خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:36:53

یکی از بهترین لپتاپ‌های دنیا از برند ایسر می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک


بررسی لپ‌تاپ ایسر 

در دنیای لپ‌تاپ‌ها، تنوع زیادی وجود دارد و هر کالای دیجیتال ویژگی‌های منحصر به فرد خودش را دارا است. برندهای مختلف تلاش می‌کنند بهترین لپ‌تاپ بازار را تولید کنند که یکی از آن‌ها برند ایسر یا Acer می‌باشد. برند ایسر در سال 1987 فعالیت خود را در تایوان آغاز کرده و تلاش می‌کند که محصولات دیجیتالی متنوعی همچون لپ‌تاپ، مانیتور تولید کند. لپ‌تاپ ایسر مزیت‌های متنوعی دارد که می‌توان به قیمت مناسب آن، پشتیبانی فنی و کیفیت بالای بدنه اشاره کرد. در بخش زیر به بررسی کامل لپ تاپ‌های ایسر پرداخته می‌شود.  

اولین موردی که در هر کالای دیجیتال بررسی می‌شود، طراحی آن است. ایسر برای لپ‌تاپ‌های خود از چند طرح مختلف استفاده می‌کند که این طرح‌ها براساس نیاز کاربر ایجاد شده است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر، از ارگونومی کیبورد خاص در کنار Back-Light استفاده می‌کند تا گیمرها دسترسی راحتی به تمام دکمه‌های کیبورد داشته باشند. حال اگر به لپ‌تاپ‌های بیزینسی ایسر توجه کنید، کیبورد و صفحه نمایش کمی کوچک‌تر طراحی شده است تا کاربر بتواند به راحتی لپ تاپش را حمل کند. این تنوع در بخش سخت‌افزار محصولات ایسر هم وجود دارد و ایسر تلاش کرده از چندین پردازنده و سخت‌افزار مختلف در دستگاه‌های خود استفاده کند.

تمامی لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر از پردازنده‌های نسل ده به بالا بهره می‌برند و از رم‌های بالای 16 در آن‌ها استفاده شده است. لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌تر ایسر از گرافیک‌های On Board بهره می‌برند و کیفیت صفحه پایین‌تری دارند. در لپ‌تاپ‌های بالارده ایسر از کیفیت صفحه Full HD، UHD و 4K استفاده شده است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ایسر نسبت به دیگر برندها، نوآوری‌های این برند می‌باشد. ایسر دست به تولید لپ‌تاپ‌های فوق قابل حمل به نام Acer Swift زده است که تنها حدود یک کیلوگرم وزن دارند و ضخامت صفحه نمایش آن‌ها کمتر از یک اینچ است. 

لپ‌تاپ ایسر

برند ایسر برای تولید هر کالای دیجیتال، به قیمت و پشتیبانی آن توجه زیادی می‌کند. معمولا تمامی لپ‌تاپ‌های ایسر از پشتیبانی سخت افزاری خوبی برخوردارند به طوری که سال‌ها آپدیت‌های لازم را دریافت می‌کنند و دارای خط‌های پشتیبانی فنی 24 ساعته هستند. یکی از مهم‌ترین نکات برند ایسر، کیفیت بالای بدنه لپ‌تاپ‌ها می‌باشد. عموم لپ‌تاپ‌های ایسر از جنس آلومینیوم و فلز می‌باشند و پلاستیک فشرده به کار رفته در آن‌ها هم می‌تواند تا سال‌ها مقاومت و پایداری داشته باشد. همچنین قیمت لپ‌تاپ‌های ایسر نسبت به دیگر برندها مناسب و ارزان‌تر می‌باشد. در بخش پایین به قیمت لپ‌تاپ ایسر اشاره می‌شود. 

قیمت لپ‌تاپ ایسر

قیمت لپ‌تاپ ایسر به رده‌بندی لپتاپ‌های ایسر بستگی دارد. لپ‌تاپ‌هایی که در رده گیمینگ و طراحی قرار دارند، از قیمت بالاتری برخوردار هستند، زیرا پردازنده، فضای حافظه، رم و گرافیکی که در آن‌ها استفاده شده است جدیدتر هستند. لپ‌تاپ‌هایی که در رده بیزینسی قرار دارند، از قیمت پایین‌تری هم برخوردار هستند زیرا صفحه نمایش آن‌ها کوچک‌تر است و عموما از گرافیک‌های آن بورد استفاده می‌کنند. قیمت لپ‌تاپ ایسر در کنار رده بندی، به کیفیت بدنه، باتری، فضای ذخیره‌سازی هم بستگی دارد. البته برند ایسر تلاش کرده که در تمامی رده‌ها، قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر برندها داشته باشد. در بخش پایین به خرید قسطی لپ تاپ ایسر و خرید نقدی آن اشاره می‌شود. 

شرایط خرید قسطی لپ تاپ ایسر

قسطی کلاب مرکزی برای فروش قسطی انواع کالای دیجیتال است که دارای فهرست گوناگونی برای مقایسه کالاها می‌باشد. در قسطی کلاب تمام کالاها بررسی شده‌اند که با خواندن آن‌ها روند خریدتان ساده‌تر می‌شود. خرید قسطی لپ تاپ ایسر در قسطی کلاب با شرایط راحتی محیا است و شما با مقایسه و بررسی لپ تاپ‌ها می‌توانید به خرید اقساط اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلفن همراه

خرید اقساطی تلفن همراه
همانطور که بر همگان آشکار است شرکت سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ در ساخت گوشی های هوشمند است که در سال های اخیر انواع متفاوت از گوشی های آن در بازار..

خرید قسطی گوشی S23 اولترا

خرید قسطی گوشی S23 اولترا
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S23 اولترا با شرایطی عالی را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...