌تواند قیمت و محصول را متفاوت سازد. این محصول دارای 256 گیگ حافظه داخلی بوده و از سیستم اندرویدی 12 بهره مند است. توانایی ارتقای سیستمی محصول به اندروید 13 توسط شرکت تولید کننده این محصول، تضمین شده است. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی s21 fe 256 دارای دوربینی با قابلیت تله فوتو می‌‌باشد. تله فوتو مورد استفاده شرکت سامسونگ، کیفیت بهتری را نسبت به تله فوتو دوربین گوشی‌های آیفون دارد. از این رو می‌‌تواند به راحتی در ثبت عکس و یا ویدئو، از قدرت عالی زوم چندبرابری دوربین آن استفاده کرد. 

آیا گوشی s21 fe ضد آب است؟ 

یکی از مهمترین ویژگی‌های گوشی s21 fe 256، قابلیت ضدآب بودن این محصول است. این محصول دارای گواهی IP68 بوده که توسط شرکت تولید کننده برای خاص‌تر نمودن مدل محصول، روی گوشی ارائه شده است. این گواهی می‌‌تواند ورود گوشی به عمق یک و نیم متری آب را مجاز بداند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل سیستم فنی دستگاه شود. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مقایسه گوشی s21 fe با a73 

با توجه به نزدیکی قیمت گوشی‌های مدل a73 و s21 fe، مقایسه آن‌ها می‌‌تواند برای متقاضیان مهم و قابل توجه باشد. در قسمت صفحه نمایشگر، گوشی s21 fe 256 دارای صفحه نمایشگر داینامیک آمولد با ابعاد 6.4 اینچی می‌‌باشد که در برابر صفحه نمایشگر سوپر آمولد 6.7 اینچی a73، در رده پایین‌‌تری قرار دارد.

از نظر طراحی، گوشی s21 fe 256 توانسته است با توجه به حاشیه‌های کمتر صفحه نمایشگر و همچنین طراحی کناره‌های آن، توجه بیشتری را به خود جلب نماید. این امر می‌‌تواند به جایگاه قرارگیری دوربین سلفی نیز بستگی داشته باشد که در مدل s21 fe، سایز حفره دوربین سلفی کوچکتر و شکیل‌تر می‌‌باشد. با خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

حافظه داخلی هر دو مدل گوشی یکسان می‌‌باشند. دوربین سلفی هر دو مدل در میزان 32 مگاپیکسل ارائه شده‌اند، اما دوربین اصلی a73 باکیفیت‌تر بوده و دارای لرزش گیر فوق‌العاده قدرتمند و جذابی است. باتری قدرتمند a73 با ظرفیت حجمی 5000 میلی آمپر در برابر باتری 4500 میلی آمپری گوشی s21 fe 256، سبب کارایی بهتر گوشی شده و میزان تقاضای آن را افزایش داده است. تراشه اسنپ دراگون برای هر دو مدل گوشی، به کار رفته اما برای گوشی s21 fe 256، تراشه 888 و برای گوشی a73 تراشه 778 اسنپ دراگون استفاده شده است. 

خرید اقساطی گوشی s21 fe

برای تهیه و خرید قسطی گوشی s21 fe بسیاری از متقاضیان می‌کوشند شرایط خرید نقدی و اقساطی سایت‌های فروش آنلاین را بررسی نمایند. سایت قسطی کلاب با ارائه فروش قسطی گوشی‌های سامسونگ، توانسته است رضایت متقاضیان را جلب نماید. با خرید گوشی s21 fe 256، می‌توانید از کاربردهای عالی این دستگاه استفاده کرده و با هزینه‌ای کم، بهترین مدل گوشی سامسونگ را تهیه نمایید.

به طور کلی اقدام برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به صورت آنلاین، می‌‌تواند زمان بالایی را بطلبد. سایت قسطی کلاب برای راحتی بیشتر متقاضیان، با تشریح شرایط خرید اقساطی کالای دیجیتال، خرید سریع‌تری را ممکن ساخته است. متقاضیان با مراجعه به این سایت، می‌توانند در کمترین زمان ممکن، خرید گوشی s21 fe 256 را انجام دهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF
یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار ایران برند ایسوس است. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس TUF به بخش لپ تاپ در دسته بندی...

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ
برند ایسوس بهترین برند تولید کننده لپ تاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...