خرید قسطی macbook air 13

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:13:22

اگر تمایل به خرید قسطی macbook air 13 دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

خرید قسطی macbook air 13


بررسی یکی از جذاب‌ترین لپتاپ‌های اپل

امکان خرید قسطی macbook air 13 توسط مجموعه قسطی کلاب فراهم شده است که در ادامه، شرایط آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. شرکت اپل در سال 2020 برگ برنده‌ای را رو کرد و با تولید macbook air 13 توانست نام خود را در صدر بازار نگه دارد. در ساخت این مک بوک و نسخه‌های جدیدی که همزمان با آن رونمایی و عرضه شدند، از پردازنده M1 استفاده شده که به صورت انحصاری توسط کمپانی اپل تولید شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی‌های macbook air 13 پرداخته و شرایط خرید اقساطی macbook air 13 را بررسی نماییم. 

سخت افزار macbook air 13

کمپانی اپل برای اولین بار دست به اقدامی ابتکاری زده و برای macbook air 13 یک پردازنده اختصاصی با عملکردی عالی و به صرفه، طراحی و تولید کرده است. می‌توان این پردازنده را به عنوان بهترین و قویترین پردازنده‌ای در نظر گرفت که تا به حال در مک بوک‌های شرکت اپل مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفته است. 

به طور کلی، میزان مصرف این پردازنده بسیار کم بوده و بازدهی بسیار بالایی دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از این چیپ و سیستم عامل Big Sur به بروزترین اپلیکیشن‌های مک دسترسی پیدا کنند. این پردازنده دارای 8 هسته است که بدین واسطه، پردازش برنامه‌ها را با سرعت بالایی به انجام می‌رساند.

در ساخت macbook air 13 از حافظه ذخیره سازی SSD استفاده شده است که نسبت به حافظه‌های ذخیره سازی معمول، سرعت به مراتب بالاتری خواهد داشت. به واسطه این حافظه ذخیره سازی، قادر خواهید بود تا فایل‌ها و اطلاعات را با سرعت بسیار بالایی منتقل کنید. ظرفیت این هارد SSD، 512 گیگابایت است که به همراه 8 گیگابایت رم، سخت افزار این مک بوک را تکمیل کرده‌اند. بنابراین، این مک بوک قادر خواهد بود تا به راحتی بازی‌ها و نرم افزارهای مختلف را اجرا کرده و گزینه‌ای مناسب برای گیم و طراحی به شمار بیاید. 

طراحی

به طور کلی، در طراحی macbook air 13 نسبت به مدل‌های قبلی تغییری را مشاهده نخواهیم کرد. در این مدل، بدنه مک بوک از بالا به پایین نازک تر شده و طرح خاصی را به نمایش می‌گذارد. البته این نوع طراحی تفاوتی را در تجربه کاربری macbook air 13 به وجود نمی‌آورد. بدنه این دستگاه به طور کامل از جنس آلومینیوم ساخته شده است و استقامت خوبی را به نمایش می‌گذارد. همچنین لولاهایی که در ساخت macbook air 13 به کار رفته‌اند، با سهولت باز و بسته می‌شوند و تجربه کاربری را تسهیل می‌کنند. همچنین این مک بوک فقط 1.29 کیلوگرم وزن داشته و به همین واسطه، حمل و نقل و جابجایی آن بسیار ساده خواهد بود. برای خرید قسطی macbook air 13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای macbook air 13

•کیفیت ساخت بسیار بالا
•وزن و قطر کم
•حمل و نقل آسان
•کم صدا
•طراحی کیبورد بی‌نظیر و جذاب است
•دارای اسپیکر استریو
•سخت افزار پر قدرت
•پردازنده گرافیکی پر قدرت و مناسب گیمینگ
•سیستم عامل سبک و روان
•بازدهی مناسب باتری 

معایب

•وبکم قدیمی
•حاشیه نمایشگر همچنان زیاد است
•تعداد پورت‌ها کم است 

خرید اقساطی macbook air 13

اگر قصد خرید macbook air 13 را دارید، می‌توانید به دسته بندی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و نسبت به خرید نقدی این محصول اقدام نمایید. همچنین در صورتی که می‌خواهید این مک بوک را از طریق خرید اقساطی تهیه نمایید، می‌توانید از شرایط خرید قسطی macbook air 13استفاده کنید. مجموعه قسطی کلاب امکان فروش قسطی این محصول را برای کاربران در نظر گرفته است. در صورت هرگونه سوال یا ابهام درباره خرید اقساطی macbook air 13 می‌توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی دریافت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ اچ پی قسطی

لپتاپ اچ پی قسطی
یکی از برند های لپتاپ قابل اطمینان و بسیار کاربردی و مناسب، برند اچ پی تلقی می گردد. بر همین اساس، یکی از برترین کمپانی های در حوزه ساخت ...

خرید قسطي تبلت شیائومی

خرید قسطي تبلت شیائومی
اگر تمایل به خرید قسطي تبلت شیائومی با قیمتی بی نظیر دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...